PROLOG. Rybíz

457 11 0
                                    

Tento prolog vám k dějí vůbec nepomůže XD. A ti, co tu knihu čtou postupně: TOTO NEMUSÍTE ČÍST! Vlastně je tohle úplně kapitola k ničemu.

Bylo to před pěti lety. Byli jsme až Marianne všichni skoro dospělí.

Ten den naše parta jela k mojí a Andresově babičce do Kodaně.

Přemluvili jsme je, ať s námi jedou, babiččiným vyhlášeným rybíz o rybízovým koláčem.

A tak jsme museli jít tem rybíz natrhat. Babička má za domem malou zahrádku a roste jí tam rybíz tak jsme šli na to.

Chvíli jsme sbírali normálně, ale Andreas po nás začal házet rybíz a tak jsme měli bitvu.

Když jsme dosbírali, odnesli jsme to babi a ona dělala koláč.

Celý jsme ho snědli a byl výborný.

Pak jsme s Andreasem provedli ostatní po Kodani.

~

Večer, když jsme šli spát jsme si všichni lehli do jedné velké postele. Bylo jsme tam namačkaní jako sardinky.

Než jsme usli, bavili jsme se o tom, koho si vezmeme.

,,Vezmu si Marienne a budeme mít deset dětí," řekl Andreas.

,,Pět stačí," řekla na to Marienne.

,,Fajn," odpověděl jí Andreas.

,,Já si vezmu nějakého krasného a milého Nora. Přinejlepším sportovce s Modrýma očima," řekne Gita.

,,A já si vezmu někoho, kdo mě nikdy nebude nudit. A hlavně mě bude mít rád."

Něco se splnilo a něco ne. Něco polovičně, něco doslova a do písmene a něco vůbec.

𝕀 ℍ𝕒𝕥𝕖 𝕐𝕠𝕦 𝕆𝕣 𝕀 𝕃𝕠𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦 ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat