~Tohle není sen~

83 10 0
                                    

Pár minut pryč a mé nervy ruply. Chci brečet a zároveň křičet. Nepředstavovala jsem si první noc takhle a bez Ádi už vůbec ne.
Ale co se dá dělat, že?

Konečně jsem se odhodlala, zvedla se z lavičky a vydala se na cestu, kterou jsme sem zamířili. Jen já se svými myšlenkami.
V kapse jsem nahmatala svůj telefon, dokonce i sluchátka. Měla jsem štěstí, že moje stažený playlisty fungují včetně písniček nahraných až po roce 1990.
Pro uklidnění jsem pustila The show must go on od Queenu. Vždycky mě uklidnila i povzbudila. Dnes tomu nebude jinak. Než jsem ale spustila tlačítko pro přehrání, zaslechla jsem slabý hlas za mnou.

,,Počkej" volal a mě to donutilo se otočit.
Spatřila jsem běžícího Axla za mnou.
Křičel mé jméno a zrychloval.
,,Neodcházej" zamumlal zadýchaně, když  konečně stál vedle mě. Chytnul se mírně za kolena, předklonil se a zhluboka dýchal.
,,A co bych tam asi tak dělala?" Namítla jsem rukou, aniž bych si všimla, že v ní držím telefon.
,,Bavila se s náma" usmál se Axl a upravil si šátek v čele.
,,Klub není místo pro mě" pokračovala jsem ve svých argumentech. Stočil oči v sloup, vzápětí ale promluvil.
,,Tak se pojď projít" pousmál se. Došlo mu, že přemlouvat mě, abych zůstala na diskotéce nemá cenu. 
Díval se na mě a pak mě chytil za pas tak, aby mě otočil a mohl jít se mnou dál.
Nic jsem nenamítala a oplatila mu úsměv.

Něco se děje a je to přesně to, o čem jsem v roce 2021 snila každý večer před spaním.
V tu dobu by mě nikdy nenapadl výlet do minulosti, co by se stal skutečným a ani samotné setkání s opravdu mladým Axlem Rosem z Guns n' roses. Cítila jsem se jak v sedmém nebi, červenala se od ucha k uchu a vychutnávala si atmosféru jedinečného okamžiku.

Kdo by tomu kdy věřil? Jsem s Axlem, sama v noci, povídáme si, rozumíme si a on se mě lehounce a ladně dotýká. Navzdory tomu, že má Erin.

Právě procházíme temným zákoutím místního parku, kde nám na cestu svítí pouze měsíc a hvězdy. Už dávno jsme vyšli z civilizace a z osvětlených ulic, jen abychom  mohli být chvilku a nerušeně sami. Já a Axl.

---------------------------------------------------------
Hola hej💓 jak je dneska? 😏
A co říkáte na další kapitolku? Myslíte si, že se stane mezi Majou a Axlem něco zásadního?
Dojde někomu z kapely, že ani jedna z holek nejsou z dob rockových osmdesátek a že ví víc, než by vlastně měly?
🤔❤

Back to 86'sKde žijí příběhy. Začni objevovat