Áďa
,,Myslím, že tohle bude na dlouho" uchechtl se Slash, když se z chodby znovu ozval dupot, Axlův naštvaný křik a Izzyho hlas, který byl v tónině je mi to jedno.
My jsme se Slashem na jeho pokoji, přesně jedny dveře od celého nočního dramatu. Ale ani jeden se nezapojujeme, protože máme důležitější věci na práci - prohlížení mého telefonu a všech trapných fotek v něm. Slashe to pořád strašně baví a dokonce se naučil na displej sahat tak, aby reagoval. A pak se vždycky pyšně usmívá, že to zvládnul. To je ale věda.
,,Jak myslíš, že to dopadne?" Nasměrovala jsem pohled na dřevěné dveře, začala se smát a opřela se o postel, pod kterou vedle sebe sedíme.
,,1:0 pro Axla" zakřenil se Saul, když Izzy vyjekl bolestí a pohled upřel na mě. Přehodil přes má ramena ruku, čímž si mě přitáhnul blíž a dravě políbil.
Axl
,,Už nikdy, opakuji NIKDY se k ní nepřiblížíš!" odcházím od trošku zmláceného Izzyho s těmito slovy. Jsem naštvaný, ale zároveň potěšený, že náš doprovodný kytarista konečně chápe, co má a co nemá říkat holkám, na kterých někomu z kapely nějakým způsobem záleží. A snad už nikdy nepromluví na ní, nebo se neznám. Už teď budu mít problém se ji omluvit.
<<<<>>>>
Já
,,Teda..." vydechla jsem úžasem ihned po probuzení. Z okna mi do tváře sahaly sluneční paprsky a vedle mě na stolečku ve váze byl obrovský puget červených růží. Vedle něj obálka s mým jménem a uvnitř vzkaz.
Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonightMusela jsem se pousmát, je to text don't cry, písničky, která ještě oficiálně nevyšla ani neexistovala. Jen já ji jednou Axlovi pustila a on žasl úžasem, co jednoho dne sepíše.
Navíc, vykouzlil mi úsměv na tváři a já měla rázem nutkání ho obejmout a zazdít všechnu svou zlost i bolest za hodně tlustou vrstvou betonu.,,Líbí?" Objevil se najednou za mnou a pokusil se usmát. Byl nervózní, přešlapoval z místa na místo a čekal, než něco řeknu.
,,Je to nádherný" špitla jsem překvapeně a trochu polekaně. Pak jsem se pootočila na něj a při pohledu do jeho zelených očí zapomněla, kvůli čemu bych měla trucovat. Nahla jsem se pro objetí, do kterého mě s radostí přimáčknul.
Málem mi vyskočilo srdce z hrudi, když jsem mu byla zase na blízku. Nezvládla bych být naštvaná dlouho, na to ho mám až moc ráda, na toho miluju, ale nedokážu mu to stále říct...<<<<>>>>
Chodili jsme kolem stadionu ve Wembley a s klukama z Guns jsme hledali jejich karavan. Už dneska vystoupí před tisíci fanoušky kapely Queen, už dneska uslyšíme na živo Freddieho Mercuryho. Třásla jsem se a zároveň se nemohla dočkat, až spatřím obrovskou legendu a uslyším znovu Axla zpívat.
,,Pan Rose a..?" Zarazila se menší zrzka s blokem v ruce z VIP zóny, když spatřila po boku Axla i mě. To mě vyrušilo z přemýšlení a zpozorněla jsem.
,,A přítelkyně" pokrčil lhostejně rameny Axl a chytl mě za ruku. Já zrudla a křečovitě se pousmála. Za to ale Stevee shodil pohled k botám a ve výraze zesmutněl. Co dokáže jedno oslovení udělat...
,,A přítelkyně" zopakovala po Axlovi a pustila nás s úšklebkem dál. Slashe ani Ády se už na nic neptala, ale bylo vidět, že Saula štve, že nemohl Ádu taky nějak oslovit. No třeba příště, usmála jsem se škodolibě sama pro sebe a začala se věnovat prostoru za VIP páskou.
Ocitli jsme se ve velkém parku. Po bocích karavany, uprostřed bar a kolem různí lidé, jejichž tváře mi jsou od jediného pohledu známé. Samé osobnosti, co něco znamenají. A hlavně...
,,Freddie Mercury!!!" Vykřikla Áďa vedle mě a rozzářila se jí její hnědá očka. Musel ji snad slyšet každý, včetně samotného Freddieho, který se s úsměvem otočil na nás, stejně tak zbytek Queen.
,,Aduš! Ticho! Nikdo nemusí vědět, že jsme tu!" Křikla jsem po ní česky, ostatní jazyky se mi v tu chvíli vykouřily z hlavy. Axl nechápavě koukal, dalo by se říci, že se i trošku stydí.
,,Ale Freddie... on je tu, živej! A...a jde směrem k nám!" Opětovala mi v mateřském jazyce a já se podívala před sebe. Čtyři muži se blížili k nám a já v tu chvíli mohla omdlít.
,,Zdravím vás, drahoušci" promluvil Freddie, když se společně s ostatními Queen postavil před nás. Pak pokračoval: ,,Jsem Freddie, ale to vám nemusím říkat" mrknul a pobaveně pozoroval můj a Ády výraz. Jen tak tak jsme popadaly dech, já se o ní raději opírala a chtěla jsem začít pištět, zároveň brečet. Dojetím, ale i smutkem. Nechci, aby tu v roce 2021 už nebyl.
Nebyly jsme schopny jediného slova. A Fred naší situaci dodal korunku, kdy roztáhnul ruce a pobídnul nás do jeho objetí. Byl tak milej, tak úžasnej...
,,Eh" odkašlal si trochu Axl, kdy se mu objetí zdálo až moc dlouhé. Vytáhnul mě z něj a pohledem zavraždil Duffa se Stevem, kteří se začali jako smyslů zbavení hihňat. Fakt jak malý děti. Ale nevadilo mi to, přišlo mi to roztomilý.
<<<<>>>>
,,Držím palce" věnovala jsem svůj zářivý úsměv Axlovi, který měl minutu do nástupu na pódium a snažila se ignorovat Áďu se Slashem, kteří stáli v objetí snad už 10 minut.
,,Nepotřebuju držet palce" ušklíbl se ten egoista a rozešel se směrem k pódiu. Už tam skoro byl. Ale najednou se z ničeho nic otočil. Rozběhl se zpátky ke mně.
,,Nepotřebuju držet palce, když zpívám pro tebe" zašeptal. Dokončil svou původní myšlenku a podíval se mi hluboko do očí. Chytnul mezi dva prsty mou bradu a přitisknul své rty na ty mé. Byly hebké jako dva mráčky, byly jako dílek puzzlíků, který našel své místo a zapadnul do dalšího kousku skládačky. Cítila jsem se krásně. Jako v ráji. Jen ne na dlouho...
Bohužel se však brzy odtáhnul, posmutněl a vydal se směrem ode mě. Pak se otočil a na celý stadion zařval to nejkrásnější, co jen mohl.
,,Miluju tě"---------------------------------------------------------
Tak se nám ti dva usmířili, celkem rychle, co?
A dokonce se i Axl k něčemu rozhoupal... viz konec 😂 a teď se přiznám, tahle kapitola byla myšlená ze začátku úplně jinak, ale nakonec jsem se samolibě rozepsala a vzniklo z toho toto... no, původně tu měl být koncert a ne to, co se dělo vpřed. Ale mně tahle chvilka přijde tak hezká...😂😭
A jak se jinak máte? Co myslíte, že se stane dál? ❤
Jinak na tý fotce, co jsem sem dnes hodila... tam mi přijde Axl tak strašně roztomilej, až to není možný 😭😂😻
ČTEŠ
Back to 86's
FanfictionJe vybraná? Má změnit historii skupiny Guns N' Roses a naprosto obrátit život vzhůru nohama Axlu Rosovi a tím ho ochránit před nečím, co by ho v pozdějším životě čekalo? Ale půjde její uložený úkol o kterém se dozvídá postupně, hladce? Zvládne to b...