,,Nemusíš se stydět. Ty ani tvoje kamarádka" upřel svůj pohled na nás dvě Slash, kdy druhou holčinu konečně spatřil. Jediným pohybem ruky nás seskupil k sobě a vyzvídal. Stejně jako Axl a právě příchozí Steve s Duffem.
,,Už jsem tu písničku slyšela" promluvila má kamarádka nejistě, přičemž pohled sklopila do země a hluboce se nadechla. Kluci si mezitím mezi sebou vyměnily nechápavé pohledy a pak se dostal Axl k odpovědi.
,,Kde? Nahráváme přísně tajně" založil ruce křížem na hruď a nohou začal ťapat lehký, ale zároveň chytlavý rytmus. Neudržela jsem se a brzy ho začala opakovat svými boty, čehož si všimli ostatní. Cítila jsem se děsně trapně, nejraději bych se propadla do země a už nikdy nevylezla.
Čelila jsem dvoum trapným situacím naráz, ale naštěstí Áda záchranářka dostala nápad, jak zmírmit napětí.
,,Dobrej rytmus, z toho by mohla být písnička" rozhodila rukama a začala se pohupovat do imaginární hudby. Pohled to byl vtipný, neudržela jsem se netlemit a neopakovat její taneční kreace. Hlavou sem, potom tam, přidat tělo a rukama mávat jak praštěná víla. K úsměvu dohnala i Slashe, který mi přišel už ze začátku pro každou srandu. Dokonce se k nám přidal a učinil tak i bubeník Guns.
Axl se hluboce zamyslil, soudě dle jeho pohledu skládal slova písničky.
,,Shed a tear cause I'm missing you
I'm still alright to smile" vypadlo z něj po chvilce a začal mávat na Duffa, aby to zapsal na kousek papíru, co našel na zemi.
,,To ale není papír, to je účtenka" ohradil se Duff a otočil ji na druhou stranu.
Hrklo ve mně při pohledu od kud je. Musela vypadnout z kapsy jedný z nás. Jak jinak by se sem dostala?No asi nijak, když ten obchod neexistoval začala jsem si ironicky nadávat v hlavě a doufat, že to kapela přelítne. Ale ne, my máme dneska smůlu.
Pohled jsem znovu upřela na kus papíru s černým textem. K naší smůle byl jasně vidět rok i datum nákupu, název obchodu, částka a místo.
,,17.5.2021" přečetl Duff nahlas a začal zkoumat další údaje. Áda zčervenala, věděla, že je průser.
,,Lidl Česká republika" dočetl Axl poslední řádek co ho zaujal a pohledy nasměroval na osazenstvo backstage včetně nás. Při jeho přízvuku a snažení se přečíst Č mi padaly slzy smíchu z tváře. Byl roztomilej a zároveň tak strašně vtipnej.
,,Co je Česká republika?" Zeptal se Slash stejně pitomě a podíval se na nás. Nic jinýho ho nezajímalo. Dokonce ani záhadný rok.
,,Malý stát ve střední Evropě" odvětila jsem chytře a skousla si ret. Pak už se neptal, možná ani nevěděl, co Evropa je. Nebo mi to z jeho pohledu alespoň tak připadalo.
,,My už půjdeme" řekla Áduš suše, když nastalo trapný ticho a nikdo neměl co říct.
,,Jo a kudy?" Zeptal se Axl a pohled nasměroval k oknu.
,,Hlavním vchodem nemůžete" přidal se Steve s pohledem na otevřený okno a Slash se začal smát.
,,Tak je doprovodíme my" navrhnul kudrnatý kytarista, ale dočkal se pouze zakazujících pohledů od ostatních.
,,Ať si to vyžerou" stočil oči v sloup Izzy a zmizel za bílými dveřmi. Ještě předtím ale ukázal na okenní otvor.
,,Tak tedy lezem" pokrčí rameny Slash a sám jako první skočí do trochu výš položeného okna. Pak podá ruku Aduš, aby ji vytáhnul, u čehož si náležitě prohlídne její hnědý oči. Až se v nich skoro ztratí a nevnímá, následuju já. Jen mě se nesnaží vyszvednout Slash ze shora, ale Axl ze spoda. Všichni moc dobře víme, co za tím je. A ani se to nijak nesnaží zakrýt. Nebyl by to totiž on. Na nic nečeká, chytne mě za zadek.
Mírně se pousměju a odrazím se od jeho ruky. Vzhůru ven.---------------------------------------------------------
Ahoj všem, tak tady máte další část 😁
Můžete mi dát vědět do komentů, jak se vám to zatím líbí, budu ráda i za případnou kritiku, protože i ta mě posouvá dál.
Taky bych vám chtěla poděkovat i za to, že tenhle příběh ještě čtete a doufám, že vás ničím nezklamu♡
ČTEŠ
Back to 86's
FanfictionJe vybraná? Má změnit historii skupiny Guns N' Roses a naprosto obrátit život vzhůru nohama Axlu Rosovi a tím ho ochránit před nečím, co by ho v pozdějším životě čekalo? Ale půjde její uložený úkol o kterém se dozvídá postupně, hladce? Zvládne to b...