,,On nejde ani strejček google" sekla jsem naštvaně telefonem o postel a dodala: ,,Jak se teď dozvíme o koncertech?" Zalitovala jsem a podívala se směrem ven.
,,Jak se to lidi dozvídali dřív?" Přišla Áda z obýváků, když se ji konečně povedla vypnout televize.
,,Sousedi, letáky, bilboardy, nevím" odsekla jsem a rovnou se ponořila do mých myšlenek.
,,Tak pojď někam ven najít bilboard" pobídla mě Aduš, hlavu zarvala do skříně, začala vyhazovat všechno oblečení a tvořit naše nový outfity.
Přišla jsem si děsně nekomfortně. Krátká černá sukně, černej krop top s logem GNR, přes něj kožená bunda a podpatky. Áďa vypadala podobně, ale místo GNR raději volila její oblíbenou Nirvanu.Ps: ze mě by byl hodně špatnej módní návrhář. Patlala jsem se s tím tak 2 hodiny, omylem jsem si to smázla poprvý, tak jsem dduhej pokus už velice odbyla. No, je to vidět😂
Ta kožená bunda (nebo alespoň pokus o ní) vypadá fakt děsně, omlouvám se za vypálený oči😂Naštěstí nic netrvalo dlouho a další z řady štěstí se na nás usmálo. Nedaleko od bytového domu a.k.a našeho azilu stál skutečně reklamní sloup polepenej všema možnýma plakátama a pozvánkama na akce. Ať už byli dnes, nebo před 3 měsíci.
,,Hledej" zavelela jsem nadšeně a očima sjížděla každý plakát od shora dolů. Áda to samý, ale zdruhý strany.
,,Dneska večeer!" Křikla jsem, aniž bych se podívala okolo. Áďa měla ucho nalepený těsně u mě - obě jsme pozorovaly stejný plakát.
,,Guns n' roses!" Oplatila mi stejný řvací tón do tentokrát mého ucha a uchechtla se. Já zářila radostí, už jsem se nemohla dočkat dnešního večera.---------------------------------------------------------
Jo, vážně, tohle je jen kratší kapitolka o zjištění, že google jaksi nejde a vše se musí řešit jinak😅 velice záživné.
A jak se vám to zatím líbí? Volili byste tričko GN'R, nebo spíš Nirvany?
ČTEŠ
Back to 86's
FanfictionJe vybraná? Má změnit historii skupiny Guns N' Roses a naprosto obrátit život vzhůru nohama Axlu Rosovi a tím ho ochránit před nečím, co by ho v pozdějším životě čekalo? Ale půjde její uložený úkol o kterém se dozvídá postupně, hladce? Zvládne to b...