12. Pusa

186 7 0
                                    

,,Je to vážně krása. Tam všude jsi byla?"

,,No jo. S bráchou a s mámou a tátou. Když se rozvedli, No tak jsme jezdili na dvě dovolené."

,,Aha. A která se ti líbila nejvíc."

,,No kdysi bych řekla Chicago."

,,Ty jsi byla v Chicagu?"

,,No jo na týden. A pak jsme byli týden v New Jersey. A na cestě zpět ve Washingtonu."

Ukázala jsem na magnetky.

,,No fajn. A co se ti teda líbilo nejvíc?"

,,Když jsme byli na fjordech. Bylo mi osm a mám pocit jako by to bylo včera."

,,No tam je to krásný."

,,Dáš si večeři?"

Pořád je to Johannes, i když je teď milý. No a proč by nebyl? Mohla jsem ho nechat na ulici.

,,Jo co je?"

,,No jsou tu špagety, omáčka, sýr, těstoviny a rohlík."

Omylem jsem otevřela svoji přísně tajnou pokličkou se sladkostmi.

,,A čokoláda."

,,Ukaž!"

Podívá se do mé skříňky se sladkostmi.

,,Hmmm celé balení Kinder čokolád, tři tabulky bílé čokoladý, pět balíků cucacích bonbónů, deset gumových medvídků, polomáčené sušenky, čokoládové tyčinky"

,,Jo já vím, jsou to zásoby na hoooodně dlouho."

,,Jo. Mohli bychom si něco z toho dát k večeři?"

,,No jasně."

Podívali jsme se na sebe a rozesmáli jsme se. Jako bychom zapomněli, že jsme největší nepřátelé.

Vytáhla jsem kinder čokolády a pár jich dala na tácek, pak jsem vytáhla gumídky.

,,Odskočím si."

,,Fajn. Jdi za roh. První dveře."

,,Díky. Jo a díky že nemusím být bezdomovcem."

,,Nemáš zač! Ale nebude to zadarmo!"

,,Chápu."

Vytáhnu mobil a pustím si písničku. Vytáhnu čokoládu a dám to na stolek u pohovky. Pak tak trochu tančím.

,,Jde ti to."

,,Panebože ty jsi ti viděl. Já tančím strašně!"

Vydám se k telefonu a chci tu písničku vypnout. Johannes ke mně přijde a zastaví mě.

,,Proč bys to vypínala? Zatančíme si spolu, ale první si dáme medvídky."

Otevře balíček gumových medvídků a oba sníme hrstku. Pak tančíme improvizované tance a zpíváme. Chovám se, jako by tu nebyl. Vlastně asi není až zas tak špatný. Panebože je to můj úhlavní nepřítel, kvůli něj mě vyhodili z práce...

Když jsme unavení spadneme na pahovku a rozesmějeme se.

,,Bylo to fajn Em."

,,Jo a odkdy mi říkáš Em?"

,,Od teď."

Nakloní se ke mně a políbí mě. Kupodivu spolupracuji.

,,Jsme nepřátelé. Nemám tě ráda."

Zase mě políbí.

,,A nic to nezmění Johannesi."

,,Ja vím Em."

Políbíme se znovu. A mě se to líbí! Že já se zamilovala do svého nepřítele č. 1?! Pané božé. Nakonec to neskončilo jen u tří pus. Za chvíli jdu do postele, chci spát, řeknu Johannesovi, ať buď spí na gauči nebo může jít do bráchva pokoje. Nebo může spát u mě v pokoji na zemi. No ale Johannes mě nenechá spát. Přijde ke mně.

,,Můžeš si lehnout na zem."

Ukážu dolů na zem, kde není ani koberec, prostě nic. Jen zem. A na ní jsou fixy načmárané obrázky.

,,A nemohl bych si lehnout k tobě do postele?"

,,NE. Kdybys byl kdokoli jiný tak jo."

,,Em prósím."

Přijde k posteli a začne mě lechtat.

,,Fajn fajn Johannesi. Fajn. Pojď."

Lehne si vedle mě.

,,Ale žádná peřina."

,,Fajn. Tvůj dům, tvoje pravidla."

,,Super."

Zavřu oči a jeho rty se ocitnou zase na těch mých. Mě se to vážně líbí?! Oplácím mu to. No a nakonec to nezůstané jen u nevinných pusinek.

𝕀 ℍ𝕒𝕥𝕖 𝕐𝕠𝕦 𝕆𝕣 𝕀 𝕃𝕠𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦 ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat