~překvapení~

79 8 0
                                    

,,I want to break free!" Mrkla jsem na Áďu, když jsem brala do ruky koště a rozhodla se tu konečně uklidit.
Za ty 3 týdny, co pobýváme v minulosti jsme na žádnej čistící prostředek nesáhla ani jedna, natož kluci, kteří tu bývají snad častěji, než je zdrávo. I teď se tu poflakují, ale dospávají včerejší koncert, při kterém se nám naskytla ta možnost stát se jeho součástí a trávit večer v backstage se servisem zadarmo.

,,I want to break free!" Dokončila mou myšlenky Áďa zpěvem a prohrábla skříň. Hodila po mně černou sukni a růžové tričko. Podobné, jako měl Freddie v klipu. Sama na sebe hodila bílou košili a černou sukni, aby napodobila Rogerinu a posadila se na barovou stoličku a začala máchat nohama.
Fakt mi byla nápomocná, jen seděla a napodobovala klip, ale i tak jsme si užily spoustu srandy, nezapomněly jsme se ani natočit a zazpívat si celou písničku.
Ach jak já chci vidět Queeny na živo, ale nemám ani to nejmenší tušení, jak sehnat lístky, když ne přes internet. Naneštěstí jsme navíc v Los Angeles a Queeny čeká jejich posledních pár koncertů v Londýně.

,,I want, I want, I want to break free..." dokončil naše vystoupení třetí hlas chrapťákem. Kousek od nás stál mírně rozespalý Axl a my si jen vyměnily zmatené pohledy.
Tohle nikdy neměl slyšet.

<<<<>>>>

Naštěstí jsme se z našeho trapného zážitku vzpamatovaly rychle a sedíme v kavárně kousek od nahrávacího studia. Láduju se už druhým piškotovým dortem se smetanou a je mi naprosto jedno, že vypadám opravdu nenažraně. Holt je to dobrý a já mám hlad.
Naštěstí na tom Axl sedící naproti mně není o moc líp, než já, proto si všímám i pohledu své kamarádky. Do vzduchu maluje srdíčko a já se červenám.

,,Mám pro vás menší překvapení" přerušuje netrpělive naší 'záživnou' debatu o dortech Slash. Soudě dle jeho výrazu na tuhle chvíli čekal dlouho a naše kecy už nezvládal.

,,Jaký?" Rozzářily se oči Ádě jak malé holce co právě dostala vytouženou panenku. Milovala překvápka, obvzláště ta, na která nemusela dlouze čekat.

,,Bude se vám líbit" mrknul tajemně Slash a přejel svým pohledem mě, Áďu i Axla. Ani ten očividně neměl naprosto žádné tušení, co jeho nejlepší přítel chystá.

,,Tak už nás nenapínej" vykřikla Aduš a zazubila se. Byla hodně netrpělivá. Což Slashe bohužel bavilo a situaci i nadále protahoval.

,,Je to sice jen text natištěný na papíře, ale má ohromnou cenu" pokračoval a já si nemohla nevšimnout Axlových očí v sloup.

,,Tak to už vybal" přerušil jeho slova zrzek a postavil se, aby Slashovi vyrval to, co držel už nějakou chvíli v ruce. Ten se ale nedal a o papíry se až do posledního okamžiku přetahoval. Slash vyhrál. Bohužel. A s natahováním pokračoval.

,,Fajn" dal každému z nás po asi 10 minutách do ruky papír. Přečetla jsem jen horní nápis a začala divoce šílet a ječet na celý podnik. Chyba, měl nám to dát o samotě a ne v okolí lidí. Co ti si asi teď myslí? Že jsem nějakej šílenec, kterýho mučí?

,,To nemyslíš vážně!!" Skočila jsem mu okolo krku a dlouze ho objímala. Měla jsem snad větší radost, než Áďa a než kdykoliv předtím.

Skákala jsem do stropu a odrážela se z měkké vrstvy sedací lavice. Objímala Slashe, pištěla a z očí mi padalo i pár slz štěstí.
Tolik pocitů se ve mně najednou nahromadilo. Bylo to splnění mého druhého obrovského snu, ihned za poznáním mladých člěnů Guns.

,,A mě neobejmeš?" Odkašlal si Axl asi po minutě, co jsem znovu visela na Slashovi a on si to užíval. Přišlo mi to a nebo opravdu žárlí?

,,Jasně" mírně jsem zrudla a přilepila se k Axlovi.
,,Ale on nám oznámil, že letíme na Queeny, ne ty!" Mrkla jsem na Axla trochu provokativně.

,,Tak já ti oznámím to, že my budeme předskokani a půjdeme do backstage, kde si s Mercurym můžeš klidně udělat tu fotku" pošeptal mi Axl do ucha stejně provokativním hlasem, jaký jsem nasadila já.
Ale pozor, další chyba.

Vypískla jsem mu přímo do uší a vylítla znovu na nohy. Tentokrát jsem brečela úplně a objímala všechno živý v okolí našeho stolu... Chudák číšník.

---------------------------------------------------------

Ahooj! Po delší době můj proslov xD ale tak co...
Dlouze očekávaná chvíle, koncert Queen...tedy pro mě očekávaná chvíle 😂
Jak se jinak máte všichni?
Na nás aktuálně strhávaj hory testů, jsem z toho už dost mimo :) ale co se dá dělat, že?
Dneska 3 testy... naštěstí dopadly dobře :D

A co jinak říkáte na dnešní kapču?😂 je sice trošinku o ničem, ale potřebuju se odpíchnout a dostat se z L.A do Londýna na Queeny, takže jsem to zvolila touhle cestou.

A jestli čtete i tento blábol, přeju vám krásný den/noc❤ mám vás všechny strašně moc ráda!!😻

Back to 86'sKde žijí příběhy. Začni objevovat