TW: Προσοχή το κεφάλαιο περιέχει ακατάλληλο λεξιλόγιο.
Επίσης το κεφάλαιο έχει και soundtrack 😁 (από την μέση και προς το τέλος)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Στέφαν
Η Γιασμίν είναι μαζί μου. Όλα καλά.
Κοίταζα το μήνυμα της Έλλα για τουλάχιστον πέντε λεπτά, ανακουφισμένος που επιτέλους η Γιασμίν μου ήταν ασφαλής. Αυτές τις μέρες η ψυχή μου είχε σχεδόν φύγει από το σώμα μου και ευτυχώς η αναπνοή μου είχε επιτέλους επιστρέψει σε έναν κάπως πιο φυσιολογικό ρυθμό. Ωστόσο ακόμα δεν είχα ηρεμήσει εντελώς. Δυστυχώς ο θυμός για τον θείο μου –αν μπορούσα πια να τον αποκαλώ έτσι- μαινόταν ακόμα μέσα μου.
Έσφιξα το τηλέφωνο στα χέρια μου, προσπαθώντας να μην το σπάσω και κατευθύνθηκα προς την αποθήκη. Δεν ήξερα για πόσο καιρό ακόμα θα συνέχιζε να την χρησιμοποιεί αλλά ήλπιζα πως είχα ακόμα λίγο χρόνο στην διάθεσή μου, ώστε να προλάβω να του σπάσω τα μούτρα. Όχι Στέφαν, ηρέμησε! Προσπάθησε να με καθησυχάσει η φωνή μέσα μου αλλά τα συναισθήματα μου ένιωθα να με κυριεύουν.
Πάρκαρα το αυτοκίνητο και με γρήγορες δρασκελιές, έφτασα μέσα. Ήταν μέσα μαζί με τους δυο υποτακτικούς του και φαινόταν πως συζητούσαν κάτι εξαγριωμένοι. Μάλλον κανένας από εμάς δεν ήταν σε καλή διάθεση... σκέφτηκα ειρωνικά. Την στιγμή που με αντίκρισαν, είδα το βλέμμα τους πλημμυρισμένο από μίσος. Ωστόσο ο Τομ ήταν αυτός που μίλησε πρώτος. «Τόλμησες να πατήσεις το πόδι σου εδώ;»
«Προδότη» συμπλήρωσε ο Μάικλ. Τα μάτια τους έσταζαν φωτιές.
«Προδότης; Εγώ;» τους ρώτησα ειρωνικά. «Ορίστε Τομ, σου ετοίμασα ολόκληρη εκδίκηση! Ότι στοιχεία ήθελες τα μάζεψα!» Η φωνή μου είχε αρχίσει να δυναμώνει. «Εγώ τους έστειλα στην φυλακή! Εσύ ήθελες ολόκληρο σόου με την κόρη τους!»
Με πλησίασε απειλητικά «Στέφαν, φύγε!»
Έσκυψα το βλέμμα μου για να τον κοιτάξω στα μάτια αλλά μάλλον αυτό τον εκνεύρισε περισσότερο. Το θράσος μου!
«Ποιος σκέφτηκε το σχέδιο με την απαγωγή ρε μαλάκα; Μόνος μου ήμουν;» η φωνή του ήταν σιγανή αλλά ταυτόχρονα εξαγριωμένη. «Ήσουν και εσύ μπλεγμένος Στέφαν! Αλλά μετά βολεύτηκες! Άρχισες να πιστεύεις σε έρωτες και μαλακίες. Έρωτες με μια Μίλερ! Ξεφτιλίστηκες.»
VOCÊ ESTÁ LENDO
Το πάθος της εκδίκησης (#Starterliste21) ( #TYS2021 )
RomanceΌταν οι γονείς του Στέφαν δολοφονήθηκαν, εκείνος αφοσίωσε όλη του την ζωή στην ιδέα της εκδίκησης. Το σχέδιο του ήταν απλό, θα πλησίαζε ερωτικά την κόρη των μεγαλύτερων εχθρών του για να μπορέσει να τους εκδικηθεί. Τι γίνεται όμως όταν σταδιακά αρχί...