9. PROČ?!

162 6 0
                                    

První nám dají dárky. Dostanu nové boty na obřím podpatku od Marienne (od té se totiž nic jiného nedá čekat) a od Gity a Tarjeie běžky.

,,Vy jste se zbláznili! Gito ty si proboha nepamatuješ co se stalo, když jsme byla na těhle Satanových prkýnkách naposledy!?"

,,Ale to ti bylo 13!"

,,No co? Zbytečně jste se namáhali."

,,Ale Tarjei je na běžky expert. Půjdeš s náma v zimě že Jo?"

,,Pokud slíbíš, že tam nebude Johannes tak klidně s tebou a Tarjeiem pojedu i do Austrálie."

,,Tak fajn. Slibuješ že o Vánocích pojedeš?"

,,Jo."

,,Super."

Andreas dostal od Marienne snad deset kravat a od Tarjeie a Gity dostal knihy. On totiž narozdíl ode mě miluje čtení. Všem poděkujeme a pak pustím hudbu.

9. Dubna

Vzbudím se a jdu to šli trochu uklidit, což mi trvá skoro  celý den. S Andreasem jdu ještě nakupovat.

1o. Dubna

Dneska mám narozky a Andreas už musí odletět. Doprovodím ho na letiště a pak jdu do práce. Všichni už tam jsou a omluvím se jim, že jsem přišla trochu později kvůli bráchovi a jim to naštěstí nevadilo.

Dopoledne obsloužím pár důchodců a důchodkyní a okolo desáté přijde ten člověk, kterého bych nejradši poslala na druhý konec vesmíru. Sedne si ke stolu 1!

,,Alexi obsloužíš stůl 1?"

,,A proč?"

,,Dlužíš mi to. Za ten přesčas."

,,Fajn, ale proč nechceš obsluhovat Johannese Boe?"

,,Mám k tomu své důvody."

,,Tak fajn. Jdu tam."

Odejde ho obsloužit.

,,Jedno Latté a čokoládový zákusek. Em je vážně nevrlý. A vůbec nebyl rád, že mě vidí. A to jsem krásný a milý!"

,,Asi mě chtěl zase štvát."

,,Ty ho znáš?"

,,Jo je to brácha přítele mojí nej kámošky a taky jsem mu jednou neřekla ve své bývalé práci v supermarketu, kde je pečivo, protože jsem zrovna u pokladny kde jsem byla a  byla řada a tak mě vyhodili."

,,Ty jo."

,,No doufám že tu nepánuje chodit častěji. Jestli tu přijde ještě jednou dám mu do jeho kávy projímadlo."

,,To bych nedělal. Mohli by tě vyhodit."

,,Já vím. To byl vtip Alexi."

Nao dá Alexovi tácek s kávou a zákuskem. A pak se vrátil zpět.

,,Příště už ho neobsluhuju."

,,To já taky ne."

,,Začneme si hledat novou práci Em?"

,,Asi to bude potřeba."

~

Když mi skončí práce, projdu se po Oslu a někdo do mě vrazí a já sletím na kameny.

,,Ach. To jsi jen ty Emily."

,,Johannes?!"

,,Jo nerad tě vidím."

,,Nápodobně. Jo a díky za to, že jsi mě shodil."

Zvednu se a jdu domů. Vážně super. Budu muset doma najít nějakou dezinfekci, protože ty kameny mi pořezaly nohy a trochu ruce.

Doma vyhrabu nějakou, o které si ani nepamatuju, že ji máme. Hezky si všechno vydezinfikuju a udělám si večeři.

Někdo zazvoní.

𝕀 ℍ𝕒𝕥𝕖 𝕐𝕠𝕦 𝕆𝕣 𝕀 𝕃𝕠𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦 ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat