• 𝓒𝓱𝓪𝓹𝓽𝓮𝓻 30•

39 6 0
                                    

                                 Υβέϊν Νιώθω το χέρι του Κεναζ γύρω από το δικό μου και μόνο αυτό μου φέρνει λίγη γαλήνη

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Υβέϊν
Νιώθω το χέρι του Κεναζ γύρω από το δικό μου και μόνο αυτό μου φέρνει λίγη γαλήνη . Όταν μπαίνουμε στο δωμάτιο του με αφήνει . Ξέρει τι είδα , τι ένιωσα , τα ένιωσε όλα μέσα από τον δεσμό το γνωρίζω . <<Πάρε βαθιές ανάσες>> Μου είπε και στάθηκε μπροστά μου . Πήρα μια βαθιά ανάσα , και ύστερα την άφησα . <<Ξανά >> Μου είπε και το έκανα . Ένιωθα την καρδιά μου να ηρεμεί . <<Κενάζ εγώ δεν μπορώ να ξαναπάω εκεί >> Του λέω επιτέλους . <<Το ξέρω , Υβέϊν δεν χρειάζεται να πας . Εάν δεν είσαι έτοιμη .Θα πάμε εγώ Ο Θαριον η Αζούρα και Μίστ , θα φέρουμε το βιβλίο και θα γυρίσουμε πίσω . >> Νιώθω ένα βάρος να φεύγει από τους ώμους μου . Με πλησιάζει και κλείνει στην αγκαλιά του . Δεν μπορώ όμως παρά να νιώσω τύψεις που θα τους αφήσω μόνους τους . Που θα αφήσω το ταίρι μου μόνο του . Είμαι δειλή . <<Όχι ! Σταματά . >> Μου φωνάζει και με απομακρύνει . <<Υβέϊν , ρισκάρω να χάσεις την ψυχική σου υγεία όταν δεν είναι τόσο αναγκαίο να έρθεις . Θα τα καταφέρουμε μια χαρά μόνοι μας >> Με καθησυχάσει και με κλείνει για μια ακόμα μια φορά στα χέρια του , το μέρος όπου μπορώ να μείνω για πάντα .

Είναι η επόμενη ημέρα . Η ημέρα όπου η Μίστ θα περάσει την τελετή . Αποφάσισα να πάω να της μιλήσω έτσι πηγαίνω τώρα στο δωμάτιο της . Η Μίστ ξέρει τα πάντα τώρα . Ο Κενάζ από εχθές ανησυχεί πως κάτι θα τις συμβεί εξαιτίας της κατάρας. Οποίος ξέρει το παραμικρό για αυτό το βασίλειο έξω από τα τοίχοι θα πέσει νεκρός . Με τον Θαριον ήταν αλλιώς εκείνος μεγάλωσε εδώ .Χτυπάω την πόρτα δυο φορές . Δεν ακούω απάντηση μπορεί να μην με άκουσε έτσι ανοίγω και μπαίνω . Την βλέπω να κάθετε στο κρεβάτι της με το λευκό φόρεμα , που φοράς πριν την τελετή . Η πλάτη της είναι στραμμένη σε εμένα . <<Μίστ ;>> Κάθομαι δίπλα της . Κοιτάξω το πρόσωπο της και βλέπω δάκρυα να τρέχουν στα μάτια της . Άγχος με καταλαμβάνει . Λένε πως εάν είσαι αδύναμος , μπορεί να μην βγεις ποτέ από την λίμνη . <<Φοβάμαι , δεν θέλω να αφήσω πίσω μου το μόνο πράγμα που μου θυμίζει αυτό που είμαι >> Ψιθυρίζει . <<Κοίτα με >> Της λέω και με κοιτάζει . Τα μεγάλα μάτια της κόκκινα από το κλάμα . <<Μπορεί να μην είσαι ξωτικό μετά την τελετή . Δεν θα μοιάζεις με ξωτικό αλλά με δράκο . Δεν θα θυμίζεις σε τίποτα ξωτικό . >> Της λέω λόγια αληθινά . Δεν κρύβω τίποτα . Της ξεφεύγει ένα λυγμός . <<Αλλά. . . Θα είσαι για πάντα ξωτικό εδώ >> Τις λέω και αγγίζω με την παλάμη μου την καρδιά της . <<Πες μου σταμάτησες να αγαπάς τον πατέρα σου όταν δεν μπορούσες να τον νιώσεις , η να τον δεις ;>> Την ρώτησα γνωρίζοντας την απάντηση της . <<Όχι φυσικά >> Μου λέει και σκουπίζει τα μάτια της . <<Μην σταματήσεις να αγαπάς εκείνο το κομμάτι σου ακόμα και όταν το χάσεις >> Της λέω και σηκώνετε . <<Εντάξει είμαι έτοιμη . >> Μου λέει αποφασιστικά . Χωρίς ίχνος φόβου μέσα της . Βαδίζουμε προς την κεντρική αίθουσα όπου μας περιμένουν οι υπόλοιποι . Ο Κεναζ είχε εξηγήσει στην Μίστ από έχεις την διαδικασία . Δεν υπήρχε κόσμος , ούτε καμία γιορτή δεν είχαμε χρόνο .
Στάθηκα δίπλα στον Κεναζ και έπιασα το χέρι του στο δικό μου , καθώς έβλεπα την Μίστ να στέκετε μπροστά από την λίμνη.
Μίστ
Φοβόμουν τόσο πολύ . Ακόμα φοβάμαι δεν θα το κρύψω . Κοιτάζω νερό . Μοιάζει τόσο αθώο , τόσο αγνό . Ενώ είναι αυτό που θα μου στερήσει ότι αγαπώ . Τα λόγια όμως της Υβέϊν , κάτι ξύπνησαν μέσα μου . Θυμήθηκα αυτό που μου έλεγε πάντα ο πατέρας μου .
Σταματάς να πιστεύεις στο φεγγάρι όταν βγαίνει ο ήλιος ; Σταματάς να πιστεύεις στον ήλιο όταν βγαίνει το φεγγάρι ;
Πάντα με ρωτούσε αυτό όταν έχανα την πίστη μου σε κάτι . Θα το κάνω για εκείνον . Για να μπορώ να βοηθήσω να αποτραπεί ο πόλεμος . Πριν κάνω ένα βήμα , άρχισα να νιώθω ένα πόνο στο στήθος μου . Τι μου συμβαίνει ; Πέφτω στα γόνατα και αρχίζω να ουρλιάζω από τον πόνο . Νιώθω να μου ξεριζώνουν την καρδιά .
Υβέϊν
Βλέπω την Μιστ να πέφτει κάτω ουρλιάζοντας και τρέχω δίπλα της . <<Μίστ ! Μίστ ! >> Της φωνάζω αλλά δεν μου απαντάει . <<Η κατάρα , η κατάρα δεν την αφήνει να ζει , ξέρει ! >> Ουρλιάζει η Αζούρα , τρόμος στα μάτια της . Ο Κεναζ αρπάζει τα χέρια της και κλείνει τα μάτια του . Ξέρω τι κάνει , την κάνει να ξεχάσει . Αυτό θα χαλάσει τα σχέδια μας . Αλλά δεν έχει σημασία , μια ζωή διακυμαίνεται . Η Μίστ ξαφνικά σταματάει να ουρλιάζει . Μας κοιτάζει μάτια γουρλωμένα . <<Ποιοι είστε; >> Μας ρωτάει και σηκώνετε όρθια .
Η κατάρα δεν με άφηνε να την κάνω να ξεχάσει μόνο αυτά που χρειάζομαι . Ήταν η όλα η τίποτα . Δεν μας θυμάται . Μου λέει νοερά ο Κεναζ .
Τι κάνουμε τώρα ; Τον ρωτάω συνεχισμένη . Δεν μπορώ να φανταστώ το τι σκέφτεται η Μίστ . Κοιτάζει τέσσερις αγνώστους , σε ένα μέρος όπου δεν έχει ιδέα που είναι .
<<Είχες ένα ατύχημα , βρισκόμαστε σε ένα ιατρείο λίγο έξω από την Λαχίνα . Μην ανησυχείς . Βουτά στο νερό και θα γίνεις καλά . Είναι μαγεμένο >> Η φωνή του Θάριον με πιάνει απροετοίμαστη . Προσπαθεί να ολοκληρώσει την διαδικασία . Αλλά με τι ρίσκο ; Η Μίστ μπορεί να μην βγει ποτέ από εκεί . <<Είστε γιατροί ; Γιατί να με φέρουν σε γιατρούς Χούκα ; >> Ρωτάει εκείνη καχύποπτα . Ίσως πρέπει να βρουνε πρώτα το βιβλίο και μετά βλέπουμε τη κάνουμε . <<Χτύπησες στο κεφάλι , είμαστε ειδικοί . Μπες στο νερό και θα τα θυμηθείς όλα >> Συνεχίζει ο Θαριον . <<Θαριον . . . >> Ο Κεναζ τον προειδοποιεί να σταματήσει .Νιώθω το αίμα μου να σταματά όταν βλέπω την Μίστ να μπαίνει στο νερό και να χάνεται .
Μίστ
Θυμάμαι έναν έντονο πόνο , μετά σκοτάδι  και μετά αυτά τα τέσσερα πρόσωπα . Από ότι φαίνεται αυτό το νερό είναι μαγεμένο . Για να θυμηθώ πρέπει να γίνω καλά . Έτσι να'με τώρα προχωρώντας στο νερό . Αφήνομαι , και τότε ξαφνικά νιώθω κάτι να με τραβάει προς τα κάτω . Τι χαζή που είμαι , μπορεί να μου είπαν ψέματα . Ποτέ δεν έπρεπε να εμπιστευτώ Χούκα , αλλά κάτι στα μάτια εκείνης της κοπέλας με τα λευκά μαλλιά με έκανε να την εμπιστευτώ . <<Πονάς το νιώθω >> Μια φωνή ακούγεται και σχεδόν πνίγομαι . Ο μπαμπάς μου . Η φωνή του ηχεί γύρω μου . Νιώθω ένα πόνο στο στήθος μου . Τι διάολο συμβαίνει ; Πως γίνεται να είναι εδώ .; Είναι νεκρός . Δεν μπορεί . Γυρνάω και αντικρίζω το πρόσωπο του. Τα γκρίζα μαλλιά του, και τα μεγάλα κάστανα μάτια του με κοιτάζουν πίσω . Κολυμπάω προς το μέρος του και τον αγκαλιάζω . Ούτε ένα δευτερόλεπτο μετά νιώθω το οξυγόνο στους πνεύμονες μου να τελειώνει . <<Πάρε ανάσα κόρη μου >> Μου λέει και το κάνω . Ποτέ μα ποτέ δεν θα μου έκανε κακό . <<Μπαμπά μου , μου έλειψες τόσο πολύ >> Του λέω και χαϊδεύω το μάγουλο του . <<Μίστ άκουσε με , δεν έχω πολύ χρόνο . Οι ιεροί δράκοι με έφεραν εδώ >> Μου λέει αλλά δεν καταλαβαίνω . <<Μπαμπά τι εννοείς ;>> Τον ρωτάω ανήξερη . <<Θυμήσου τα πάντα >> Ακούγεται μια δεύτερη φωνή και βλέπω ένα κίτρινο δράκο να στέκεται πίσω από τον μπαμπά μου . Αμέσως τον τραβάω πίσω μου . Ο δράκος έρχεται μπροστά μου και αγγίζει το μέτωπο μου και με το χέρι του . Τα μακρυά νύχια του νιώθω πως τρυπούν το κεφάλι μου . Χιλιάδες εικόνες κατακλύζουν το μυαλό μου .
Δράκοι . Η Υβέϊν . Το Δάσος . Η κατάρα . Το παλάτι . Η τελετή. Η τελετή ! Βρίσκομαι στην τελετή . Με μια δρασκελιά απομακρύνομαι . <<Πες μου Μίστ , τι φοβάσαι περισσότερο από όλα ;>> Με ρωτάει ξαφνικά . Το κίτρινο σώμα του τριγυρίζει γύρω μου . Ο Πατέρας μου είναι κοντά μου . Κρατάω το χέρι του . <<Φοβάμαι πως θα χάσω , αυτό που είμαι . Πως εάν σταματήσω να είμαι ξωτικό θα ξεχάσω ποια είμαι >>Του απαντώ ειλικρινά . Το κεφάλι μου πονάει τρομερά.! Τον βλέπω να χαμογελάει σαν να ήξερε τι θα έλεγα . Φοβάμαι είναι η αλήθεια . Νιώθω πως θέλω κλάψω αλλά δεν μπορώ. Ο μπαμπάς μου είναι εδώ . Είναι τόσο πολύτιμος . Αλλά το ξέρω μέσα μου πως σε λίγο θα εξαφανιστεί . Αυτό με σκοτώνει . <<Θα μπορούσες να δεχτείς την ευλογία από ένα δράκο , από το είδος που τόσο μισείς ;>> Με ρωτάει ήρεμα . Θα μπορούσα ; Ναι , για να αποτρέψω ένα πόλεμο , για να βοηθήσω να διαλυθεί μια κατάρα που έχει χωρίσει οικογένειες , ναι . Για να μην πονέσει κανείς όσο πόνεσα εγώ.
<<Ναι θα το έκανα >> Απαντάω χωρίς ίχνος αμφιβολίας . <<Θα τη έχεις τότε >> Λέει και αρχίζει να με τυλίγει με φως , είναι παντού . Νιώθω σαν να ξαναγεννιέμαι . Φως, βλέπω μόνο φως να βγαίνει από παντού . Όταν το φως εξαφανίζεται νιώθω διαφορετική . Ο δράκος έχει εξαφανιστεί , τώρα μπροστά μου στέκεται ο μπαμπάς μου . <<Σε βλέπω , κάθε μέρα σε προσέχω , δεν είσαι μόνη σου ποτέ δεν ήσουν . Σε προσέχω από τα αστέρια . >> Μου λέει σαν να είναι αντίο .Το ξέρω πως είναι . <<Σαγαπώ κόρη μου , ποτέ μου δεν σταμάτησα να σαγαπώ>> Μου λέει και τον βλέπω να εξαφανίζεται . <<Σαγαπω μπαμπάκα μου , σαγαπω >> Του λέω και πιάνω το χέρι του , σιγά σιγά όμως εκείνος το αφήνει καθώς εξαφανίζεται στο σκοτεινό χρώμα του νερού . Τότε νιώθω κάτι να με σπρώχνει προς τα πάνω . Βγαίνω από το νερό και ουρλιάζω . Ήθελα να του πω τόσα πολλά , τόσες λέξεις που ήθελα να του πω . Πως δεν περνάει μέρα που να μην μου λείπει , που να μην τον σκέφτομαι . Ευχαριστώ που με προστάτεψε όπως κανείς άλλος . <<Μπαμπά . . .>> Ψιθυρίζω μέσα από τους λυγμούς μου . Όλα όμως σταματάνε όταν κοιτάζω την αντανάκλαση μου στο νερό . Τα μαλλιά μου είναι πλέον κάστανα , και τα μάτια μου είναι γαλαζοπράσινα . Όταν όμως το βλέμμα μου πέφτει στα αυτιά μου . Όλα σταματάνε . Είναι μυτερά , που σημάνει . . . Είμαι ακόμα ξ-ξωτικό . Δεν μου το πήραν . Τότε νιώθω ένα βάρος στην πλάτη μου . Γυρνάω και αντικρίζω δυο μεγάλα , καφέ μεμβρανώδη φτερά . Έχω φτερά , μπορώ να πετάξω ξανά . Δεν μπορώ να προσδιορίσω το πόσο χαρούμενη είμαι . Σηκώνομαι όρθια , τα πόδια μου τρέμουν . Είμαι υβρίδιο . Μισή ξωτικό , και καθαρόαιμη δράκος . Κοιτάζω την Υβέϊν η οποία χαμογελάει . Δεν μπορώ παρά να χαμογελάσω και εγώ . Ο δράκος με λυπήθηκε , μου έκανε την χάρη ; . Δεν έχω ιδέα . Άκουσα ξανά την φωνή του μπαμπά μου , τον είδα . Είμαι ακόμα ξωτικό . Και μπορώ να βοηθήσω , σαν καθαρόαιμος ευλογημένος δράκος . <<Καλός ήρθες πίσω >> Μου λέει η Αζούρα και υψώνω το πιγούνι μου . <<Έχουμε ένα πόλεμο να αποτρέψουμε . >> Τους λέω και όλοι τους χαμογελάνε .
Είμαι χαρούμενη , για πρώτη φορά μετά από χρόνια . Νιώθω πως ανήκω κάπου .
Ευχαριστώ μπαμπά . Σκέφτομαι , και θα ορκίζομαι πως ένιωσα κάποιον να μου ψιθυρίζει σαγαπώ.

Η Μίστ μετά την Σκνΐμ

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Η Μίστ μετά την Σκνΐμ .
Ουαου ! Τα πράγματα για μια στιγμή ταρακουνήθηκαν για τα καλά ;

Πιστεύετε πως η Μίστ θα είναι πραγματικά καλά τώρα ; Η μήπως οι δαίμονες τις από το παρελθόν να μείνουν χαραγμένες πάνω της για πάντα ;

Λίγο ακόμα και θα την χάναμε από την κατάρα !
-Ε-
Επόμενο κεφάλαιο σύντομα . . .

𝒦𝐸𝒩𝒜𝒵Donde viven las historias. Descúbrelo ahora