8. Dubna 2017
Ráno se vzbudím v 9 a první co mi probleskne hlavou je věc, že mám pekelné zpoždění. Běžím vzbudit bráchu a zaúkoluji ho.
,,Tak jo oběd máme od včerejška. Běž do krámů a kup nějaké pití, ale ne moc a ještě dvě šlehačky."
,,Tak fajn Emi An."
Běží ven a mě zazvoní mobil.
,,Čau mami."
,,Je vše v pořádku zlatíčko? Je mi strašně líto že nemůžu být v Oslu, když přijel Andreas."
,,Jemu je to taky líto."
Snažím se rozklepnout vejce, ale nakonec telefon položím a rozklepnu ho normálně.
,,Co děláš Emily?"
,,Peču cupcaky."
,,Aha vy máš vlastně narozky! Já úplně zapomněla!"
,,Jo budeme mít takovou pidi midi oslavu."
,,Kolik budete mít hostů?"
,,No tři. Marienn, Gitu a jejího přítele."
,,Fajn. Hlavně to tam pak ukliďte."
,,Samozřejmě."
,,A žádné opíjení."
,,Chápu."
,,A hlavně se vyspi."
,,Ježíš jo mami. Čau."
Rychle zavěsím a začnu se plně věnovat cupcakům.
Brácha se vrátil úplně udýchaný asi po hodině.
,,Cos tak dlouho nakupoval?"
,,Ale nic. Trochu jsem se ztratil."
,,A pomohl ti někdo?"
,,Pomohl jsem si sám. Nejsem tak blbej, abych se nezorientoval ve svém rodném městě.'
,,Fajn fajn."
Vytáhla jsem věci z tašky a dala jsem je tam, kam patří. Tohle bude nejlepší párty světa. Už jen z toho důvodu, že tu nebude jeden člověk a všichni jistě víte který.
Po obědě jsem udělala krém.
,,Koupil jsme ještě brambůrky," řekne brácha a vytáhne z bundy zmačkané brambůrky.
,,Fajn. Všichni milují zmačkané chipsy."
Všechny doděláme a já ještě vytáhnu starý mamčin notebook, na kterém mám seskupené všechny možné fajn písničky.
Běžíme se převléct. Já si vezmu tmavě modré šaty, takové obyčejně a brácha si oblékne kalhoty a takové modré triko s límečkem. Chceme si chvíli sednout, ale někdo zazvoní.
,,To bude Gita. Ta vždycky všude chodí dřív," řeknu.
,,Vážně? Většinou chodila pozdě."
,,Lidi se mění."
Jdu ke dveřím, kde stojí Gita s Tarjeiem.
,,Ahoj Gito a ahoj Tarjeii."
,,Ahoj Em."
Všimnul si dvou celkem velkých dárků a pustím je dovnitř.
,,Andreasi tohle je Gitin přítel Tarjei. Tarjeii tohle je můj brácha Andreas," představím je.
,,Těší mě Andreasi."
,,Mě taky Tarjeii. Nepřipomínáte mi někoho?"
Všichni mlčí, tak Andreas řekne:
,,Tak asi ne."
Přinesu na stůl cupcaky se šlehačkou, colu, pomeramčovou limonádu a zmačkané chipsy.
Za půl hodiny zazvoní Marienne a s Gitou jedeme otevřít.
Marienne má modré vlasy a fialové šaty. Vypadá jinak.
,,Ahoj Marienne. Pojď dál," řeknu.
,,Fajn."
Jdeme dovnitř a Marienne se se všemi pozdraví. Zdraví se s nimi dlouho, jen Andrease celkem odbyje. Totiž před tím, než Andreas odjel na Slovensko spolu chvíli chodili.
Sedneme si na gauč.
,,Musíte mi říct, co moje ségra vyváděla, když jsme tu nebyl," řekne brácha.
,,No to my nevíme. Začaly jsme se s ní znovu vídat od Vánoc," řekne Gita.
,,No tak řekněte, co dělala od té doby."
,,Našla si práci v supermarketu," řekne Marienne.
,,A pracovala u pokladny," řekne Gita.
,,A Tarjeiův brácha pomě chtěl vědět, kde je pečivo a zrovna jsem obsluhovala zákazníka, tak jsem ho odbyla."
,,No a pak šla s náma na biatlonový závody," řekne Gita.
,,A tam potkala mého bráchu," řekne Tarjei.
,,Jo a tak jsem ji musela odvézt. No a řvala: ,Jak já toho Johannese nenávidím!' Nebo něco takovýho," řekne pokračování Marienne.
,,No a pak si brácha asi stěžoval nebo co a Emily vyhodili z práce."
,,A já ji navrhla jednu cukrárnu."
,,A dostala jsem tam místo."
,,A hlavně o ni neví tvůj úhlavní nepřítel číslo jedna."
,,Johannes není tak strašný," řekne Tarjei.
,,Leda tak v nějakém snu. Je to proboha tvůj brácha. A mladší. Jasně, že ho máš rád! Ale je tak sobecký a povrchní a namyšlený," řeknu.
,,Tak jdeme slavit?"
,,Jo."
ČTEŠ
𝕀 ℍ𝕒𝕥𝕖 𝕐𝕠𝕦 𝕆𝕣 𝕀 𝕃𝕠𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦 ✔️
FanfictionPrvní se jí protivil. Pak se do něj zamilovala. Zase ji naštval a ona ho začala zase nenávidět. Nakonec mu odpustila... ~ Mezi nenávistí a láskou je tenká hranice. ~ Tahle kniha by se dala nazvat "přepisování historie" Pravdivá jsou umístění, místa...