TW: Τα κεφάλαια από εδώ και πέρα θα περιέχουν και κάποιες ακατάλληλες λέξεις....
Στέφαν
Το βράδυ είχαμε κανονίσει για δείπνο στο σπίτι της Γιασμίν και ειλικρινά ανυπομονούσα. Όμως το τηλεφώνημα του Τομ, με τρόμαξε. Τι να ήθελε άραγε σκέφτηκα αγχωμένος. Ντύθηκα γρήγορα και ξεκίνησα για την αποθήκη. Αφού μπήκα μέσα, παρατήρησα τον Τομ να κάθεται στο γραφείο του και δεν ήτανε μόνος του. Ήταν και οι βλάκες υποτακτικοί του, μαζί με εκείνο το ζευγάρι που είχαμε μιλήσει την προηγούμενη φορά στην αποθήκη, ενώ υπήρχαν και άλλα τέσσερα άγνωστα άτομα. Υπέροχα πώς να συζητήσουμε τώρα με όλους αυτούς μπροστά.
«Καλημέρα» είπα παγωμένα, αν και μέσα μου ήθελα να πω κακή, στραβή κι ανάποδη.
«Κάθισε Στέφαν» είπε ο Τομ.
Ξεκίνησε να μου συστήνει τους πάντες , λέγοντάς μου λίγα πράγματα για την οικογενειακή τους κατάσταση και τι σχέση είχαν με τους Μίλερ. Συζητήσαμε λίγο μαζί τους, μου είπαν και αυτοί τις προσωπικές τους εμπειρίες και μετά από λίγο μου έδειξε όλα τα στοιχεία που είχε συγκεντρώσει από τα ηλεκτρονικά αρχεία που είχαμε καταφέρει να υποκλέψουμε.
Πέρασε αρκετή ώρα μέχρι να τα αναλύσει όλα και να μου εξηγήσει τι ακριβώς συνέβαινε ενώ μου είχε πει πως είχε καταφέρει να συγκεντρώσει επιπλέον μάρτυρες.
«Όπως καταλαβαίνεις Στέφαν... το σχέδιο έχει σχεδόν ολοκληρωθεί.» Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου ενώ η καρδιά μου είχε αρχίσει να χτυπάει δυνατά.
«Όλοι αυτοί οι άνθρωποι που είναι εδώ πέρα, περιμένουν από εμάς να τους δικαιώσουμε. Τους δώσαμε μία υπόσχεση, πως η εκδίκηση θα εξιλέωνε το αίμα που έχασαν... και το αίμα που χάσαμε εμείς. Τους δώσαμε μία υπόσχεση.» επανέλαβε και εγώ ξεροκατάπια. «Οι Μίλερ θα πάνε στη φυλακή και θα τους καταστρέψουμε. Το θυμάσαι έτσι;»
«Πολύ καλά» είπα ήσυχα ενώ μέσα μου ένιωσα να βράζω από συναισθήματα. Έρχεται το τέλος μου ψιθύρισε μία φωνή.
«Την άλλη εβδομάδα πρέπει να εφαρμόσουμε το σχέδιο για την κόρη τους.»
Ένιωσα την καρδιά μου να σταματάει. Μα ταυτόχρονα ένιωθα τον βλέμμα όλων να είναι καρφωμένο πάνω μου σαν να περιμένουν από μένα την τελική έγκριση. Το βλέμμα όλων των ανθρώπων που έχασαν παιδιά, γονείς, αδέρφια και φίλους διαπερνούσε όλη μου την ψυχή.
BẠN ĐANG ĐỌC
Το πάθος της εκδίκησης (#Starterliste21) ( #TYS2021 )
Lãng mạnΌταν οι γονείς του Στέφαν δολοφονήθηκαν, εκείνος αφοσίωσε όλη του την ζωή στην ιδέα της εκδίκησης. Το σχέδιο του ήταν απλό, θα πλησίαζε ερωτικά την κόρη των μεγαλύτερων εχθρών του για να μπορέσει να τους εκδικηθεί. Τι γίνεται όμως όταν σταδιακά αρχί...