17.rész

99 8 0
                                    


   A bíróság nagyterme ugyanúgy megtelt, mint előző nap,én pedig ha lehet még az előző napnál is idegesebb voltam!
   Nem tudtam volna meg mondani mitől, de hihetetlenül rossz érzés tört rám, olyasmi ami az ember legbelsőjéből tör elő, és kitörni készül mint a gejzír.
  Remegő gyomorral ültem és igyekeztem lépést tartani a teremben el hangzottakkal, még ha olyan nehezemre is esett.
   Taewon keményen küzdött a fiáért, ugyanúgy mint Namjoon, végül pedig én kerültem sorra.
  Bár a hadügy ügyvédje jól végezte dolgát, Taewon a fiáért küzdött, mi Namjoon-nal pedig a szeretteinkért, én pedig minden létező információt elővettem, és minden bizonyítékot fel mutattam ami csak a kezemben volt.

  A szünetben amit a bíróság el rendelt az esküdtek el vonultak a bíróval meg hozni a döntést a két bennrekedtel kapcsolatban!
  Végül mindenkit fel szólítottak, hogy foglalja el a helyét, mert a tárgyalás folytatódik!
   Émelygő gyomorral ültem le Namjoon mellé, várva a bíróság döntését!
  Izzadt tenyeremet a nadrágomba töröltem, ahogy szinte lélegzet vissza folytva figyeltem, ahogy a bíró és az esküdtek el foglalták a helyüket.
   A terembe csend állt be, mindenki feszült volt, legfőképpen a hadügy miniszter, s tábornoka és a hadügy főtanácsadója!
   Ahogy el néztem őket , rá kellett döbbenem, hogy az oly  sok szörnyűség ellenére is, ami az elmúlt évtizedekben az emberek nyakába zúdult, a politikusok egy része ugyanolyan számító és hataloméhes maradt, nem törődve az emberek szükségleteivel, vagy éppen nyomorával. Mert igen! Még mindig vannak szektotok, ahol az emberek szinte egyik napról a másikra élnek, ugyanis a védőburok miatt, nem tudnak rendesen gazdálkodni, a rendelkezésre álló földjeik pedig kevesek a rendes meg élhetésre. Ezek meg itt a hatalomért marakodnak!
-A bíróság meg hozta a döntését! Mivel úgy itéltük meg, hogy a két fiatal jogtalanul van fogva tartva , így fel szólitom a hadügy tanácsosát, hogy adja meg a hatos és hetes szektorok kilépési kódjait. Másrészt, mivel Jeon Jeongkook és Kim Taehyung illetéktelenül hatoltak be a lezárt területekre, így rájuk bírságot szabunk ki, amit akár közmunkával  is fedezhetnek!A bírság összegét később kiszabjuk!
   Hallható volt, ahogy néhányan megkönnyebbülten lélegeztünk fel!
-Továbbá, - folytatta a bíró - felszólítjuk a hadügyminisztert, hogy a hetes szektorban lévő kísérleteket azonnal szüntesse be, a bázist zárassa le, illetve szilgáltassa át a belépő és kilépő kódokat! Továbbá a minisztert és a főtanácsost két hónapra el tiltom a miniszteri teendőktől, ezáltal két hónapnyi közmunkára itélem,amivel a köznép segítségére lehet! Ezennel a tárgyaládt le zárom! - csattant a nagy kalapács.
- Mi? Ennyi? - ugrottam fel döbbenten. - Bíró úr, itt emberi kísérletek folytak, ennél azért...
-Elég! - vágott a szavamba a bíró. - A döntést meg hoztuk Jeon kisasszony. A helyében meg elégednék a helyzettel, ugyanis az ön esetében is volna néhány kitétel, amitől el tekintettünk, gondolom nem szeretne büntetést, amiért ilyen sokáig el hallgatta a bíróság elől a tényeket!
-Elnézést bíró úr! - szólalt meg Taewon, majd meg ragadta a karom. - Jeon kisasszony meg értette a bíróság határozatát! - Majd se szó se beszéd, ki rángatott a teremből.
-Most mi van ? - kérdeztem dühösen. - Szerinted rendjén van az , hogy Taehyung napokig alíg evett, ivott,fagyoskodott, üldözték, meg kisérleteznek, és ez a legnagyobb büntetés amit kapnak?
-Nem! - csattant fel Ő is,- de jelenleg ez a legtöbb, el kell fogadnunk, a lényeg hogy a fiúk haza jöhetnek végre, és meg úszták egy kis pénz büntetéssel, vagy közmunkával, ez már az ő döntésük! Nem akarok bajt! Az a helyzet-halkította le hangját - hogy szerintem a bíró eléggé részre hajló, és ez a határozat, csakis az esküdtek miatt lett olyan, amilyen! Úgyhogy, először is, hozzuk haza a fiukat, majd utána rá érünk a bírónak, meg a hadügyiseknek a körmére nézni! Ok? Jó így?
   Át gondoltam mindent amit mondott, majd bólintottam. Tekintetem átvezettem a folyosó másik végében álló csoporthoz, és csak akkor tűnt fel, hogy engem figyelnek.
  Újra, a nem régiben érzett rossz érzés fogott el, amit tetézett Lee miniszter gúnyosan átható , lenéző mosolya.
-Miért érzem úgy, hogy ezek forralnak valamit? - motyogtam , mire Taewon is rájuk nézett.
  Egy apró fintor után el fordultam, majd el gondolkodtam. Végül is az a lényeg, hogy Tae és Kook itthon legyenek, aztán majd ha el jön az ideje, akkor lépni fogunk!
 
  Fél órás várakozás után, végre Namjoon is meg jelent, egy széles vigyorral az arcán, kezében lobogtatva a boritékot, amin a hetes szektorban lévő kilépő kódok voltak.
-Meg van! - fújtatott vidáman, majd boldogan rántott magához, el halmozva az arcomat boldog puszijaival, majd Taewont is magához rántotta, de mikor az ő arcát is a kezébe vette, a férfi rémülten tolta el magától unokaöccsét!
-Jó, jó! Elég! - mondta , mire Namjoon nevetve rázogatni kezdte.

   Alíg dél lévén, még bőven volt idő átadni a kódokat.
-Jiu? - szólított Taehyung, miután be diktáltam a kódokat. - Várni fogsz, ha haza megyek... Úgy értem, ott leszel, mikor belépek a szektorunkba?
  A férfi sötét tekintete szinte fogva tartotta az enyémet.
-Ez csak természetes! - motyogtam, de mielőtt folytathattam volna, Taehyung fel kapta a fejét. Én is hallottam valami zajt, de a férfi riadt arca meg ijesztett.
-Baszki... Mi a...?
-Mi történik ott? - tudakoltam idegesen, mikor Taehyung ki lesett a koszos ablakon
-El fogták Kook-ot... - mondta , és már a fegyvert markolta!
-Ne!Taehyung ne hősködj! - Kértem egyből, hisz világos volt mire készült. Egyenesen a katonák karjaiba rihant volna!
- Mi? De Kook...
-Gondolkozz! - csattantam fel! - Számítanak arra, hogy rájuk rontasz! Hallgass rám, menj onnan, rejtőzz el, kövesd őket, és várd ki a megfelelő pillanatot arra, hogy ki szabaditsd, addig én ki derítem mi folyik itt!
-Ok, igazad van ...-mondta nyugodtabban - Rendben, mennem kell, már keresnek... Jiu, siess, kérlek...
   Bólintottam, de addigra megszűnt a kapcsolat. A hirtelen be állt csendben még levegőt is el felejtettem venni!
  Zakatoló szívvel kaptam fel táskámat, majd rohantam be a hadügybe, elszántan, hogy ha kell, akkor ma még szívesen ki tekerem valakinek a nyakát.
   Mert biztos voltam benne, hogy Lee miniszter keze van a dologban!

  Sziasztok, ha tetszett az új rész, nyomjatok a csillagocskára, vagy kommenteljetek! Kritikát is fogadom, hogy tudjam mi az, amiben esetleg változtatnom kéne!
  Köszi, hogy velem voltatok 💜

 

Kim Taehyung || Tae ffDove le storie prendono vita. Scoprilo ora