Γιασμίν
Δεν κατάφερα καλά να κοιμηθώ το βράδυ και έτσι το πρωί ξύπνησα με έναν φοβερό πονοκέφαλο. Με τον Τζέιμς δεν είχαμε ξανά μιλήσει από χθες. Προφανώς ήμασταν ακόμα και οι δυο αρκετά συγχυσμένοι για να τα ξανά βρούμε τόσο γρήγορα.
Τέλεια.... Πάνε οι διακοπές και η χαλάρωσή μου... Βέβαια ανυπομονούσα να περάσω λίγο χρόνο με τα κορίτσια μακριά από άντρες αλλά δεν ήθελα με αυτόν τον τρόπο. Προτιμούσα να είμαι καλά τουλάχιστον μαζί του, γιατί τώρα θα τον σκέφτομαι συνέχεια.
Κατέβηκα στην κουζίνα να πιω έναν καφέ, μπας και ξυπνούσε το κεφάλι μου αλλά δεν είχα όρεξη να φάω. Ευτυχώς η μαμά δεν ήταν στο σπίτι ,δεν θα άντεχα και την δική της ανάκριση.
Πρώτη φορά μετά από τόσους μήνες που δεν έστειλα πρώτη καλημέρα στον Τζέιμς. Ε αν ήθελε ας έστελνε αυτός πρώτος. Βαρέθηκα συνέχεια να κάνω την πρώτη κίνηση. Ήπια την πρώτη γουλιά του καφέ μου, ακόμα εκνευρισμένη με τα χτεσινά γεγονότα. Λοιπόν ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Ναι σίγουρα έκανα βλακεία που δεν είχα πει στον Τζέιμς για το ταξίδι πιο μπροστά. Αφού είμαστε ζευγάρι, υποτίθεται πως θα έπρεπε να τον είχα ενημερώσει. Εντάξει τον δικαιολογούσα ως ένα βαθμό που είχε θυμώσει, ίσως και εγώ στην θέση του να αντιδρούσα έτσι. Όμως δεν μου άρεσε η συμπεριφορά του και την θεώρησα και λίγο υπερβολική.
Να με κατηγορήσει εμένα ότι του κρατάω μυστικά! Ποιος ο Τζέιμς... Που κάθε φορά που ερχόμαστε λίγο πιο κοντά και τον κάνω να ανοιχτεί, κλείνεται αμέσως στο καβούκι του. Εντάξει Γιασμίν ίσως να μην είναι ακόμα έτοιμος...
Ναι αλλά εγώ γιατί θα πρέπει να του λέω τα πάντα... μαινόταν η μάχη μέσα σου. Στο κάτω κάτω δεν του ζήτησα να μου πει όλη την ιστορία της ζωής του, λίγα περισσότερα συναισθήματα ήθελα απ΄αυτόν... να νιώσω και γω ότι με νοιάζεται και ότι είναι.... Ερωτευμένος.... Όπως είμαι και εγώ.
Χθες ήμουν τόσο κοντά στο να του το αποκαλύψω, ότι τον... αγαπάω... όμως συγκρατήθηκα γιατί φοβήθηκα. Φοβήθηκα την αντίδρασή του, ότι δεν θα ήταν αυτήν που θα ήθελα και δεν ξέρω αν θα άντεχα να τον ακούω να βρίσκει διάφορες δικαιολογίες για να μην μου απαντήσει.
Μόλις γυρνούσα από το ταξίδι θα έπρεπε να τον αντιμετωπίσω. Όμως δεν ήταν μόνο αυτό.... Τα λόγια του στο τέλος με είχαν πληγώσει, δεν ήθελα να με βλέπει ως ένα κακομαθημένο πλουσιοκόριτσο... στο κάτω κάτω δεν την διάλεξα εγώ την ζωή μου... απλώς μου συνέβη.... Γιατί θα έπρεπε να απολογηθώ εγώ γι'αυτό;! Εντάξει σίγουρα ο Τζέιμς πέρασε δύσκολα και μακάρι να μπορούσα να τον κάνω να αισθανθεί καλύτερα αλλά δεν είμαι εγώ η υπεύθυνη...
BINABASA MO ANG
Το πάθος της εκδίκησης (#Starterliste21) ( #TYS2021 )
RomanceΌταν οι γονείς του Στέφαν δολοφονήθηκαν, εκείνος αφοσίωσε όλη του την ζωή στην ιδέα της εκδίκησης. Το σχέδιο του ήταν απλό, θα πλησίαζε ερωτικά την κόρη των μεγαλύτερων εχθρών του για να μπορέσει να τους εκδικηθεί. Τι γίνεται όμως όταν σταδιακά αρχί...