~Dobré ráno Hollywoode~

86 9 0
                                    

,,Můj telefon neukazuje žádnej datum ani místo! Jenom čas! A není tu Wi-Fi k nalezení a instagram neexistuje!!!" Zakřičela Áďa, když celá udýchaná doběhla do kuchyně, kde se já snažila připravit něco ke snídani.
,,Co?" Křikla jsem na ni zpátky zaraženě a rozběhla se směrem k ní. Obě jsme hned začaly zkoumat řadu událostí, co ani naše mobily nepobíraly, zatímco se topinky připalovaly na pánvičce.
,,Zkus zapnout tu bednu, třeba tam bude něco víc" svěsila jsem trošku hlavu, docházelo mi, že to, co se jevilo jako sen není sen. Áďa jen pokývala hlavou a stiskla jediné tlačítko na televizi. Vypadalo jako zapínání, ale když to dlouho nic nedělalo, mírně nás to rozhodilo.
,,Dobré ráno Hollywoode!" Lekla jsem se hlasitého hlasatele v televizi, až jsem poskočila ke stropu. Tak dlouho nic a až po několika minutách se něco ozvalo. Aduš se tlemila, ale ztišit tu věc nedokázala. Akorát se zaposlouchala do dlouhého proslovu Los Angeleských zpráv.
,,Kámo! On je tam datum!" Zakřičela po chvíli sledování televize a já ihned svůj krok obrátila směrem z kuchyně do obýváku. Na topinky jsem zapomněla.
,,19.5.1986" přečetla jsem pár čísel ze spodní části obrazovky a významně se podívala na svou kamarádku. Ta jen stála, ani nedutala. Urovnávala si své myšlenky a pak zopakovala datum: ,,86..." pousmála se a rozhlídla se po bytě.
,,To znamená, že Freddie Mercury žije!!!!" Zařvala na celý Hollywood a mně se naskytnul pohled na její zářivé oči.
,,A Axlu Rosovi je 24!" Rozkřikla jsem se i já po chvilce uvědomnění. Skočila jsem do jejího objetí a společně jsme se začaly radovat. Až do doby, kdy se spustil alarm signalizující kouř.
,,Topinky" šeptly jsme naráz a obě se rozběhly hasit naší snídani.

Back to 86'sKde žijí příběhy. Začni objevovat