~Sweet child o' mine~

107 10 2
                                    

,,Tohle je život" zasnila jsem se při mém výkřiku Ádě přímo do ucha. Ta jen protočila oči, raději nereagovala a začala se věnovat další z řady písniček. Axl zrovna představoval úplně novou. Sweet child o' mine. Pro jiný neznámou, pro nás oblíbenou.
,,She's got a smile that it seems to me
Reminds me of childhood memories" přeřvávala jsme jedna druhou šťastně. Sice lidi v našem blízkém okolí na nás koukali divně, vlastně se jim ani nedivím. Zpívat slova písničky, jenž všichni slyší poprvý je divný a nám to nedošlo. Nezůstaly jsme ani bez povšimnutí Axla, či Slashe, který nám věnoval několik svých pohledů, z toho poslední před těsným koncem písničky s úsměvem.

,,To nám nedošlo" špitla na mě Áda nejistě, raději mě čapla za ruku a zatáhla do zadních řad, kde jsme zůstaly na poslední dvě písničky. Musíme hned pryč. Koncert skončil. A gorily u dveří pouští ven jen při kontrole vstupenky, aby tu nikdo nebyl na černo. Jsme slušně řečeno v háji.
,,Musíme zas přes okno v backstage" zavrtěla jsem bezradně hlavou. Byla to naše jediná naděje a záchrana před záznamem v roce, do kterého ani nepatříme.
,,Snad tam nebudou kluci" znejistěla už i Aduš. Běžíme po schodech nahoru, div, že si nás ani nikdo nevšimnul.
Otevírám dveře a škvírkou jemně nakukuju. Vzduch je čistý, atak vcházím. Otevírám okno a mírným pohybem ruky dávám pokyn Ádě, aby šla za mnou.
Neposlechla, jen ze sebe vydala zvuk pro nesouhlas. Vidí, co se děje.

Za svým krkem jsem ucítila nepříjemný teplý dech a zvuk, co osoba za mnou vydala se podobal drobně naštvanému odkašlání.
,,Co děláš?" Zeptal se Izzy nepříjemným tónem jen co jsem se otočila směrem k němu.
Ztuhla mi krev v žilách, ruce se mi rozklepaly. Nevím, co mám říct a co dělat. Jen polykám nahlas sliny a bojím se, co přijde dál. Áda vše pozoruje z povzdálí, ale oboum je nám jasné, že i ona bude muset v nejbližších chvilkách přijít.

---------------------------------------------------------
Už jsem zase tu společně s dalším kouskem příběhu. Snad už má více napětí a větší drámo😅 a snad je to čitelný 😁 jinak absolutně netuším, jestli takhle Axl představil child o' mine, ale mně se to tam tak nějak hodilo, tak to berte s nadsázkou🥰
A: Kdybyste se teď hned mohli přemístit v čase (je jedno, zda do budoucnosti nebo minulosti) kam by to bylo?
Q: Za mě jednoznačně - L.A 86 a nebo Live Aid

Back to 86'sKde žijí příběhy. Začni objevovat