Ευχαριστώ

201 8 7
                                    


Προτού ξεκινήσεις ένα ταξίδι εκδίκησης, σκάψε δυο τάφους.

-Κομφούκιος.

Αρχικά, θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς που διαβάσατε την πρώτη μου ιστορία στο wattpad, με στηρίξατε και μου αφήνατε τα υπέροχα σχόλια σας. Ήσασταν τρομεροί. Δυστυχώς όπως φαίνεται και από την ατάκα του Κομφούκιου, ένα ταξίδι εκδίκησης έχει πάντα επιπτώσεις και παράπλευρες απώλειες. Θα μπορούσε μια ιστορία εκδίκησης να έχει ένα χαρούμενο και όμορφο τέλος; Λοιπόν, αυτό δεν το γνωρίζω. Γι'αυτό και άφησα το τέλος στην φαντασία σας.

Η Γιασμίν και ο Στέφαν είναι ένα ζευγάρι που έζησε τον απόλυτο έρωτα, ήταν όμως ο έρωτας αυτός αρκετός για να τους προστατέψει; Έχουμε δει πολλές φορές ζευγάρια που αγαπήθηκαν παράφορα, όμως δεν είχαν όλοι τους ένα παραμυθένιο τέλος. Δυστυχώς η ζωή είναι σκληρή. Ωστόσο, θεώρησα καλύτερο για τους πρωταγωνιστές μας, να τους αφήσω "ελεύθερους" και να επιλέξετε εσείς την κατάληξή τους, με βάση των δικών σας εμπειριών και απόψεων. Δυστυχώς θα μου λείψουν πολύ σαν χαρακτήρες. Θα μου λείψει πολύ η ιστορία τους, όσο κι αν στο τέλος λίιιγο τους βασάνισα. Ήταν ένα ευχάριστο διάλειμμα από την καθημερινότητα.

Λοιπόν σας ακούω, τι πιστεύετε για το τέλος τους;

Ελπίζω να σας συναντήσω και πάλι στην επόμενη ιστορία μου. 

-----------------------------------------------------------------------------------

Oh my love, we'll meet again. We always do in the end. Our two souls destined to be. You and I until eternity.

I loved you once, I loved you twice, I loved you in my previous lives. And when I die, just keep in mindI'll love you in another life. Love you in another life.

Το πάθος της εκδίκησης (#Starterliste21) ( #TYS2021 )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora