•𝓒𝓱𝓪𝓹𝓽𝓮𝓻 5•

59 13 5
                                    

Τα μάτια μου κλειστά , αδύναμα ακόμα παρασυρμένα στα όνειρα ακούω κάποιους να συνομιλούν στο δωμάτιο μου

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Τα μάτια μου κλειστά , αδύναμα ακόμα παρασυρμένα στα όνειρα ακούω κάποιους να συνομιλούν στο δωμάτιο μου . Δεν ανοίγω τα μάτια μου θέλω να ακούσω τι λένε . <<Μην την πλησιάζεις μπορεί να ξυπνήσει ! >> Λέει μια λεπτή παιδική κοριτσίστικη φωνή . <<Αχ είναι τόσο όμορφη . . . >> Της απαντάει μια άλλη . Ανοίγω τα μάτια μου , βλέπω δυο μικρές φτερωτές φιγούρες να αιωρούνται επάνω από το κεφάλι μου . Είναι ίσα με την παλάμη του χεριού μου . Είναι μπλέ και έχουν μεγάλα μάτια . Τα φτερά τους είναι κίτρινα ιριδίζουσα . Πετάγομαι από την τρομάρα μου και μαζεύομαι στο κρεβάτι . Εκείνες κρύβονται πίσω από το ξύλινο γραφείο , την στιγμή που εγώ ξυπνώ . Με φοβήθηκαν . Τι έχω εγώ να φοβηθώ τότε ; Στην Σικάουα δεν έβλεπες τέτοια πλάσματα μόνο ιερείς τριγυρνούσαν παντού. Ήταν σαν η μαγεία του τόπου και τα πλάσματα του να είχαν εξαφανιστεί . <<Τι είστε ;>>Ρωτώ διστακτικά και χαλαρώνω . Βγαίνουν από την κρυψώνα τους και κάθονται φοβισμένες στο κρεβάτι κοντά μου . Είναι όμορφες . <<Κάποτε μας αποκαλούσαν Πίξι πλέον μας ονομάζουν νεράιδες . >> Μου απάντησε η μια . Δεν τις ξεχώριζε εύκολα κανείς ήταν ολόιδιες . Μας είχαν μιλήσει για αυτές στο σχολείο . Για πολλά πλάσματα . Κυρίως μας μάθεναν τους κινδύνους για αυτά . Οι Πίξι η νεράιδες , ήταν πονηρά πλάσματα σε ξεγελούν αν με πλούτο και δώρα αλλά στο τέλος σε σκότωναν . Έτσι μας έλεγαν . Αυτές δεν φαίνονται επικίνδυνες πάντως . <<Πως σας λένε ;>> Ρώτησα με ήρεμη φωνή . <<Εγώ είμαι η Φί >> Ειπε αυτή που μου απαντούσε τόση ώρα .<<Εγώ η Λίξ>> Είπε η άλλη και κρύφτηκε πίσω από την φίλη της . <<Εγώ είμαι η Υβέϊν δεν χρειάζεται να με φοβάστε δεν θα σας κάνω κακό .>> Είπα και μου χαμογέλασαν . <<Έλα πρέπει να ετοιμαστείς ! >> Με διέταξαν ταυτόχρονα και σηκώθηκα από το κρεβάτι τυλιγμένη με ένα σεντόνι για να κρύψω την γύμνια μου . Με μια κίνηση του χεριού τους βρέθηκα να φοράω ένα γαλάζιο απαλό φόρεμα με μικρά λουλούδια επάνω . Είναι στενό την μέση και ριχτώ κάτω από την μέση . Τα κόκκινα μαλλιά μου είναι  πιασμένα λίγα πίσω από το κεφάλι ; τα υπόλοιπα ριχτά στους ώμους μου . <<Είσαι όμορφη >> Σχολίασε η Λίξ . <<Ευχαριστώ >> απάντησα γλυκά . Με οδήγησαν έξω από την κάμαρα μου πετώντας χαρωπά μπροστά μου . Περπατώ από πίσω τους κοιτώντας τον κόσμο να περνάει από δίπλα μου χωρίς να μου ρίχνει ούτε ένα βλέμμα . Κρατούν συνεχώς το βλέμμα τους κάτω . Κοιτάζω και εγώ κάτω μήπως και βλέπουν κάτι στο πάτωμα . Αλλά το μόνο που βλέπω είναι τα πόδια μου να βγαίνουν κάτω από το φόρεμα μου κάθε τόσο .Φορώ γαλάζια πέδιλα που καλύπτονται τα δάχτυλα μου . Είναι άνετα. Σηκώνω ξανά το βλέμμα μου . Βρίσκομαι σε μια τεράστια αίθουσα . Έχει πολλά παράθυρα . Και είναι όλα τους τεράστια . Ένα τραπέζι με πλούσιο πρωινό βρίσκετε στην μέση . Η Αζούρα κάθετε ήδη στο τραπέζι και μοιάζει πολύ συγκεντρωμένη με το φαγητό της . <<Καλημέρα Υβέϊν ! >> Με φωνάζει και την πλησιάζω περισσότερο . Κάθομαι απέναντι της . Ψάχνω γύρω μου για τις τοσοδούλες φίλες μου αλλά δεν είναι πουθενά . <<Πάντα φεύγουν όταν πλησιάζει ο αδελφός μου .>> Μου λέει η Αζούρα . Μπορεί και αυτή να διαβάσει το μυαλό μου όπως ο Κεναζ ; . <<Μπορείς και εσυ ν—>> Με διακόπτει . <<Όχι μόνο ο αδελφός μου , έχει ιδιαίτερα χαρίσματα ξέρεις >> Μου απαντάει και βάζει ένα κομμάτι ανανά στο στόμα της . Έχω τόσες πολλές απορίες και η Αζουρα απλά απολαμβάνει το πρωινό της . Δεν αντέχω άλλο . Την βομβαρδίζω με ερωτήσεις .<<Αζούρα γιατί βρίσκομαι εδώ ; Που είναι τα υπόλοιπα κορίτσια που ήταν μαζί μου , στην άμαξα στον ερχομό μου εδώ ; Γιατί απλά εξαφανίστηκαν ! Γιατί ένιωσα το αίμα του δράκου μέσα μου να ξυπνά ; Ενώ έχει να αφυπνιστεί εδώ και χρόνια ;!! >>Λέω σχεδόν μετανιώνοντας την τελευταία ερώτηση . <<Πρώτον θα σου εξηγήσω σε λίγο , δεύτερον δέχονται ισάξια φροντίδα μα την δίκη σου και τρίτον σου είπα είναι εξαιτίας μου . . . Υβέϊν . Λέει ο Κενάζ μπαίνοντας στο χώρο . Ε λοιπόν ξέρει να κάνει είσοδο . Απαντώντας ξανά στα ερωτήματα μου . Αλλά αυτήν την φορά δεν χρειάστηκε να διαβάσει τις σκέψεις μου . <<Ο Αδελφός μου με την εξωπραγματική είσοδο του .>>Του λέει πειράχτηκα η Αζούρα . Εκείνος χαμογελάει και εγώ σκέφτομαι τις απαντήσεις που μου έδωσε . Ας είναι θα μάθω γιατί βρίσκομαι εδώ αργότερα . Ευτυχώς τα υπόλοιπα κορίτσια είναι καλά γιατί το σκεφτόμουν . Και τέλος δεν νομίζω πως θα το καταλάβω αυτό , είναι τόσο καινούργιο να νιώθω . . . ζωντανή ξανά . Σκέφτομαι και βάζω μια μικρή ομελέτα στο πιάτο μου . Η Αζούρα προσπαθεί να κρύψει το χαμόγελο της . Τελειώνω με το πρωινό μου και κάνω να σηκωθώ . Ο Κεναζ αρπάζει τον καρπό μου και το αίμα μου παγώνει . Νιώθω τον δράκο μέσα μπυ να σηκώνετε και να ουρλιάζει . Δεν πονούσα , όχι , όχι . Ξυπνούσα . Στρέφω γρήγορα το βλέμμα μου σε εκείνον και βλέπω τα μάτια του να έχουν την μορφή δράκου . <<Μα τον Χούκα >> Είπε η Αζούρα επικαλούμενη κάποιον θεό . Ο Κεναζ σηκώνετε και με πλησιάζει κι άλλο . Τα μάτια του έλαμπαν και η ίριδα ήταν λεπτή . Ένα μικρό χαμόγελο εμφανίζετε στα χείλη του . Με μια κίνηση του χεριού του η ελεύθερη παλάμη του τυλίγετε από ένα κόκκινο φως . Εκεί πλέον βρίσκετε ένας καθρέφτης . Μου τον δίνει και με κομμένη την ανάσα συναντώ το είδωλο μου στον μικρό στρογγυλό καθρέφτη . Τα μάτια μου —είναι φωτεινά σαν τον ήλιο το χρυσάφι τους χρώμα τώρα λάμπει σαν αστέρι . Η ίριδα του ματιού μου είναι λεπτή . Σαν ενός . . . δράκου . Όχι αδύνατον ! Δεν μπορεί ! Εγώ ;! Να είμαι δράκος ;!! . Τραβάω το χέρι μου από το γερό κράτημα του  και τρέχω στο δωμάτιο μου . <<Υβέϊν ! >>Ακούω την Αζούρα να με  φωνάζει αλλά δεν γυρίζω πίσω . Φτάνω στην πόρτα του δωματίου μου , ανοίγω μπαίνω μέσα κλειδώνω και σοριάζομαι στο πάτωμα . Εγώ η Υβέϊν Χέΐλ είμαι δράκος . Καθαρόαιμος δράκος . Είμαι ένας δράκος —χωρίς φτερά . Ένα τίποτα .

𝒦𝐸𝒩𝒜𝒵Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang