VÁŽNĚ JE TO SE MNOU STRAŠNÉ. Ne to bude jen chvilkové poblouznění. Za pár dní si na to ani nevzpomenu. Převleču se a jdu k cukrárně, kde čeká Alex.
,,Co budeme dělat?"
,,Půjdeme do kina."
,,A bude i popcorn?"
,,Jasně."
Tak teda jdeme do kina. Koupíme si dva mega popcorny a díváme se na film, který dávají. Kinosál je narvaný a já pořád myslím na jednoho člověka, kterého jsem ještě nedávno nemohla vystát.
Film byl fajn a když vyjdeme z kino sálu, světlo mě skoro oslepí. Musím si dát ruku před oči a pořád mrkat. Stejně jako Alex.
,,Tak co? Zapomněla si chvíli na toho svého?"
,,Jo, ale určitě je to jen chvilkové poblouznění. Za pár týdnů, maximálně pár měsíců si na to ani nebudu pamatovat."
,,Fajn. A kde bude teď?"
,,Co já vím? Gita říkala že pojedou někam do Itálie, takže mám hodně času na něj zapomenout."
,,Super. To máš 100 Krát lepší než já, který Nao potkává furt."
,,Chudáčku."
Obejmu ho. Stojíme před kinem a objímáme se.
,,Nevíš co bych měl dělat?"
,,Za A) Řekneš jí, co k ní cítíš nebo za B) Budeš se nadosmrti trápit a až budeš starej dědek, budeš litovat, žes jí to neřekl."
,,Aha."
,,Doporučuji ti možnost A."
,,Jo to jsem si myslel Em."
,,Fajn. Zítra jí to řekneš Alexi. Ať je alespoň jeden z nás v poho, Jo?"
,,Oukej."
,,Super."
Pak mě doprovodí domů kde čeká máma.
,,Kde jsi byla? Ty máš přítele?"
,,Byla jsem v kině, přítele nemám."
,,A kdo to tedy byl Em?"
,,Kámoš. Z práce. Alex. Teda Alexandr."
,,Aha."
Jdu si lehnout, protože mě trochu bolí hlava.
~
Ráno se vzbudím a hlava mě bolí ještě víc. Napíšu Alexovi
EMILYYY: Strašně mě bolí hlava. Zvládneš tu odpoledku sám? Budeš to mít u mě.
Odloží mobil a ještě na chvíli usnu. Vzbudí mě zabránění telefonu.
ALEX: Jasně.
EMILYYY: Panebože díkyyyyyyy. Jsi nejlepšííí. A nezapomeň to říct Nao.
ALEX: Fajn. Napíšu ti, jak to dopadlo
Hlava mě strašně bolí, tak jsi jdu dolů do kuchyně pro nějakou tabletku. Mamka zrovna snídá.
,,Dobré ráno Em."
,,Dobré mami. Máš něco na bolest hlavy?"
,,Jo jasně Emilko."
Takhle mi říká, jen když jsem nemocná a já to ze srdce nenávidím. Mamka se zvedne a vydá nějaké tabletky. Vezmu si jednu a zapiju ji vodou. Udělám si trochu čaje a vezmu si rohlík s nutellou a jdu zpět do pokoje. Snídani si položíme na psací stůl a lehnu si do postele.
K večeru mi přijde SMS od Alexe.
ALEX: CHODÍM S NAOOOOO!!!!
EMILYYY:Super! Gratuluji. Já ti říkala, že je nejlepší jí to říct
~
Další dny už je mi dobře a chodím do práce.
ČTEŠ
𝕀 ℍ𝕒𝕥𝕖 𝕐𝕠𝕦 𝕆𝕣 𝕀 𝕃𝕠𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦 ✔️
FanfictionPrvní se jí protivil. Pak se do něj zamilovala. Zase ji naštval a ona ho začala zase nenávidět. Nakonec mu odpustila... ~ Mezi nenávistí a láskou je tenká hranice. ~ Tahle kniha by se dala nazvat "přepisování historie" Pravdivá jsou umístění, místa...