Στέφαν
Το επόμενο πρωί ξύπνησα νωρίς για να ετοιμάσω pancakes στην Γιασμίν. Ήξερα πόσο πολύ της άρεζαν και ήθελα κάπως να την ευχαριστήσω για το χθεσινό δώρο της. Καθώς ετοίμαζα την συνταγή, ανακαλούσα την νύχτα που περάσαμε μαζί. Είχε αρχίσει να γίνεται όλο και πιο δύσκολο να αποστασιοποιούμαι από την ερωτική μας ζωή.
Αρχικά ήταν εύκολο, το μόνο που έπρεπε να κάνω ήταν να κλείνω έναν αόρατο διακόπτη και σταδιακά να σταματάω να την σκέφτομαι. Όμως τον τελευταίο καιρό, έπρεπε να βάλω όλες μου τις δυνάμεις για να ξεχνάω ότι φιλούσα και άγγιζα αυτήν. Μα φοβόμουν... και μάλιστα φοβόμουν πάρα πολύ.... Ήξερα ότι αν άφηνα τον εαυτό μου να χαθεί μαζί της δεν θα υπήρχε πια επιστροφή. Θα μου ήταν αδύνατον να σταματήσω να την σκέφτομαι.
Όμως δεν ξέρω πόσο καιρό θα άντεχα ακόμα, γιατί ήξερα πια ότι δεν την μισούσα... Μα πως θα μπορούσα άλλωστε; Οτιδήποτε πρόβλημα κι αν είχα ήταν εκεί μαζί μου, έτοιμη να μου δώσει συμβουλές και να με κάνει να γελάσω. Πώς να μισήσω έναν άνθρωπο που με νοιάζεται;
Μα το χειρότερο από όλα ήταν ότι μου έδινε την σημασία που πάντα λαχταρούσα, να έχω έναν άνθρωπο να καταλαβαίνει τι χρειάζομαι. Μα γιατί να είχε αυτούς τους απαίσιους γονείς... Η Γιασμίν δεν τους έμοιαζε καθόλου, μου το είχε παραδεχτεί η ίδια μια φορά...
«Με τους γονείς σου μοιάζεις;» είχα αποφασίσει να την ρωτήσω ευθέως, μπας και σταματούσα πια να βασανίζομαι με αυτό το ερώτημα.
«Από πια άποψη εννοείς;» με ρώτησε «Σου είχα πει ότι είμαι υιοθετημένη άρα εμφανισιακά καθόλου...» χαμογέλασε.
«Ευτυχώς... δεν θα άντεχα τόση ομορφιά μαζεμένη...»
Γέλασε « Μα πώς τα λες έτσι;!»
«Αλήθεια λέω... όμως θέλω να μου απαντήσεις κυρίως στον χαρακτήρα.... Με ενδιαφέρει και για την δουλειά μου αυτό... αν τελικά τα παιδιά μπορούν να μοιάσουν στους γονείς και στην προσωπικότητα...» χρησιμοποίησα και μια δικαιολογία.
«Χμμμ... άσε με να σκεφτώ» είπε και έκανε μια παύση. «Λοιπόν κοίτα να δεις. Με την μαμά μου για παράδειγμα, μοιάζουμε λίγο στο γεγονός ότι μας αρέσουν πολύ τα ψώνια, να πηγαίνουμε ταξίδια... και ίσως να συζητάμε για αγόρια μαζί με της φίλες μου. Η μαμά μου ξέρεις, έδινε και συμβουλές στα κορίτσια» γέλασε «Μα να σου πω την αλήθεια, εγώ δεν τις έβρισκα και ποτέ ιδιαίτερα χρήσιμες... θεωρώ ότι μερικές φορές έχει έναν επιφανειακό τρόπο να κοιτάζει τα πράγματα.... Τώρα που είμαι πιο μεγάλη μπορώ να το αντιληφθώ»
أنت تقرأ
Το πάθος της εκδίκησης (#Starterliste21) ( #TYS2021 )
عاطفيةΌταν οι γονείς του Στέφαν δολοφονήθηκαν, εκείνος αφοσίωσε όλη του την ζωή στην ιδέα της εκδίκησης. Το σχέδιο του ήταν απλό, θα πλησίαζε ερωτικά την κόρη των μεγαλύτερων εχθρών του για να μπορέσει να τους εκδικηθεί. Τι γίνεται όμως όταν σταδιακά αρχί...