Sigur nu la răspunsul asta ma așteptam , și involuntar incerc să mă acopar , pentru că mi se pare penibilă situația , nu știu ce a fost în capul meu sa fac ceea ce am făcut , dar sigur nu am decăzut atât să mă rog de un bărbat .
-Nu am zis că nu o sa schimb acea privire pentru că am să o fac și nu te mai rușina , îmi place să te privesc as putea sa o fac 24 din 24 . Acum îmi doresc să fac baie cu logodnica mea , și apoi să fac dragoste cu ea . Pentru că nu sunt atât de bun nici eu și da îmi doream sa fii fost eu primul bărbat din viața ta , dar mă bucur că m-ai ales pe mine și o să încerc să te iubesc atât de mult încât vei fii sufocată de acest sentiment și vei fii nevoita sa crezi din nou în el.
Mă uit în ochii lui și îl observ cum se apropie , îmi închid ochii și îi simt atingerea ușoară cum îmi departeaza mâinile și îmi depune un sărut cast pe buze, apoi mă ridica și ne ducem spre baie , toate acțiunile mele au efecte ireversibile ,nu mai pot sa îl îndepărtez de acum și oricât mă sperie asta o să continui sa o fac. Pentru că știu că îmi va oferii stabilitate , și asta e tot ce îmi doresc . Mă lasă pe picioarele mele și se îndreaptă spre dus , potrivește apa și își dă și el hainele jos , nici nu știu cum să îl privesc pentru că e prima dată când îl văd dezbrăcat și nu pot sa neg , e frumos . Îmi intinde mâna să mă duc langa el și fac pași mici până ajung in dreptul lui . Se apleacă și simt cum îmi cedează încet încet picioarele , îmi apucă lenjeria alba și o lasă în jos lent , depune cate un sărut pe fiecare coapsa și probabil observă semnele făcute de el și pe cele făcute de Gabe , care sa fim serioși nu sunt puține deloc.
-Dobitocul nu a putut să se poarte mai blând chiar daca era conștient că e prima dată și doare că dracu. Haide prințesa sa facem dus . O sa te mai relaxezi promit.
Intrăm în cabina de dus și picăturile fierbinți îmi ating corpul ca o tornada, menită să îmi liniștească temerile , mâinile lui îmi spala cu dibăcie corpul și e prima dată când un bărbat o face , e o senzație ciudată dar liniștitoare . Îmi calmează simțurile și când simt săruturi ușoare pe gat , alaturi de atingerile lui tot corpul reacționează la asta și fără să vreau scot un mic oftat îmi iese pe gură . Îmi deschid ochii și îl privesc apa curge pe trupul lui sculptat și puțin bronzat ,ii iau buretele și îi ating cu grija mușchii conturați , execut mișcări circulare continuând să îl privesc fix , toată această acțiune pare să aibă o oarecare importanta asupra lui pentru că îi simt mușchi încordând-se sub mana mea și nu doar asta dar prefer sa nu îmi las privirea sa cutreiere mai jos . Îmi ia buretele din mana și îl urca pe suport și îmi prinde mâinile deasupra capului și se împinge în mine , gura lui o găsește pe a mea sărutul lui e pasional și deloc cuminte așa cum m-am obișnuit . Mă poseda și îmi dă drumul la mâini doar pentru a-mi descoperi trupul cu mainile lui. Știu că nu e corect ce fac și chiar mă simt josnic dar nu o sa mă opresc , vreau sa simt ceva pentru el , orice și sunt dispusa sa fac absolut ce e necesar pentru asta. Degetele lui îmi atinge zona intimă și ma cutremur , nu știu ce să fac și îmi prind mâinile de umerii lui .
-Nu vrei să știi ce îmi faci?
Ii respir ușor pe gat și mă încordez odată că mă inunda o grămadă de senzații și nu știu cum să le fac față . Sunt cu adevărat o ipocrită să mă dăruiesc altui bărbat chiar daca nu îl iubesc dar știu că atracție este pentru că îmi scurtcircuitează creierul și eu tocmai asta îmi doresc să nu mai pot gândi , pentru că propriile mele gânduri îmi sunt cei mai mari dușmani.
-Ce îți fac?
-M-a omori și nu ma pot abține să nu intru in tine in momentul asta , dar nu asta vreau , cel puțin nu acum vreau sa te am pe deplin . Să îmi spui numele când o fac nu vreau o partida de sex , meriți mai mult de atât.
-De unde știi că merit asta, cum poți fii sigur că îmi poți prăji creierii in așa fel să nu mai știu ce fac.
-Pentru că deja am inceput dulceață și nu am făcut mai nimic. Deci da sunt convins că nu o sa mai gândești coerent in următoarele ore.
-Probabil asta e ceea ce caut sa nu mai pot gândii . Propriile gânduri îmi sunt cei mai mari dușmani.
-Atunci sa ne ocupam de ele frumoaso .
Mă scoate din dus și îmi înfășoară trupul cu un prosop pufos , face și el la fel și mă ridica în brațe ,pornind spre camera nu știu de ce fac asta știu doar că am nevoie sa uit și el e perfect să mă facă să uit de toate , și știu cât de egoista sunt că îi cer asta și nu știu nici eu de ce o fac nu e că și cum îmi doresc sau ceva . Pur și simplu nu am spus că sunt o persoana prea buna , pentru că nu sunt .
Îmi dă drumul in pat și deja simt cum starea lui sa schimbat , nu știu cum a făcut asta dar se poartă altfel și știu că mă judecă în momentul asta și nu am nici un motiv sa ii dau pentru acțiunile mele.
-Spune-mi un lucru , chiar am fata de fraier nu ?
-Nu , de ce întrebi ?
Mă uit la el puțin speriată și probabil încă mai am nevoie de timp sa mă obișnuiesc cu schimbările lui bruște de dispoziție.
-Iti imaginezi că dacă am făcut ritualul acela și într-un fel ești soția mea , asta nu îți dă dreptul să mă iei de prost nu . Pentru că nu sunt Lucynda .
-Ce am făcut mai exact .
Pufnește și se uită nervos și dezamăgit la mine , și pe bună dreptate și eu aș fii in locul lui pentru că sunt o ingrată.
-Ce ai făcut , pai sa vedem de ce vrei sa mi te dăruiești? Exact acum după ce ai făcut-o cu Gabe , ce sa întâmplat dulceață te simți mai curajoasa sau care e motivul? Aaa stai știu vrei sa îl uiți și eu sunt la îndemâna , să vedem până unde tine curajul tau. Pentru că eu sincer m-am saturat sa te aud cum te smiorcăi după un idiot care nu merita . Nu sunt atât de bun și sincer sa mai petrec alte luni langa tine auzindu-te cum suferi după dobitoc nu îmi convine . Pentru că la prima apariție a lui mă dai la o parte și fugi in brațele lui .
-Nu o să fac asta .
- Ok , atunci ești sigură că vrei sa faci dragoste cu mine ? Nu sex Lucynda pentru că nu sunt un nenorocit de pansament . Daca vrei uitare îți aduc o sticla de vodka și îți îneci suferința in el .
-Sunt sigură .
-Cum naiba poți fi așa sigură când știu că nu mă iubești , și totuși vrei sa o faci . Cum spune-mi cum?
-Daca nu voiai puteai sa îmi spui de la început nu sa mă urli in cap și să îmi ții lecții de morală . Poți să ți le bagi undeva .
-Acum tot tu ești încăpățânată și faci pe rănita . Pe bune , atât de imatur gândești și acționezi al naiba de impulsiv.
-Bine că sunt eu copila și tu ești ăla adultul . Felicitări vrei o medalie , te schimbi într-o fracțiune de secundă când ești blând și romantic când arunci cu săgeți . Știu cum e situația ori o accepți ori lasă-mă în pace .
-Vrei senzații copil imatur , îți dau eu senzații și uitare , pentru că ești pur și simplu imposibilă , dar sa de-a naiba să scoți vreun sunet sau sa îți iei privirea de la mine că nu răspund , îți interzic să te gândesti la el , așa că dacă cumva observ că te pierzi în gânduri o să fie rău .
-Scuteste-ma Aman , nu mai vreau nimic de la tine.
-Si ți se pare că îmi pasă ? Acum ridică mâinile și lasă-le așa până îți spun eu sa le miști și nu vreau sa aud un sunet .
Pleacă de lângă mine și se îndreaptă spre dulap ia obiectul cu care m-am pedepsit și se îndreaptă spre mine , știu că e ceva din jucăriile sexuale pentru că așa pare . Se apropie de mine și îmi scoate prosopul cu o singura mana , apoi procedează și cu al sau la fel , ochii aproape că îmi ies din orbite la vederea lui gol in fața mea și îmi las privirea în jos , în următoarea secundă icnesc și îmi trag speriată piciorul . Idiotul m-a lovit cu aia.
-Ce am vorbit , ochii la mine .
-Esti sărit îmi vor rămâne semne .
-Si așa nu duci lipsa , te-a marcat mai rău ca animalele la târg.
-Esti așa un nenoro.....
Nu apuc să îmi duc la capăt cuvintele că mă trezesc cu el deasupra mea și buzele lui acaparandu-le pe cele ale mele . Îmi simț zona intimă presata și respir greu , nu slăbește deloc sărutul și când vreau să îmi las mâinile în jos mă strânge destul de rău de un sân .
-Mainile sus , mârâie la mine și abia mă abțin să nu îl înjur .
Se întoarce la atingeri destul de îndrăznețe și îmi atinge zona intimă stimuland-ma ceea ce mă face să mă indoi de la mijloc și el dor sta și se joaca la intrarea mea , știu că nu o va face doar că în felul ăsta mă înnebunește . Incerc sa mă mișc sa îl dau de pe mine și îmi simt un sân muscat de nebun, bag seama că nu glumea deloc când zicea că nu e chiar atât de bun . Mișcările lui plus stimularea asta îmi răsucește creierii și știu că asta vrea sa demonstreze . Incep sa respir tot mai greu când simt că mă cuprind toate stările posibile și atunci nu îmi mai mențin privirea pe el doar o las sa cutreiere peste tot , sunt peste tot mai puțin aici și chiar daca nu îmi doresc să fac asta inevitabil gândul îmi fuge la Gabe , chiar daca sunt asemănători nu vor fii niciodată la fel , și într-un fel nu regret că m-am dăruit lui știu cât de greșit e ceea ce fac acum dar tot continui sa o fac.
Mă trezește din gânduri o senzație de usturime combinata cu plăcere , obiectul cu multe fire îmi înconjoară fiecare parte a corpului și știu că a zis că dacă nu o sa fiu atenta la el va găsi modalități să mă faca atenta . Deci nu știu ce are de gând dar mă înnebunește și mă lasă , și așa continua de ceva vreme până tot corpul meu e un arc , și jur că abia mai reușesc să nu îl înjur. Adica cum naiba ma aduce până în punctul maxim și apoi se oprește cu doar câteva secunde înainte să mă eliberez.
-Aman, ce tot faci ?
-Ce fac ,îți dau ce îmi cereai să îți fac creieri praf cum mă descurc până acum.
-La naiba nu la asta m-am referit și tu o știi , îți place să mă chinui sau ce ?
-Inchide-ti gura și nu te mai plânge atât .
Îmi simt , gleznele ridicate și le vad pe umerii lui , toate terminațiile mele sunt in alerta , idiotul știe ce face spre deosebire de mine care sunt praf , îmi sufla aer cald în zona intimă și nu reușesc să mă mai încăpățânez și cedez , toată determinarea mea și încăpățânarea cedează și prin toată bucla asta creata de atingerile lui și nimic mai mult îmi dau seama că nu a vrut de la început să se culce cu mine doar mi-a făcut hatârul și acum mă simt și mai groaznic . Plus că e destul de experimentat și nu am cum să mă pun cu el .
-Te poți opri , am înțeles ideea, zâmbește cu subînțeles și înainte să se ridice îmi depune un sărut pe coapsa interioara .
Mă cutremur cu totul și incerc să îmi trag picioarele din mâinile lui dar nu reușesc mă sucește pe burta și se pune pe mine mă domina doar cu înălțimea nu mai vorbesc de altceva . Zonele noastre intime se ating și îmi depune săruturi in spatele urechii , tot corpul îmi reacționează și cu cât avansează cu săruturile aparent nevinovate mă face să mă cutremur și la naiba nu mai vreau sa ii dau satisfacție . Mă prinde de păr și îmi dă ușor capul pe spate .
-Maturizează-te , și nu mai acționa din impuls .
-Da-te , jos .
-De ce , nu asta îți doreai , tine minte îngeraș nu sunt nici fraier și în nici un caz un nenorocit de pansament . Ești prea neexperimentata să îmi poți ține piept , și nici cu toată încăpățânarea de care dispui nu îmi poți face fata. Eu nu sunt Gabe sa mi te dăruiești din tot felul de filme pe care ți le faci tu in căpșorul ăla alt tau.
-Doar te-ai jucat cu mine nu ?
- Tu ce crezi ? Că aș profita de un copil care de fapt nici nu știe ce vrea . Doar vrea o noua jucărie sa o poată înlocui pe cea aruncata. O sa fac dragoste cu tine când mă vei vedea doar pe mine și nu altceva până atunci sper sa îți țină de cald propriile gânduri.
Mă uit la el uimita și nu pot sa cred așa ceva adică m-a făcut să mă simt atât de înjosită și nu a făcut mai nimic decât niște atingeri . Oficial am dat-o in bara . Rău de tot.
-Dar nu asta voiai , toate acțiunile tale din ultima vreme asta îmi arătau.
-Nu iubire , doar mă jucam cu tine. Ești atât de inocenta și îmi era drag sa te sâcâi. Acum te întreb pe tine cum ieri nici nu mă lăsai sa te ating și astăzi erai pregătită să mi te dăruiești cu totul . Aveai sa regreți asta iubire și o ști și tu . Doar că ești un omuleț atât dar atât de încăpățânat încât nu ar recunoaște nici dacă ar face o greșeală . Pune-te la somn și daca vrei ai haine in dulap.
-Stai , tu unde te duci ?
-Nu prea departe stai liniștită . Acum dormi.
CITEȘTI
Prinde-ma de mana
RomanceVolumul 2 din Înger Decăzut Au trecut 3 ani de la dispariția lui și în timpul asta sau schimbat multe , dar eu , am ramas doar eu o umbră care se lupta sa lase trecutul in urmă și să îi zâmbească prezentului . Dar oare mai am puterea de a mai lăsa...