,,No...já" polkla jsem všechna svá slova a nebyla schopna ze sebe vydat už ani hlásku.
,,Jo tak panička je tu na černo, si hezky odskáče" zabrblal jen tak pro sebe. Já se začala připravovat na nejhorší.
,,Co se děje?" Vynořila se další osoba z temného koutu místnosti, zněla ale veseleji.
,,Máme tu holku na černo, co se snaží dostat pryč oknem" otočil se mladý kytarista na druhého. Ten měl klobouk na hlavě a černé kudrlinky. Ihned mi došlo o koho jde. O Slashe.
,,Jo..." přiblížil se, odendal si vlasy z očí a prohlídnul si mou tvář i postavu.
,,Nejseš ty ta z tý první řady, která znala slova sweet child o' mine?" Zeptal se mile a s úsměv na tváři. Rázem ze mě opadnul strach i stres.
,,Noo" zadívala jsem se stydlivě do země a rukou mávla na Áďu, aby se tu ukázala už taky. Přišla hned. Naštěstí to kluci nezaregistrovali.
,,Nebuď na ní tak ostrej, máme fanoušky" chytl mě Slashie okolo ramen, čímž mě povzbudil.
,,Ale alespoň jsi to tričko mohla zvednout, když spadlo a tys tu byla" pokáral mě trochu hlasem, ale bral to s humorem. Kývla jsem pro souhlas, ale stále nejistě stála.
,,Izzy má zas problém?" Uráčil se přijít i Axl s trošku naštvanéjším tónem.
,,A kdo jsou ty holky?" Zeptal se a postavil se těsně před nás. Při jeho pohledu jsem přestala vnímat snad vše, co se kolem děje. Miliony motýlků se mi slétly do břicha a každý mě svým křídlem začal příjemně šimrat. Kolena se mi podlomila a mou hlavou cosi zapálilo, ale dávalo mi to pocit blaha.
,,Jsou tu načerno a lezou oknem" zamračil se Izzy, ale Slash ho jediným pohybem ruky umlčel. Bylo evidentní, že mu slova druhého kytaristy lezou na nervy.
,,Nejsi ta co zná slova z o' mine?" Zarazil se Axl při bližším přezkoumání mého obličeje a nakonec se usmál.
,,Jo" hodila jsem pohled opět k mým botám a čekala, co se bude dít dál.
,,Kdes je vzala?" Zeptal se Axie a mrknul. Nedokážu odpovědět a můj pohled mířím všude možně. Zakoktávám se a u Áduš hledám odpověď. Ta ale krčí rameny.---------------------------------------------------------
Ahoj všem♡ tak jak se dneska máte?😁 já vám sem házím další kapitolku ať máte co číst, tak snad se líbí☆
Jinak netuším, jestli byl Izzy někdy takovejhle, ale mně je docela nesympatickej, tak to asi i tak vypadá. Možná mu křivdím, takže se omlouvám 😂
A: Koho z GN'R máte nejraději?
Q: Já určitě Axla a Slashe
ČTEŠ
Back to 86's
FanfictionJe vybraná? Má změnit historii skupiny Guns N' Roses a naprosto obrátit život vzhůru nohama Axlu Rosovi a tím ho ochránit před nečím, co by ho v pozdějším životě čekalo? Ale půjde její uložený úkol o kterém se dozvídá postupně, hladce? Zvládne to b...