13.Bölüm

319K 13.3K 10.7K
                                    

uzun bölüm isteyenleri saadetine kavuşturduğum bi bölüm olduu.

bu arada bi önceki bölümde aldığım sayılardan dolayı gönderilere gelen yorum sayısını artırdım, bu bölümün yorumlarında olmayanları diğer bölümlerde yazacağım hiç merak etmeyin.

aktifliğimin ve yazış hızımın bozulmaması duası diyerek bölüme giriyorum

--

@handertem : gülüşlerimin sebebi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@handertem : gülüşlerimin sebebi. @tamercilen

@261 : İLK DEFA KENDİNİ PAYLAŞTIN BİRAZ BUNU ABARTABİLİR MİYİZ

@128 : çok güzelsin ağlıycam

@672 : hissediyorum elinde bıçakla geliyor birileri

@handertem : @672 : ?? pardon birilerine ne oluyor

@344 : @handertem : valla ne oluyor bilmiyorum ama şu an ekran başında ellerini ısırdığına eminim

@394 : arkadaşlar kız kendini atmış siz hala birilerinin bıçağı derdindesiniz valla kendi aklıma şükrettiriyosunuz

@312 : allahım hani hepimizi eşit yaratmıştın ya

@864 : @dincerbarlas seni de yanına şopliyim de görün siz 😼

tamercilen, serhatcaliskan ve 1.333 diğer kişi beğendi.

Dinçer elindeki telefonun kırılma ihtimalini umursamadan, savururcasına oturduğu koltuğun boşluğuna fırlattı ve başındaki ağrının şiddetini biraz olsun dindirebilme amacıyla avuç içlerini başına yasladı. Ağrı dakikalar geçtikçe katlanılmaz bir hal alıyor zaten sabrının sınırlarında olan Dinçer'i daha fazla zorluyordu.

Tabii şu an tek sorunu başındaki ağrı da değildi.

"Siktir ya," dedi dilinin ucuna gelen küfrü daha fazla tutamadan. Aklına yeniden az önce gördüğü fotoğraf geldiğinde kaşları çatıldı. Şu can sıkıcı durumunun içinde bir de kızın attığı son İnstagram postunu görecek tam zamanıydı. "Tüm boklukların hepsi üst üste gelmek zorunda mı amına koyayım?"

Gözleri karşısındaki duvarda asılı olan saate kaydı. Serhat birazdan gelirdi. İçindeki az önce gördüğü görüntülerden nedenle oluşan tuhaf his ve başındaki acımasız ağrının üzerine bir de dostunun getireceği kötü haberler vardı. Tek iyi şey olmayacak mıydı Dinçer için karanlık geçen geceyi biraz aydınlatacak?

Dövmeci +18 | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin