33. Prasklo to

177 4 0
                                    

Podívám se z okna, ať zkontrolují, jestli je Gus v pořádku. Vidím, že Johannes právě do doodhrabal sníh na kraj dvorku a kopou si s míčem. I když Guš občas spadne, nevadí mu to.

Když se vrátí, Gus září jako sluníčko. Dáme si dort - Gita udělala čokoládový. Její kuchařské a pekařské umění se hodně zlepšilo.

Všichni si pochutnáme na čokoládovém dortu.

,,Mohli bysme si promluvit?" zeptá se mě šeptem Johannes a já zvládnu jen přikývnout.

Johannes vstane a odejde nahoru, asi do svého pokoje. Já odejdu za 10 minut na toaletu, ale místo toho jdu za Johannesem. Gita si toho všimla a řekla mi, že jestli by se něco dělo, mám jít dolů a vyřeší se to v klidu.

Já jsem věděla, co se stalo. Johannes na to přišel. Ale dřív nebo později se to stát muselo.

,,Ahoj. Co jsi chtěl?"

,,Proč August vypadá jako Tarjei?"

,,Protože moje geny," zatahám se za vlasy, ,,A tvoje geny," ukážu na jeho oči, ,,Se rovnají Tarjei."

Okamžitě si dám ruku na ústa. To jsem tomu dala.

,,Co-cože? Gus je můj?"

,,Ano, už to tak bude."

,,A proč jsi mi to neřekla?!?!"

,,Říkal jsi, že se ti mám klidit z cesty!!"

,,Ale něco tak důležitého jsi mi měla říct!!!!"

,,Já nevěděla co mám dělat!!"

,,Tarjei, Gita a Marianne to ví, že?!"

,,Jo a ještě Hedda."

,,Aha takže já zase nevím něco, co ostatní jo!!!!"

,,Promiň. Nemusíš mi nic dávat. Nic nepotřebuju. Zvládám to. Jestli chceš, můžeš Guse vídat."

,,OMLUVA MI NENAHRADÍ TY DVA ROKY!!! NEVIDĚL JSEM, JAK ŘÍKÁ PRVNÍ SLOVO A JAK DĚLÁ SVÉ PRVNÍ KROKY!!!!"

,,Promiň já já už půjdu."

Sejdu dolů. Tarjei sedí na židli a je na telefonu a Gita ke mně přiběhne.

,,To musel být hrozné. Bylo to slyšet i sem. Marienne šla s drobky ven, aby to nemuseli poslouchat."

,,Aha. Tak já ji napíšu a půjdu si pro Guse a půjdeme spolu domů."

,,Ok."

Obejmeme se, pak obejmu i Tarjeie. Vyjdu z domu a napíšu Marienne.

EMILYYY: Jde jsi? Dojdu si pro Guse.

MARIENNE: Jsme v cukrárně mohla bys vzít i Maju? Chtěla bych si něco pozařizovat.

EMILYYY: jasně. Já jdu.

Zamířil do cukrárny. Alex mi zamává. Zajdu za ním.

,,Co ty A Nao?"

Když jsme se viděli naposledy (což bylo před dvěma dny) tak se připravoval, že to Nao řekne. Už ji to jí chceme říct dlouho.

,,Chodíme spolu."

,,No ty vole to je super."

Obejmu ho a pak jdu ke stolu kde sedí Marienne.

,,Dík, že jí teď pohlidáš."

,,Nemáš zač."

Vezmu Guse a Mají za ruku a jdeme domů.

𝕀 ℍ𝕒𝕥𝕖 𝕐𝕠𝕦 𝕆𝕣 𝕀 𝕃𝕠𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦 ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat