•𝓒𝓱𝓪𝓹𝓽𝓮𝓻 13•

39 8 4
                                    

Βρίσκομαι ξανά στην Σικάουα , μυρίζω την σαπίλα και την βρωμιά που έρχεται από την ξύλινη εξέδρα που είμαι γονατισμένη

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Βρίσκομαι ξανά στην Σικάουα , μυρίζω την σαπίλα και την βρωμιά που έρχεται από την ξύλινη εξέδρα που είμαι γονατισμένη . Τα γόνατα μου πονάνε . Φοβάμαι . Η ιέρεια μιλάει . <<Να σε συγχωρέσει ο Οθάλα >> Και το σπαθί της κατεβαίνει με ορμή επάνω στα πανέμορφα φτερά μου . Όλος μου ο κόσμος καταρρέει . Πόνος πόνος πόνος . Και εγώ ουρλιάζω .<ΥΒΕΙΝ>>
Ανοίγω τα μάτια μου . Είμαι σκεπασμένη με ιδρώτα και δάκρυα τρέχουν στα μάγουλα μου . Τα χέρια μου τα αισθάνομαι κρύα και τρέμω . Τρέμω σαν το ψάρι . <<Υβέϊν ! >> Ξανακούω εκείνη την φωνή που με τράβηξε τον εφιάλτη μου . Κοιτάζω γύρω μου . Δεν βρίσκομαι στην Σικάουα αλλά στην Χούκα . Όχι στο παλιό , άψυχο ορφανοτροφείο , αλλά σε ξενώνα , και το κυριότερο δεν είμαι μόνη μου . Είμαι με τον Κεναζ . <<Καλά είμαι , ένας εφιάλτης ήταν μόνο >> Απαντώ και σηκώνομαι από το κρεβάτι . Εκείνος φαίνεται πως ξύπνησε από τα ουρλιαχτά μου , έχει ασπρίσει και τα μαλλιά του είναι ανακατωμένα . Τα φτερά του σφιχτά μαζεμένα στην πλάτη του . Φοβήθηκε για εμένα . Δεν μπορώ να θυμηθώ την τελευταία φορά που κάποιος φοβήθηκε για εμένα . Η Καΐρα υποθέτω . Με πλησίασε , και με τράβηξε κοντά στο σώμα του τυλίγοντας τα φτερά του γύρω μου σαν ένα κουκούλι . Με έκλεισε στην αγκαλιά του . Το άρωμα του με πλημμύρισε . Με γέμισε . Πέρασα προσεκτικά τα χέρια μου στην πλάτη του και τον αγκάλιασα και εγώ . Ω ποσό το χρειαζόμουν <<Αλήθεια καλά είμαι >> Είπα σχεδόν ψιθυριστά . Άραγε χρειαζόμουν απλά μια αγκαλιά η μια αγκαλιά από . . . εκείνον ; Χωριστήκαμε και με κοίταξε χαμογελώντας .<< Κάθισε να φας >> Μου έδειξε το τραπέζι που ήταν γεμάτο με διάφορες πίτες και φρούτα . Μμμ θα εκμεταλλευόμουν ένα καλό πρωινό .
                                     ****
Αφού τελειώσαμε κατέβηκα κάτω και πήγα τα άδεια πιάτα στην Ρίτα η οποία με καλημέρισε ευγενικά . Ύστερα επέστρεψα στο δωμάτιο . Ο Κεναζ είχε ντυθεί ήδη με τα δερμάτινα πολεμικά ρούχα και είχε περάσει όλων των ειδών μαχαίρια γύρω του . Εγώ ακόμη φορούσα τις πιτζάμες μου οι οποίες είχαν στεγνώσει πλέον από τον ιδρώτα που τις έλουσε χάρη στα καταπληκτικά όνειρα που βλέπω . <<Εμ θέλω να αλλάξω >> Είπα με ήρεμη φωνή δείχνοντας τις πιτζάμες μου .<<Άλλαξε τότε , τι σε εμποδίζει ;>> Ρώτησε και χαμογέλασε πονηρά . Μόνο ο Χούκα ξέρει τι με κράτησε από το να του ρίξω μια γροθιά στο πρόσωπο . <<Αλήθεια που βρίσκεις την όρεξη για αστειάκια όταν βρίσκεσαι σε ένα τόσο σημαντικό ταξίδι ; >> Ρώτησα αδιάφορα αλλά με κόφτη φωνή . Γέλασε και πήγε προς τη πόρτα . Πριν βγει με κοίταξε και είπε ·<<Το ίδιο σκεφτόσουν εχθές όταν με παρατηρούσες ενώ κοιμόμουν ;>> Ρώτησε  με συρτή βελούδινη φωνή . Έκλεισε την πόρτα πίσω του και εγώ άρχισα να ξεντύνομαι βρίζοντας τον . Τα μάγουλα μου έκαιγαν από ντροπή . Αφού είχα φορέσει τα δερμάτινα πολεμικά ρούχα μου άνοιξα την πόρτα και τον είδα να περιμένει . Μπήκε μέσα και όταν πέρασε από δίπλα μου . Η μυρωδιά του μου έκλεψε μια ανάσα . Τι στο καλό ; Καθίσαμε στο τραπέζι . Ένιωθα άβολα , δεν ήθελα να τον κοιτάξω . Αλλά όταν μίλησε με έκανε να σηκώσω το κεφάλι μου και να συναντήσω το βλέμμα του . << Πριν φύγουμε έχουμε ακόμη ένα εμπόδιο >> Είπε και έδειξε το κεφάλι μου . Α ναι ! <<Δεν ξέρω τι να κάνω , εννοώ πως να σε αφήσω να διαβάσεις το μυαλό μου .>> Ένευσε θετικά . <<Το ξέρω , βήμα πρώτο βρες τον τοίχο στο μυαλό σου , νιώσε τον, ακουμπά τον . >> Εντάξει εύκολο . Συγκεντρώθηκα , πήρα τρεις βαθιές ανάσες , έψαξα μέσα μου , μέσα στις δυνάμεις μου , στις σκέψεις μου . . . Και νάτος . Το τοίχος στο μυαλό μου έστεκε φτιαγμένος από φωτιά , νερό , αέρα , γη . Έμεινα να τον θαυμάζω . Σταμάτησα να κοιτάζω το τοίχος και επέστρεψα την σκέψη μου στον Κεναζ που με κοίταζε υπομονετικά , αλλά κρατώντας μια σκέψη μου εκεί είπα << Εντάξει τώρα τι ; >> Ρώτησα . << Θα με νιώσεις να προσπαθώ να περάσω το τοίχος , αναγνώρισε με , κατάλαβε πάω είμαι εγώ , και άφησε με να το περάσω >> Είπε και ήρεμη βαθιά φωνή . Έκλεισα τα μάτια μου και βρέθηκα ξανά μπροστά σε εκείνο το τοίχος . Ένα βελούδινο άγγιγμα πέρασε από τον λαιμό μου . Και τότε κατάλαβα πώς εγώ είμαι το τοίχος . Ένιωσα κάποιον να σπρώχνει ελαφρά , να θέλει να μπει . Το άγγιγμα έμοιαζε ξένο μέχρι που μια απίστευτη μυρωδιά με κατέκλυσε . Άγρια λουλούδια και άνοιξη , και φωτιά και κάρβουνο , βροχή , ουρανός . . . ήξερα πως ήταν αυτός . Ηρέμησα το σώμα μου , και σαν να βρήκα ένα μικρό παράθυρο , το άνοιξα και είδα ένα τοίχος από άγρια λουλούδια , ατσάλι , και αστραπές και καταιγίδες . Άραγε έτσι ένιωθε ; Μια μέρα θα τον ρωτούσα . Κάτι μέσα μου ήθελε να τον ρωτήσω . Επέστρεψα την κανονικότητα , και συνάντησα τον Κενάζ να με κοιτάζει αλλά ήξερα πως και εκείνος έβλεπε το δικό μου τοίχος , ήξερα πως τώρα μπορεί να έβλεπε όλες μου τις αναμνήσεις , αλλά ένιωθα πως δεν το είχε κάνει .
Μμμ επιτέλους μπορώ να διαβάζω ξανά τις σκέψεις σου . . . Η φωνή του ήχησε στο μυαλό μου .
Μπορώ να σε μπλοκάρω ξέρεις . Του απάντησα εκνευρισμένη .
Άντε λοιπόν . Έπαιξε μαζί μου , με προκάλεσε . Ωραία λοιπόν ! Αυτό το παιχνίδι μπορούν να το παίξουν δυο . Έγινα πάλι το τοίχος μου και όταν είδα το δικό να έχει ελεύθερη πρόσβαση σε εμένα , κατάλαβα πως και εγώ έχω ελεύθερη πρόσβαση σε εκείνον . Όρμησα στο τοίχος του , αλλά δεν κατάφερα να το περάσω .
Σου είπα να με μπλοκάρεις όχι να προσπαθήσεις να περάσεις το τοίχος μου . . . Υβέϊν .Ο τρόπος που είπε ο όνομα μου , με έκανε να ριγήσω .
Μου αρέσει που σε επηρεάζω έτσι , γλυκιά μου Υβέϊν .
Κάθαρμα ! Του φώναξα και με αυτό έκλεισα ότι παράθυρο είχα ανοιχτό και του επέτρεπε να έχει ελεύθερη πρόσβαση σε εμένα και τις σκέψεις μου . Τον άκουσα να γελάει . <<Τώρα τι ; >> Είπα μόνο και μόνο για να βγάλω εκείνο το πονηρό χαμόγελο από τα χείλη του . Σηκώθηκε όρθιος , με σοβαρό ύφος πλέον . Πήγε προς την πόρτα και εγώ τον ακολούθησα , αφού άρπαξα το γούνινο παλτό μου και  το μικρό σπαθί που μου είχε πάρει δώρο και το πέρασα γύρω από την ζώνη μου , βγήκαμε έξω από το δωμάτιο. Χαιρετίσαμε την Κ. Ρίτα η οποία έπινε ένα ζέστη τσάι , βγήκαμε στον δρόμο και  ήρθαμε σε επαφή  με το τσουχτερό κρύο έξω από τον ξενώνα . <<Τώρα θα βρούμε τον τρίτο δράκο >> Μου απάντησα επιτέλους στην ερώτηση που το έκανα . Θα ορκιζόμουνα πως ο κόστος τόνος στην φωνή του με έκανε να τον κοιτάξω επίμονα .

𝒦𝐸𝒩𝒜𝒵Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ