Od útěku z The Roxy uběhly už dvě hodiny a my stále trávíme čas s klukama z kapely. Jediný, kdo chybí je nepřijemný Izzy a mně vlastně jeho přítomnost ani neschází. Je mi fajn v tomhle složení a myslím, že i Ádě.
Náramně se bavíme, vtipkujeme a pozorujeme krásu nočního Los Angeles. Tedy my dvě pozorujeme, kluci to moc dobře znají, proto je vše už po chvilce omrzí a zatáhnou nás do prvního baru, který uvidí. I přes naše nesouhlasy.
,,Pak se zas projdeme" točí oči v sloup Steven při pohledu na naše výrazy. Jasně dávají najevo, že tu být nechceme.
,,No tak fajn" vydechne Áďa a následuje kluky k baru. Rozpoutává s nimi další debatu a já se pomaličku bez povšimnutí loudám za nimi.
Atmosféra přeplněného baru se mi nelíbí, kdyby tu byl alepsoň koncert.
V normálním životě jsem extrovert, ale i tady je lidí na mě moc. Nechci tu být a už vůbec ne, když si mě ani nikdo, včetně Ády nevšímá.Kde jsou? Zarazím se. Chvilku koukám mimo a ani jeden z nich na baru už nesedí.
Cpu se mezi lidma vpřed. Rozhlížím se, někdy zahučím do prostoru jméno mé nejlepší kamarádky a jména kluků z kapely, někdy zase vyskočím, abych viděla i přes hlavy vysokých lidí. Bohužel hledám marně a žádnou známou tvář nemůžu najít.
Vzdávám to. Nebaví mě to, ani tu nemám co dělat. Není to moje doba ani můj rajón. Na baru vysedávat nebudu, určitě ne sama.
Co bych na sebe strhla pohledů...
Zbytečné hledání po dalších nekonečných minutách vzdávám a vycházím ven.Konečně čerstvý vzduch nadychnu se a oklepu se ze smradu z cigaret a alkoholu. Jak tam vevnitř jen můžou být?
Chvilku ještě čekám na lavičce před ozářeným klubem, ze kterého se line hlasitá hudba z reproduktorů. Světla ze vnitř mě částečně oslepují a já vážně uvažuji o cestě domů. Snad trefím. Ale nejsem si moc jistá.
---------------------------------------------------------
Ahoj v krásným slunečním dni! Jak se máte a co plánujete, když konečně vylezlo sluníčko?♡
(Respektive doufám, že i u vás je slunečno xd)
Co říkáte na další kousek? Co myslíte, že s Majou a Áďou bude dál?
Přiznám se vám, že už tuším a už nebudu dlouze napínat to, na co čekám celou dobu 😂
Co vám můžu slíbit je i pohled Ády, což nebývá u mě zvykem, abych psala i z pohledu jiných, než svýho, tak snad to bude stát za to 😏
Sice jen krátce a v budoucnu, ale alespoň si můžu říct, že nemám takový ego a nepíšu jen za sebe 😂❤
ČTEŠ
Back to 86's
FanfictionJe vybraná? Má změnit historii skupiny Guns N' Roses a naprosto obrátit život vzhůru nohama Axlu Rosovi a tím ho ochránit před nečím, co by ho v pozdějším životě čekalo? Ale půjde její uložený úkol o kterém se dozvídá postupně, hladce? Zvládne to b...