Κεφάλαιο 7

191 13 17
                                    

Στέφαν

Ακόμα δεν είχαμε καταφέρει να βρεθούμε από κοντά με την Γιασμίν, αλλά επιτέλους είχε έρθει το Σαββατοκύριακο. Φυσικά δεν παραλείπαμε να μιλάμε στο τηλέφωνο αλλά αυτό το διάστημα με είχε βοηθήσει αρκετά για να βάλω τις σκέψεις μου σε τάξη. Είναι ένα τέρας... σαν τους γονείς της.... Έπρεπε να σιγουρευτώ ότι δεν θα το ξεχνούσα.

Το ραντεβού μας ήταν για ποτό Σάββατο βράδυ. Αφού συναντηθήκαμε, βγήκαμε σε ένα bar-restaurant υπερβολικά κυριλέ για τα γούστα μου. Το μέρος ήταν γεμάτο καλοντυμένους άντρες και εντυπωσιακές γυναίκες, για γερά πορτοφόλια. Φυσικά τι άλλο θα της άρεζε... σκέφτηκα πικρά αφού κι αυτήν σε αυτήν την κατηγορία των ανθρώπων άνηκε.

Αφού κάτσαμε και παραγγείλαμε την ρώτησα «Σου αρέσουν αυτά τα μαγαζιά ε;»

Ήταν αρκετά όμορφη, όφειλα να παραδεχτώ στον εαυτό μου. Φορούσε ένα μαύρο φουστάνι με ψηλοτάκουνες γόβες, ενώ τα σχεδόν μαύρα της μαλλιά ήταν λιτά και ανέμελα. Το κόκκινο κραγιόν έκανε τα χείλη της ζουμερά και σαρκώδη.

Ήθελα να την κάνω να το παραδεχτεί, να μου πει μπροστά μου ότι απλά της άρεζε η χλιδή και η πολυτέλεια. Τι να περιμένεις από ένα κακομαθημένο παλιόπαιδο...

«Μου αρέσουν ναι. Βασικά επειδή τα έχω συνηθίσει, οι φίλες μου πάντα σε τέτοια μέρη ήθελαν να συχνάζουν, οπότε αναγκαστικά και εγώ τις ακολουθούσα. Ωστόσο είμαι γενικά ανοιχτή σε προτάσεις, θα πήγαινα και κάπου αλλού» μου είπε γλυκά. «Εσένα σου αρέσουν;»

Αποφάσισα να είμαι ειλικρινής... σχεδόν «Ωραία είναι αλλά τα θεωρώ λίγο υπερβολικά» Βασικά τα θεωρώ αρκετά δήθεν... αλλά σκέφτηκα να μην το αναφέρω αυτό καλύτερα.

«Λοιπόν χαίρομαι που ήρθες πάντως. Έστω κι αν το έκανες μόνο για χατίρι μου. Εμένα μου αρέσει πολύ αυτό το μαγαζί αλλά σου υπόσχομαι ότι την επόμενη φορά θα διαλέξεις εσύ και θα πάμε όπου θες» με κοίταξε με μάτια γεμάτη χαρά.

Γαμώτο... γιατί μου το κάνει αυτό... δεν ήθελα να είναι τόσο ευγενική μαζί μου. Δεν μπορούσε να φαινόταν όσο αλαζονική την είχα εγώ στο μυαλό μου; Με αυτά που κάνει με αποπροσανατολίζει.

«Όχι δεν πειράζει παντού ωραία είναι αρκεί να είμαι μαζί σου» έπρεπε να το παίξω καλός.

Αυτήν όμως γέλασε «Είσαι πολύ ευγενικός» έκανε μια παύση και συνέχισε «Εγώ θέλω να γνωρίσω εσένα Τζέιμς, τα πράγματα που αρέσουν σε σένα, τα δικά σου ενδιαφέροντα και τα μέρη που εσύ θέλεις να επισκεφτείς. Δεν είμαι καμία κακομαθημένη για να απαιτώ να γίνεται συνέχεια το δικό μου...»

Το πάθος της εκδίκησης (#Starterliste21) ( #TYS2021 )Où les histoires vivent. Découvrez maintenant