Κεφάλαιο 22

134 7 11
                                    

TW: Προσοχή το κεφάλαιο περιέχει ακατάλληλες λέξεις.

Στέφαν

Είχαν περάσει περίπου δύο μέρες από τότε που βρεθήκαμε με τη Γιασμίν και ακόμα δεν είχα συναντηθεί ούτε με τον Τομ και ούτε της είχα μιλήσει. Σκατά τα έχεις κάνει Στεφάν. Η αλήθεια είναι ότι φοβόμουν να μιλήσω και στον έναν αλλά και στον άλλον. Θα τους έχανα και τους δύο ταυτόχρονα.

Εντάξει προφανώς και προτιμούσα να χάσω τον θείο μου παρά την Γιασμίν αλλά και πάλι... ο Τομ ήταν μεγάλο κομμάτι της ζωής μου και δεν ήμουν έτοιμος να του γυρίσω την πλάτη. Στο κάτω-κάτω με είχε μεγαλώσει, όταν οι γονείς μου είχαν δολοφονηθεί. Όμως έπρεπε να προστατέψω την Γιασμίν. Δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να την υποβάλλω σε όλο αυτό που είχε σχεδιάσει ο θείος μου.

Όχι Στέφαν μαζί το είχατε σχεδιάσετε, το θυμάσαι; Με διόρθωσε το υποσυνείδητό μου προσπαθώντας για ακόμη μία φορά να με κάνει να αισθανθώ τύψεις. Ναι μαζί το είχαμε σχεδιάσει. Να κανονίσουμε μία απαγωγή για να ζητήσουμε λύτρα από τους γονείς της ενώ μετά από λίγο θα βγάζαμε και τα άπλυτα τους στη φόρα. Θέλουμε να τους χτυπήσουμε στο ευαίσθητο σημείο, την κόρη τους. Όμως η ζωή τελικά είναι γεμάτη εκπλήξεις. Ποτέ μα ποτέ δεν περίμενα ότι θα μπορούσα να φτάσω στο σημείο να ενδιαφερθώ και να ερωτευτώ τη Γιασμίν, όμως τώρα πια είχε γίνει και ήταν πολύ αργά. Τώρα έπρεπε να βρω τρόπο για να γλιτώσω και αυτήν και εμένα.

Ήμουν ξαπλωμένος στον καναπέ και κοιτούσα το ταβάνι για ώρες προσπαθώντας να της στείλω εκείνο το καταραμένο μήνυμα. Στο τραπέζι μου, είχα αφήσει μία υπόθεση που υποτίθεται μελετούσα αλλά το κεφάλι μου είχε αδειάσει από σκέψεις. Δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ με τίποτα. Δεν ήξερα πόσες ώρες είχαν περάσει όταν αποφάσισα επιτέλους να της γράψω.

Αύριο το βράδυ θέλω να έρθεις στο σπίτι μου. Ακύρωσε ότι έχεις να κάνεις.

Μετά από λίγο μου απάντησε Φυσικά και μου έστειλε μία καρδούλα.

Αχ Γιασμίν...πού να ήξερες τι θέλω να σου πω. Προσπάθησα να κάνω πρόβα μέσα μου όλα όσα σκεφτόμουν. Τα λόγια που θα έπρεπε να της πω... όμως έτσι αγχωνόμουν περισσότερο και ένιωθα ότι θα φαινόμουν σαν να παίζω θέατρο. Όχι πρέπει να είμαι αυθόρμητος. Θέλω να της μιλήσω εγώ, ο Στέφαν. Είχα σκοπό να της τα πω όλα από την αρχή. Ξεκινώντας από τη δολοφονία των γονιών μου και καταλήγοντας στα συναισθήματα που είχα πια για αυτήν. Απλώς θα της έλεγα τι είχε σχεδιάσει ο Τομ ... και ότι έπρεπε να προσέχει. Ναι τώρα αυτό δεν ξέρω πως θα το έπαιρνε...

Το πάθος της εκδίκησης (#Starterliste21) ( #TYS2021 )Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ