Κεφάλαιο 6

199 12 11
                                    

Γιασμίν

 Πέρασα όλη την υπόλοιπη μέρα στο κρεβάτι, μέχρι που ξημέρωσε το άλλο πρωί. Έπρεπε να συνηθίσω την αλλαγή της ώρας και επιπλέον είχα ανάγκη να ξεκουραστώ. Ξύπνησα με την πρώτη μου σκέψη να πηγαίνει στον Τζέιμς, τον είχα συνηθίσει τόσες μέρες και τώρα δεν μπορούσα να προσαρμοστώ στην ιδέα πως δεν θα είμαστε κάθε μέρα μαζί.

Πήρα το κινητό στα χέρια μου και του έγραψα «Καλημέρα» με πάρα πολλές καρδούλες. Ήθελα να του στείλω την θετική μου ενέργεια. Μετά από λίγα λεπτά είδα το κινητό μου να χτυπάει. Θεέ μου πότε πρόλαβε... σκέφτηκα χαμογελώντας και του απάντησα.

«Καλημέρα» μου είπε απαλά « Τι κάνεις; Πώς είσαι;»

«Καλημέρα γλυκέ μου. Σε σκεφτόμουν όλη την ώρα»

«Εγώ να δεις. Ειδικά από χθες που έπρεπε να κοιμηθούμε χώρια». Συνεχίσαμε την κουβέντα μας για περίπου μισή ώρα, ώσπου θα έφευγε για την δουλειά του. Δυστυχώς και εγώ έπρεπε να αρχίσω να αφιερώνω χρόνο και πάλι στο διάβασμά μου, γιατί η ιατρική το απαιτούσε αυτό.

Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου και αφού πλύθηκα κατέβηκα τις σκάλες για να πάω στην κουζίνα να βρω κάτι να φάω. Φυσικά η μαμά μου ήταν ήδη εκεί, έπινε τον καφέ της και με περίμενε.

«Καλημέρα πριγκίπισσα» μου είπε με τα ξανθά της μαλλιά πιασμένα σε έναν ανάλαφρο κότσο. Η μαμά μου ήταν πολύ εντυπωσιακή γυναίκα, φυσικά δεν μοιάζαμε αφού δεν ήμουν βιολογικό τους παιδί αλλά δεν μπορούσα να μην θαυμάσω την ομορφιά της. Στα νιάτα της ειδικά, μου είχε πει, πως έκαναν ουρά οι άντρες για να βγουν μαζί της. Ωστόσο αυτήν διάλεξε τον πατέρα μου. Μπορεί να μην ήταν εξίσου ωραίος σαν κι αυτήν, αλλά είχε μια επιβλητική παρουσία.

«Καλημέρα, μαμά. Τι κάνεις; Ο μπαμπάς πού είναι;»

«Ο μπαμπάς σου είναι στην δουλεία του. Αφού τον ξέρεις, είναι εργασιομανής»

Κούνησα το κεφάλι μου. Ναι τον ήξερα αρκετά καλά. Αφού έβαλα ένα μπολ με δημητριακά για να φάω, κάθισα κι εγώ στο ξύλινο τραπέζι της κουζίνας, το οποίο όπως και όλο το σπίτι ήταν διακοσμημένο και φτιαγμένο με τα πιο ακριβά και περίτεχνα υλικά. Δεν θα μπορούσε ποτέ η μαμά μου να φέρει στο σπίτι κάτι μέτριο.

«Λοιπόν πες μου τα όλα. Πώς πέρασες; Και ποιο ήταν αυτό το αγόρι για το οποίο βγήκες εκτός προγράμματος;» Ωχ... ξεκίνησε η ανάκριση.

Ξεκίνησα τη διήγησή μου, αφού ούτως ή άλλως δεν είχα πότε μυστικά από αυτήν. Η μαμά μου με άκουγε προσεχτικά και φυσικά σχολίαζε οτιδήποτε της έκανε εντύπωση.

Το πάθος της εκδίκησης (#Starterliste21) ( #TYS2021 )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora