Zazvoním. Přijde mi otevřít Marta, obejme se a já jdu dál.
Přiběhne ke mně Thea, sehnu se a obejmeme se.
,,Kolik ti dneska vlastně je Thee?"
,,Čtýří."
,,No to je super. Kde je taťka?"
,,Ten připravuje balónky."
,,Já miluju balónky. Co ty?"
,,Taky. Přijdou i babičkyyyy A dědečkové!"
,,Super."
Začala jsem být nervózní. Neznám Martiny rodiče. Snad budou v pohodě.
,,Pojď do jídelny."
Thee mě chytne za ruku a odvláčí mě do jídelny, kde si sednu na židli. Batoh odhodím do rohu pokoje.
Někdo zazvoní.
,,To bude babička s dědou!!!!" Zaječí Thea a odběhne.
Zvednu se a jdu se podívat ke dveřím. Naštěstí jsou to taťkovi rodiče, takže teď nemusím řešit co mám říkat.
,,Dědo! Babi!" výkřiknu a vrhnu se jim kolem krku dřív, než to stihne udělat Thea.
S babičkou a dědou jsem se neviděla strašně strašně dlouho.
Thea obejme prarodiče a odvede je do jídelny. Já vyskočí na botník, kde si sednu. Vytáhnu si mobil a chvíli si píšu s Gitou.
GITUŠKA: Jak je?
EMILYYY: Ee jde To. Jen jsem trochu nervózní z Martiných rodičů.
GITUŠKA: Neboj, určitě budou fajn! Bez tebe to tu bude nuda. Prosimtě Johannes mě trošku naštval, nemohla bys mu něco provést?
EMILYYY: No já nwm. Asi jo.
GITUŠKA: Ejjjj super. Marienne se zabouchla do tvého bráchy! Zase!!!!
EMILYYY: Ach jooo. Zase to dopadne stejně.
GITUŠKA: Jsem jí to říkalaa
Někdo zass zazvoní. Nějak nepremyšlím, seskočím z botníku a otevřu. Jsou tam Martini rodiče.
,,EEEE dobrý den," řeknu a usměji se.
Martina mamka je blondýna a vypadá na třicet a její táta vypadá příjemně.
,,Ahoj. Jsem Johannes Petersen," řekne její táta a natáhne ke mně ruku. Potřesu si s ním.
,,A já jsem Karoline Petersenová."
Taky si potřeseme a já zavolám na Thee:
,,Theo babička s dědečkem jsou tu!"
Slyším Theu přibíhat.
,,No tak pojďte dál," řeknu.
Vejdou, obejmou Theu a jdou do jídelny. Já se tam taky došourám. Marte chystá oběd a taťka si povídá s dědečkem Ericsonem.
Marte dochystá oběd.,,Dobrou chuť," řekneme a pustíme se do jídla.
Když všechno sníme, jdeme do obýváku,všichni vytáhnou dárky a jdeme popřát Thee. Já jí přeji jako poslední. Dostane ode mě fixy a tričko. Od taťky s Marte dostane nějaké LEGO od babičky a dědy Ericsonovýchobtézkové knížky a od Petersenových omalovánky. Thea skáče radostí a jde si hrát. Za ní jde babi a děda. Marte dodělává dost a taťka se baví s Martinými rodiči.
Jsem tam tak navíc. Jdu do svého pokoje, co tam mám kdyby něco. Najdu si knížku Dva roky prázdnin od Julese Verna a začnu číst. Trochu asi ztratíme pojem o čase.
~
,,Emily dort!"
Do pokoje nakoukne Marte. Vstanu a jdu dolů, kde taťka nese na stůl dort a všichni už zpívají HODNĚ ŠTĚSTÍ ZDRAVÍ. Přidám se. Thea sfoukne svíčky a pak už dort rozkrájíme. Je čokoládový a mooooc dobrý.
~
Babi a děda odcházejí v 16, stejně jako Petersenovi.
,,Jdeš už taky Em?" zeptá se mě Marta.
,,No já nevím. Měla bych se ještě stavit u Gity. Na oslavě bráchy jejího přítele a schodku náhod i mého mejvětšího nepřítele a taky jednoho jeho kolegy, ten mě právě pozval."
,,Aha. Tak mazej a užij si to!"
,,Tak jo. Snad mám ten dárek."
Podívám se do tašky a nic tam není. Žádný dárek.
,,A do prkýnka dubovýho já ho nechala doma!"
,,Počkej chvíli Em. Něco ti najdu."
,,To nemusíš."
,,Ne. V poho."
Odejde něco najít.
Zrovna jsem vymyslela, co se stane v následujících kapitolách a říkám, že to bude vážně super. Na mě.
ČTEŠ
𝕀 ℍ𝕒𝕥𝕖 𝕐𝕠𝕦 𝕆𝕣 𝕀 𝕃𝕠𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦 ✔️
FanfictionPrvní se jí protivil. Pak se do něj zamilovala. Zase ji naštval a ona ho začala zase nenávidět. Nakonec mu odpustila... ~ Mezi nenávistí a láskou je tenká hranice. ~ Tahle kniha by se dala nazvat "přepisování historie" Pravdivá jsou umístění, místa...