~Díky, Ádo~

94 10 0
                                    

Áďa

,,Asi bych měla jít" chci se rozloučit se Slashem, Duffem a Stevem, ale oni o mém odchodu slyšet nechtějí.

,,No tak, vždyť je to zábava" šťouchnul mě do ramene trochu Slash, přičemž mě znovu vyzval k tanci. S úšklebkem jsem to přijmula, je fajn parťák, ale víc si ode mě slibovat nemůže. Asi.

,,A kde je vlastně Axl s Majou?" Vznesl otázku Duff, vůbec mě to, až do teď nenapadlo. Trocha jsem začala panikařit. Co když se jí něco stalo? Však to tu vůbec neznáme!
,,Klid, Axl ji viděl odcházet tak šel za ní. Vsaďte se, že teď budou někde spolu" mrknul drze Slash, čímž mě moc neuklidnil. Ani já sama nevím, kolik mi v týhle době je, natož ona. Ale dobře, nebudu se strachovat, snad oba ví, co dělají. Navíc se s Axlem neztratí a dojde v pořádku domů, no teda snad.

,,Nebo je chceš jít hledat?" Zvážnil v hlase Steven, blonďatý bubeník, který měl své kouzlo a jen za pár minut v baru vystřídal několik holek.

,,Není potřeba" pokrčila jsem rameny, vlastně by byla naštvaná, kdybychom je vyrušili z romantický procházky nočním L.A.. Je to její sen a konečně se plní, to přece nepřekazím.
,,Tak fajn, jdem znova tancovat?" Nabídnul se Slash a já po chvilce váhání jeho nabídku přijala. Jeho psí oči byly vcelku vtipný a zároveň roztomilý.

,,Jak ses vlastně octla v Los Angeles?" Prolomil chvilkové ticho Axl. Už na první pohled bylo jasné, že místní nejsem.

,,Ikdybych ti to řekla, nevěřil bys mi" uchechtla jsem se mile. Nemůžu mluvit pravdu, proto jsem raději zvolila neutrální možnost odpovědi.

,,Utekla jsi z jiný doby?" Dobíral se odpovědi i nadále. Když vyslovil z jiný doby, hrklo ve mně. Začaly mi docházet výmluvy a na nic nepoukazující odpovědi a mám pocit, že něco tuší, ale jak je to možný?

,,,Ne tak docela" mykla jsem rameny a zanadávala si v hlavě. Ten telefon. A sluchátka. Rozpomněla jsem si a sáhla si do zadní kapsy. Zrovna, když zavibroval a upozorňoval na novou příchozí zprávu.
Je zajímavé, že SMS normálně fungují, ale za to sociální sítě včetně těch komunikačních se ani nezaply.

,,Dobrý?" Otázal se při pohledu na můj zmatený výraz.
,,Jo, proč?"
,,Ta věc ti svítí na zadku v kapse a ty jsi najednou v rozpacích" vysvětlil. Ach tak, on mi čumí na mé pozadí. Čas změnit směr konverzace.

,,Kam čumíš?" Rýpla jsem si a mírně mu strčila loktem do žeber. Abych dosáhla na rameno, musela bych na něčem stát.
Tentokrát to byl on, kdo trochu sklopil pohled, ale já se nezapomněla smát.

,,Tak mi alespoň řekni, od kud jsi" dožadoval se odpovědi i po chvilce, pričemž střídal různé obličeje. Uražený prosík, nafoukaný prosík, egoistický prosík a nakonec roztomilý...prosík. Nevěděl, co zafunguje, ale mně to celý přišlo vtipný.

,,Z Česka" odpověděla jsem typickým českým č a on na mně oči mohl nechat.
,,Če - co?" Podrbal se ve vlasech a usilovně se snažil vyslovit písmenko, jenž mu dělalo problémy.

Smála jsem se snad celou cestu parkem, než se sám od sebe posadil na lavičku a mně pokynul rukou k přisazení. Díval se na mě jako na obrázek, až jsem znervózněla. Zrudly mi tváře a srdce mi málem vyskočilo z hrudi. Bilo jako kdybych právě teď uběhla maraton, ale tenhle pocit způsoboval Axlův pohled do mých očí. Pak jsem je odtrhla a sklopila svůj pohled ke špičkám bot.

,,Neuhýbej" chytil mě prsty jemně za bradu a mou tvář nasměroval k té jeho. Začal svými prsty cestovat až na mé líce, kde je vyměnil za dlaně a pomalinku si mě přitáhnul na nebezpečnou vzdálenost. Zírala jsem mu do očí a on mně. Skoro jsem nedýchala a ztrácela se daleko do jiné galaxie. Měl je zelené a já v nich i přes nepříliš silné světlo pouliční lampy viděla jiskřičky.
Začal se ke mně naklánět a já k němu opatrně taky.

,,Madlo!" Utkvělo mi slabé volání v hlavě, než se stačilo cokoliv stát. Rychle jsem trhla hlavou aniž by Axl něco pochopil.
,,Tady jste!" Zapištěla Áda a táhla Slashe za ruku směrem k nám. Probodla jsem ji pohledem, zkazila mi můj sen 21.století.
,,Čau" stočil oči v sloup Axl a naštvaně se podíval na Slashe a pak pohled přehoupnul na Ádu. Ta se jen hihňala a pohledem mi naznačovala omluvu.

---------------------------------------------------------
Zdár!❤
Děkuju vám, tuhle věc četlo už 100 lidí!😻 ani bych nečekala, že se to někdy stane, mám vás ráda!💓
Co jinak říkáte na další kapču? 😂
Zkazila jsem něco, co podle mýho původního plánu mělo vyjít, ale ať to není jen takový klišé, tak jsem to trochu přehodila.
Co ale myslíte, že bude dál?😌

Back to 86'sKde žijí příběhy. Začni objevovat