Następnego dnia Vanessa wstała niesamowicie wypoczęta. Była z siebie dumna, ponieważ wczoraj odmówiła Severusowi. Okej, okej chciała tego, ale jakoś udało jej się powstrzymać. Szczerze mówiąc zastanawiała się czy da rade wytrzymać cały tydzień, ale skoro udało jej się wytrzymać już dzień to jeszcze 6 jej się uda. Spojrzała na puste miejsce obok niej. Wstała więc z łózka i zaczęła przeszukiwać wszystkie pomieszczenia na górze i gdy Severusa tu nie znalazła zeszła na dół. W kuchni go nie było... więc salon. I co...? I jest. Znalazł się król. Siedział w fotelu i czytał książkę. No i jakby tego było mało to MUGOLSKĄ. Tak ten Severus Snape czytał MUGOLSKĄ książkę. Aż ciężko w to uwieżyć, ale je lubił (tak jak niektóre programy itp., itd. w telewizi).
No znalazła go więc udała się do kuchni. Nalała do czajnika wody i postawiła go na palnik. Odkręciła gaz po czym wyjęła z szafki swój ulubiony kubek z motywem krówki. Wsadziła do kubka torebkę z jej ulubioną truskawkowo, malinową herbatą i czekała aż zaparzy się woda. Po chwili poczuła jak Severus obejmuje ją od tyłu.
- Sev... - powiedziała i przewróciła oczami.
- jeden buziak to nie od razu przegrana - szepnął tuż przy jej uchu.
Vanessa znów drgnęła gdy tylko usłyszała jego głos.
- ja wiem, że tego chcesz Vanesso, ale oczywiście mi nie powiesz żeby nie przegrać - szepnął.
- czasami mam wrażenie, że zachowujesz się bardziej jak gryfonka niż ślizgonka. Tiara Przydziału chyba się pomyliła - powiedział nadal szeptając.
Vanessa przekręciła się przodem do niego i żłożyła na jego ustach delikatny pocałunek.
- 1 : 1 - powiedziała cicho.
Stanęła obok niego i nalała do kubka wody, która przez ten czas zdążyła się zapażyć.
- chcesz kawy albo herbaty ? - spytała po chwili.
- możesz mi zrobić kawy - odpowiedział i udał się do salonu. Vanessa wyjęła z szafki ulubiony czarny (no bo kto by się spodziewał) kubek Severusa i nasypała do niego kawy. Zalała wodą po czym zaniosła go do salonu razem ze swoją herbatą. Postawiła kawę na stoliczku i usiadła na kanapie obok Severusa ze swoją herbatą.
******
Reszta dnia minęła im tylko na czytaniu książek bądź oglądaniu filmów. Więc nic ciekawego. A wieczorem po prostu położyli się spać.
******
No krótki, ale jest 1 : 1. Jesteście ciekawi kto wygra ?
Do zobaczenia ❤❤❤
367 słów
CZYTASZ
,,Cholerne szmaragdy" Severus Snape x OC
FanfictionNowa nauczycielka zielarstwa przybywa do Hogwartu by nauczać o roślinkach i być może spotkać miłość jej życia ? A co gdyby się okazało, że tą miłością będzie mężczyzna o oczach czarnych jak węgiel i duszy zimnej jak Antarktyda ? ale czy na pewno tak...