wybrana opcja B
Siedziałem w salonie na kanapie kiedy dostałem wiadomość... Kita ...o jeju jaki Uroczy!
Chciałem się pochwalić Osamu i przy okazji go wyśmiać, że to ja dostałem zdjęcie.
Ale jeśli tylko ja dostałem zdjęcie znaczy, że tylko ja mam to wiedzieć. Zwiałem do mojego pokoju i usiadłem na łóżku" KITA wyglądasz tak uroczo... podoba mi się twoja piżama, chciałbym zobaczyć cię na żywo"
kurna wychodzę na jakiegoś zboka, zmarszczyłem brwi, ale nagle dostałem wiadomość od Niego
" zawsze możesz przyjść, brakuję mi cię... nawet, że nie widzimy się dopiero jeden dzień"
no aż cały energii dostałem i wziąłem leki, po cichu wyszedłem z domu, pobiegłem do domu Kity, nie obchodził Mnie już Osamu i wszyscy inni! liczy się tylko Kita.
Otworzył mi drzwi do domu
- masz Szczęście, że moi rodzice ci ufają i pozwolili byś przyszedł jak weźmiesz leki- uśmiechnął się do mnie i zaprosił mnie do środka, zdjąłem buty i poszedłem z nim do jego pokoju.
Usiadłem na jego łóżku i przytyliłem go, nie mam zamiaru od razu robić coś złego bo Kita jest takim aniołkiem małym.
-Naprawdę urocza ta twoja? piżama- powiedziałem uśmiechnięty, a Kita się zarumienił...
chciałem go pocałować, ale bałem się, że coś popsuję.
- Atsumu myślałem, że będziemy robić coś innego niż przytulanie- powiedział i pchnął mnie delikatnie na plecy, usiadł mi na biodrach i przejechał ręką po mojej klacie i ja od Razu złapałem go za ręce, zmieniłem naszą pozycję, to on Teraz leżał na plecach, a ja zawisłem nad nim.- okej... bycie na dole też fajne- zagryzł dolną wargę
(opcja a)
zacząłem go delikatnie całować po szyi(opcja b)
usłyszałem, że ktoś do mnie dzwoni, szybko Spojrzałem na telefon...Sakusa ...koniec głosowania