Κεφάλαιο 11

151 8 25
                                    


Γιασμίν

Επιτέλους είχε έρθει η μέρα των διακοπών μας! Αρχικά τακτοποιηθήκαμε με τα κορίτσια στο ονειρεμένο μας σαλέ. Ήταν πραγματικά φανταστικό με ξύλινους δοκούς που του έδιναν ακριβώς αυτήν την αίσθηση ζεστασιάς που θέλαμε. Χαλαρώσαμε μπροστά στο επιβλητικό τζάκι, ενώ θαυμάζαμε και την υπέροχη θέα του χιονισμένου βουνού από την τεράστια τζαμαρία. Νομίζω ότι ήταν ακριβώς αυτό που είχα ανάγκη. Λίγη ηρεμία.

Τα κορίτσια φυσικά ξεκίνησαν ήδη να ανεβάζουν stories με φωτογραφίες από το κατάλυμα μας, καθώς διέθετε ιδιωτική πίσινα και χαμάμ. Ευτυχώς ο Τζέιμς δεν είχε instagram γιατί δεν ήθελα να παρακολουθεί οποιαδήποτε λεπτομέρεια αυτού του ταξιδιού. Ίσως να αισθανόταν άσχημα που αυτός θα έπρεπε να μείνει πίσω και να έχει το γνωστό άγχος της δουλειάς ενώ εγώ θα ήμουν διακοπές.

Θα του οργανώσω ένα ταξίδι... υποσχέθηκα στον εαυτό μου. Σίγουρα είχε ανάγκη ένα. Στο μυαλό μου ήρθε η εικόνα την στιγμή που το έδωσα τα εισιτήρια του NBA, είχα χαρεί σαν μικρό παιδί. Στην ανάμνηση αυτήν χαμογέλασα.

«Γιατί χαμογελάτε δεσποινίς;» με ρώτησε περιπαιχτικά η Έλλα.

«Τίποτα. Απλά σκέφτηκα τον Τζέιμς» είπα λίγο ντροπαλά.

«Χρίστε μου ο έρωτας σε έχει χαζέψει» αστειεύτηκε.

Γέλασα. Δεν είχε άδικο. «Γιατί το λες αυτό;» έκανα την ανήξερη.

«Κανένας λογικός άνθρωπος δεν χαμογελάει μόνος του....» έκανε μια παύση. «Πώς είστε τώρα;» ρώτησε με ενδιαφέρον.

Κούνησα τους ώμους. Δεν ήμουν σίγουρη τι να απαντήσω. «Καλά είμαστε... απλώς νιώθω ότι πλανάται ένα σύννεφο πάνω μας και δεν έχω καταλάβει εκατό τοις εκατό τι συμβαίνει ακόμα. Ωστόσο θα το συζητούμε κάποια στιγμή... Όμως τώρα δεν θέλω να μιλάω γι'αυτό, ας ξεχάσουμε για λίγο τους άντρες» είπα και η Έλλα συμφώνησε.

Ξεκινήσαμε με σκι, στο οποία τελικά αποδείχθηκε πως δεν ήμουν ιδιαίτερα καλή. Έφαγα αρκετές μικρές τούμπες, τις οποίες –για καλή μου τύχη- είχε καταγράψει η Αριάννα σε βίντεο και ήταν πραγματικά ξεκαρδιστικές. Τις έστειλα στον Τζέιμς να γελάσει κι αυτός λίγο.

Έχω πεθάνει στα γέλια. Μήπως τελικά όντως να ζητήσεις την βοήθεια του δασκάλου; ίσως τελικά να τον έχεις μια μικρή ανάγκη...μου έστειλε με φατσούλες γέλιου.

Για μια στιγμή σκέφτηκα όντως να το κάνω, ώστε να βγάλω φωτογραφίες με εκείνον να μου δείχνει και να τις στείλω στον Τζέιμς επίτηδες για να ζηλέψει. Όχι Γιασμίν συγκρατήσου...

Το πάθος της εκδίκησης (#Starterliste21) ( #TYS2021 )Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora