6 μήνες μετά
Τον αγγίζω και μου φαίνεται ένα ψέμα . Όλα είναι καλά . Εκείνη την ημέρα ο Χούκα μας βοήθησε να δώσουμε ένα τέλος στον πόλεμο . Δεν θέλω να θυμάμαι εκείνη την ημέρα . Σχεδόν με έχασε . Ο Κεναζ δεν με άφησε από την αγκαλιά του για μια εβδομάδα . Φοβόταν ότι θα χαθώ από σε στιγμή σε στιγμή . Δεν θέλω να το ξαναπεράσω αυτό ποτέ . Να νιώθεις το δεσμό να σπάει και εσυ να χάνεσαι , να θες να νιώσεις το ταίρι σου αλλά να μην μπορείς .
Ανατριχιάζω .
<Κρυώνεις ;> Τυλίγει τα χέρια του γύρω μου και φιλάει τον λαιμό μου . Ούτε που κατάλαβα το ποτέ ήρθε . Αλλά χαίρομαι για αυτό
<Μμμ όχι πια > Αγκαλιάζω τα χέρια του , και αφήνω το κεφάλι μου να ακουμπήσει στο στήθος του . Όλα έχουν τελειώσει πια . Το ταρακούνημα ήταν βαρύ αλλά ήρθε η ώρα να το αφήσουμε πίσω .
Ακόμα έχω τα σημάδια στην πλάτη μου . Οι ουλές αυτές θα μου θυμίζουν για μια ζωή τι πέρασα , τι έχασα , τι κέρδισα και πως το ξεπέρασα . Κοιτάζω το ηλιοβασίλεμα και αναρωτιέμαι τι κάνουν οι φίλοι μου .
<Πιθανόν ο Χούκα τα πίνει σε μια ταβέρνα >
Γελάω στο σχόλιο του . Ξεχνάω συνέχεια ότι μπορεί να διαβάζει τις σκέψεις μου . Έχει δίκιο , ο Χούκα αφού ανέλαβε τον τίτλο του οργανωτή όλο το βάρος έχει πέσει πάνω του . Προσπαθεί μαζί με τον στρατό μας να επαναφέρει τις παλιές ισορροπίες ανάμεσα στον κόσμο μας . Οι λαοί μπορούν να ταξιδεύουν από περιοχή σε περιοχή χωρίς φόβο πια . Οικογένειες σμίγουν ξανά . Γονείς ξαναβλέπουν τα παιδιά τους . Θα έδινα πολλά για να ξαναδώ τον πατέρα μου . Μια ακόμη φορά . Ο Χούκα είναι γεννημένος για αυτό . Για να βοηθά και να αντιμετωπίζει τις πιο δύσκολες καταστάσεις . Οι εντάσεις δεν έχουν σταματήσει . Πολλοί διαδηλώνουν εναντίον της καρδιάς του Βασίλειου αλλά ο Χούκα επεμβαίνει γρήγορα και τους επαναφέρει στα λογικά τους . Όσο αφορά τον Θαριον και την Αζούρα είναι μια άλλη ιστορία . Όταν επιτέλους επισημοποίησαν την σχέση τους ήταν ένα θαύμα . Ο Κεναζ έχωσε μπουνιά στο σαγόνι του Θαριον . Του είπε ότι εάν δεν την προσέχει να τον σκοτώσει και μετά τον αγκάλιασε . Η Αζούρα δεν μιλούσε στον Κεναζ για τρεις μέρες . Ακόμα γελάω όταν το σκέφτομαι . Μετά τον πόλεμο κατάλαβαν ότι η ζωή είναι πραγματικά μικρή . Πως δεν αξίζει να περιμένεις για κάτι που βρίσκεται ακριβώς μπροστά σου . Έτσι πήγαν στο πρώτο τους ραντεβού . Μετά τα υπόλοιπα ακολούθησαν σαν ρυάκι . Ούτε που κατάλαβαν πότε πέρασαν έξι μήνες . Πως το ξέρω εγώ αυτό . Με την Αζούρα συναντιόμασταν κάθε βράδυ στο δωμάτιο της (Όταν δεν ήταν μαζί της εκείνος ) και λέγαμε τα πάντα . Ήταν και είναι η αδελφή που δεν είχα ποτέ μου .
Οι δυο τους πήγαν ταξίδι . Ήθελαν να γυρίσουν όλες τις περιοχές να περάσουν καλά . Να ζήσουν καινούργιες περιπέτειες . Η Αζούρα μου παραδέχτηκε πως είναι ερωτευμένη μια νύχτα γεμάτη αστέρια .
Γνωρίζω καλά το συναίσθημα . Θέλω να περνάνε καλά , να χαμογελούν και να ζήσουν όσο μπορούν . Μας στέλνουν ένα γράμμα κάθε μήνα . Η Αζούρα μου λέει για τα όμορφα φορέματα που αγοράζει , ο Θαριον μας ενημερώνει λεπτομερώς για τα καινούργια όπλα που αποκτά . Κάποια τα ονομάζει ! Είναι πολύ αστείο , μας φτιάχνει την μέρα . Το μυαλό μου ταξιδεύει παραπέρα , η ζεστασιά των χεριών του με κάνουν να γυρίσω να τον κοιτάξω .
<Έχουμε νέα της ; > Ρωτάω τον Κεναζ και εκείνος ξεφύσα .
<Όχι ακόμα , αλλά είναι καλά είμαι σίγουρος> Η Μίστ , έγινε ομίχλη πραγματικά . Αποφάσισε να μπει στον στρατό και να εκπαιδευτεί . Να υπερασπιστεί τα έδαφος μας μπροστά σε νέους κινδύνους . Είμαι περήφανη και εκείνη . Μια μέρα με κοίταξε στα μάτια και μου είπε
<Θέλω να σηκώσω το κεφάλι μου , να παλέψω , να τεντώσω την ψυχή μου να κραδαίνω το σπαθί μου . Θέλω να μπω στον στρατό >
Αυτά ήταν τα λόγια της . Δεν θα τα ξεχάσω ποτέ μου . Δεν ακούμε συχνά από εκείνη . Δύσκολα στέλνει κανείς γράμματα κατά την διάρκεια της εκπαίδευσης του.
Όσος για εμάς . . . Κοιτάζω τα χέρια του Κεναζ γύρω από την φουσκωμένη κοιλιά μου . Γελάω λιγάκι . Όταν έμαθα ότι θα γίνω μαμά δεν το πίστευα , έτρεξα τον Κεναζ . Θυμάμαι την μέρα σαν να ήταν εχθές .
Κοίταξα την Ιό στα μάτια . Κάθε μήνα με μια μέθοδο μπορούσαμε να δούμε εάν θα αποκτήσω μωράκι .
Αυτή η φορά ήταν διαφορετική .
<Υβέϊν , νομίζω ν-νομίζω να γίνεις μαμά >
Νόμιζα πως δεν άκουσα καλά . Αλλά ήξερα ότι το είπε . Θα γίνω μαμά ; Να πάρει η ευχή .Ο Κεναζ !
Γούρλωσα τα μάτια μου . Σηκώθηκα απότομα από την θέση μου και έτρεξα το γραφείο . Η ανάσα μου γρήγορη η καρδιά μου έτρεχε Μαραθώνα . Άνοιξα την πόρτα , με είδε και έτρεξε σε εμένα .
<Υβέϊν ; Τι έγινε ; Μιλά μου ! >
<Είμαι —είμαι . . . > Δεν πρόλαβα να τελειώσω ,εκείνος διάβασε τις σκέψεις μου .
<Έγκυος ><Είχες κλάψει παραδέξου το επιτέλους > Του λέω και εκείνος γελάει στέλνοντας έτσι ρίγος στο κορμί μου .
<Ναι ναι έκλαψα και τι έγινε ; Θα γίνω πατέρας ! >
<Ναι θα γίνεις . Ο καλύτερος μπαμπάς του κόσμου >
<Το πιστεύεις ; > Η φωνή του γεμάτη αμφιβολία .
<Είμαι σίγουρη >Δυο έτη αργότερα
Δεν χορταίνω την μυρωδιά του . Ο γιος μου είναι στην αγκαλιά μου , ο υπναράς μπαμπάς του κοιμάται δίπλα μας . Ο Έλιοτ , χαμογελάει παιδικά και του χαϊδεύω την μύτη .
<Να ξυπνήσουμε τον μπαμπά ; > Τον ρωτάω και γελάει σαν να καταλαβαίνει τι λέω . Τον αφήνω στο κρεβάτι και εκείνος μπουσουλά στον μπαμπά του . Ο Κεναζ κουνιέται και ανοίγει τα μάτια του . Το χαμόγελο του είναι εθιστικό , σκύβω και τον φιλάω .
<Καλημέρα μπαμπά > Λέω παίζοντας . Εκεινος γελάει και αρπάζει τον μικρό και εκεινος γελάει στην αγκαλιά του πατέρα του .
<Που είναι ο ποιο όμορφος γιος στον κόσμο ; > Ρωτάει και τον φιλάει .
<Έμοιασε στην μαμά του > Του λέω και ανοίγει την αγκαλιά του . Χώνομαι μέσα στην αγκαλιά του . Ο γιος μας ανάμεσα μας , κρατάει τα δάχτυλα μας . Θα έδινα τα πάντα για αυτόν . Κοιτάζω τον Κεναζ . Ξέρω πως νιώθει το ίδιο .Υβέϊν ;
Ναι ;
Σαγαπώ
Ω Κεναζ και εγώ Σαγαπω
Ψιθυρίζουμε στην αιώνια άβυσσο του μυστηρίου δεσμού μας . Κλεινω τα μάτια μου .
Γαλήνη
Επιτέλους μπορώ να νιώσω την απόλυτη γαλήνη .Τέλος .
Αφιερωμένο στην πιο πιστή μου αναγνώστρια . Σε ευχαριστώ πολύ για την στήριξη σου . ❤️
Σύνολο λέξεων: 30.588
BẠN ĐANG ĐỌC
𝒦𝐸𝒩𝒜𝒵
Siêu nhiênΗ Υβέϊν πίστευε πως θα ζούσε δυστυχισμένη σε μια από τις τέσσερις περιοχές του Βασίλειου για πάντα . Αλλά . . . Η μοίρα τις είχε αλλά σχέδια , μάλλον όχι μοίρα αλλά Κενάζ . Η Υβέϊν καλείτε με την βοήθεια των φίλων της να σπάσει μια κατάρα . Θα τα κα...