30. Jako Mark Darcy

146 5 0
                                    

2. Května 2018

Sedím s Marienne na gauči a díváme se na film. Marienne přemýšlí, kam zase dala mobil. Najednou mi řekne, že asi bude rodit.

,,Cože?"

,,Jo."

Najednou mi zazvoní mobil z práce.

,,Zvedni to. Je to práce."

,,Houby. Nic zvedat nebudu."

Vyhodím mobil z okna.

,,CHCETE MĚ ZABÍT?!" zaječí někdo z venku.

,,A jak zavoláš taxi když nemáš mobil?!" zeptá se Marienne.

,,Ajaj. Na to jsem nemyslela. Všichni o kom vím, že mají auto bydlí daleko, budeme tam muset dojít."

,,Ale já nemůžu."

,,Tak tě tam odnesu."

,,To nemůžeš."

,,Nejsem nemocná. Jsem těhotná. To zvládnu."

Zvednu jí, obuju si boty a nesu jí do nemocnice.

,,Jak daleko to proboha ještě je?!"

,,Tak kilometr nebo dva."

,,Cože?!"

Trochu přidám a donesu jí bezúhonně do nemocnice. Oni ji někam odvezou a já si sednu do čekárny. Povídám si tam s jedním pánem, jehož žena teď taky je tady.

,,Jak se máte?" zeptám se.

,,A jo jde to. Moje žena, budeme mít druhé dítě. Bude to holčička a bude se jmenovat Emily."

,,Ty jo já jsem taky Emily."

,,Vážně? To je ale náhoda!"

,,Jo."

,,A co vy, koho tu máte?"

,,Kámošku. Bydlíme spolu. Musela jsem jí tu odnést, protože jsem mobil vyhodila z okna jak Mark Darcy z Bridget Jonesový."

,,Ty jo. To muselo být zajímavý."

,,To bylo. Hlavně to nošení, když jsme sama těhotná. Marienne se mi to snažila vymluvit."

,,To chápu."

,,Jo a taky jsem teta toho drobka. Jéžíš jak já se na něj těším. No prostě můj brácha no to děcko mají spolu, ale on bydlí na Slovensku a navíc už Marienne zjistila, že ho nemiluje. Tak se domluvili, ale já asi budu mít nadosmrti pocit, že musím nahradit všechnu péčí bráchy."

,,Aha."

,,Pan Fredriksen. Můžete za Svou manželkou," řekne sestřička.

,,Tak já jdu. A gratuluji. Jinak jsem Peter. Snad se někdy ještě uvidíme."

,,Snad."

Odejde za Svou ženou a já jsem ráda, že mám asi dalšího kamaráda. Chvíli přemýšlím, že bych mohla zase zavolat Olemu, který je na tom dost špatně. Měl mámu moc rád a pořád se z toho nemůže vzpamatovat. Pak si vzpomenu, že jsem  mobil vyhodila na ulici. Bože já byla hloupá! Ach jooo! To jsem se vážně musela chovat jako Mark Darcy? Nemůžu si ani s nikým napsat! Co já tu budu dělat?

Je už večer a já nakonec usnu.

~

,,Slečno Ericsonová, chcete vidět svou neteř?" zeptá se mě sestřička, která mě vzbudila.

,,Ano."

,,Tak pojďte."

Jdeme za Marienne do pokoje. Marienne chová malou holčičku.

,,Ježíš ta je tak roztomilá," řeknu a pohladím ji. 

,,Chceš asi ji pochovat?"

,,Ano."

Marienne mi jí opatrně podá.

,,Ahoj princezno. Jak se bude jmenovat Marienne?"

,,Maja. Bude to Maja Simonsen."

,,No super. Takže ahoj Majo."

Podá ji Marienne.

,,Už půjdu domů, ať se trochu vyspím."

,,Jasně Em."

Tak jdu domů, kde se pořádně vyspím.

~

Za tři dny jí pustí z porodnice a Gita i Tarjei jsou z ní u vytržení. Stejně jako já.

𝕀 ℍ𝕒𝕥𝕖 𝕐𝕠𝕦 𝕆𝕣 𝕀 𝕃𝕠𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦 ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat