Capitolul 1

317 42 0
                                    

Capitolul 1

Lucynda

Când spuneam că Aman ii lipsesc cateva țigle de pe casa nu glumeam . Ei bine ,schimbările lui de dispoziție mă amețesc și nu știu cum sa mai fac față la ele . Pentru că în ultimul timp și-a făcut un obicei să doarmă la mine in camera , mai grav și-a mai adus și haine cica să nu mai facă ture dimineața. Dar nu știu cine i-a spus lui să îmi invadeze dormitorul .

Pentru că de câteva zile , îmi lasă mici atenții chiar îmi sărută obrazul când nu sunt atentă și când mă uit ciudat la el se scuză că sunt prea drăguță și nu se poate abține . In unele zile vine nervos și obosit și nu mă bagă în seamă , nu știu ce se așteaptă să fac dar eu sa îl țin în brațe și să spun chestii drăguțe nu fac . Am crezut că a renunțat dar de aproximativ o săptămână mă bate la cap sa mergem într-o excursie să îmi arate orașul . Nici măcar scuze nu mai am sa inventez și am acceptat intr-un final . Sigurul lucru de care mă tem e sa nu fiu singura cu el prea mult , nu vreau sa ii dau speranțe false și nici să îi distrug viața așa că am căutat o cale de mijloc. Tragic e că nu mai pot iubi inima mea e rătăcită undeva prin lume alaturi de idiotul căruia nu i-a pasăt vreun pic că mă lasă cu inima bucăți după plecarea lui.

Și Aman , e frumos nu zic că nu glumeț comunicativ și ii pasa de cei din jur mai mult de cat de el . Nu știu ce îmi va rezerva viitorul dar o sa continui sa sper , nu știu exact la ce doar sa sper.

- Te-ai trezit maimuțico?
Glasul său răgușit și abia trezit îmi face față să se rotească spre el . E amuzant cu parul ciufulit și lungit pe jumătate din pat.
-I-ar ați incurcat dormitoarele domnule Aman ?
-Amuzanta ca de obicei , știi ești așa frumoasă dimineața că nu aș rata ocazia asta pentru nimic .
-Ce vrei sa obții dacă mă măgulești așa .
-Nimic , bine poate un sărut , dar am renunțat să sper că ai fii așa de mărinimoasă sa îndeplinești aceasta dorință unui muribund .
-Poate mi se va face mila și de acest muribund și o să ii îndeplinesc dorința.

Nu mai apuc sa fac nici o mișcare că nebunu se urca pe mine și îmi prinde mâinile deasupra capului , firea asta a lui spontană și imprevizibilă mă amețește . Îmi aduce amintiri pe care mă chinui sa le arunc in fundul minți într-un cufăr cu 12 lacăte .
-Chiar , știi cât de mult te plac și ei bine nu vreau sa fac presiuni asupra ta . Dar mi-ai însenina dimineața daca mi-ai permite sa te sărut.

Mă uit la el și nu pot sa nu zâmbesc , are așa o fata de copilaș când vede o vitrina de dulciuri și nu vreau sa îi distrug visele sau sa ii dispară zâmbetul de pe chip e mai frumos așa. Doar că nu reușesc să stăpânesc amintirile cu Gabe , care nu cerea permisiunea doar și-o insusea nu îți convenea era strict problema ta. Daca voia ceva lua nu cerea voie. Aman e la polul opus , mai întâi se asigura că vrei asta și apoi acționează , e calm mult mai calm decat mine și desigur nici nu mai vorbesc de Gabe . Țin minte că certurile dintre noi ieșeau cu scântei , cum Aman nu are rost să mă cert pentru că  o fac singura , ori pleacă și mă lasă frustrata ori sta și ascultă. Și renunt nu e deloc frumos eu sa urlu și el așteaptă să termin că mai apoi să îmi aducă o mie de argumente . Ar trebuii naibii să renunț in ai compara non stop , singură problema e că ar trebuii să îmi opresc și creierul din a mai face asocieri .

Mă uit la el cum a împietrit deasupra mea și chiar nu știu ce să fac de cine sa ascult de rațiune care mă îndeamnă să îi dau o șansă sau de inima trădătoare că așa îl trădez pe Gabe . Ascult totuși de rațiune , și chiar daca inima nu e de acord nu o mai iau în seamă . Dau ușor din cap și fata ii se luminează , se apropie ușor de mine și respirația așa pare mult mai fresh decât a mea in momentul asta dar asta pare că nu îl deranjează .  Dar admirația pe care o citesc în ochii lui e uriașă , doamne când a reușit să se îndrăgostească de mine , pentru că știu că a făcut-o chiar daca nu a zis-o , și ce e trist e că nu pot să ii împărtășesc sentimentele . Închid ochii când buzele noastre fac contact și sărutul lui e așa calm și liniștit își ia tot timpul să ma exploreze , să îmi demonstreze că nu toți sunt la fel , îmi dă drumul la mâini și îmi cuprinde fata , adâncește la un moment dat sărutul și cu același ritm îmi explorează interiorul gurii , sunt puțin șocată , și oare la ce naiba mă așteptam să de-a cu mine de pereți cum făcea Gabe , săruturile cu el erau explozive îmi devora gura cu o așa pasiune dar în schimb ce îmi oferă Aman e calm liniștit și sunt o idioata pentru că îmi doream sa fie ca a le lui. Îi răspund în același ritm și știu că speranțele mele s-au dus naibii și că sunt o egoista pentru că nu pot să mă bucur de ceva frumos fara să îmi fac sperante , trezeste-te la realitate Lucynda și numai visa . Aman nu va fii vreodată Gabe , sunt prea diferiți în tot , ar trebui sa încetez naibii să mă mai gândesc la asta .

Prinde-ma de mana Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum