Și da , nu ma scutit de prezenta lui nici noaptea trecută , care a fost de-a dreptul enervant adică pe bune să împins în mine toată noaptea și mai că am cazut din pat încercând să mă feresc de el . Și acum când îmi văd pozitia nu am reușit prea mult pentru că eu sunt pe marginea patului și el e in spatele meu cu o mână pe burta mea și cu un picior între picioarele mele . Nu știu dacă să mă enervez și să îl urlu in cap sau sa îl împing din pat . Da o sa aleg varianta a doua . Asta ar trebui sa îl învețe minte să își țină naibii mâinile acasă . Îl împing cu toată forța dar înainte să aterizeze jos mă trage după el . Pe bune , asta-i karma sau ce .
-Asa sălbatică ești de obicei sau în dimineața asta nu te-ai trezit bine.
-Da-mi drumul ciudatule , țineți mâinile acasă și nu o să îți mai dau trezirea așa.
-Mh , prefer asta că sa te pot tine în brațe toată noaptea , e totuși echitabil .
-Nu pricepi că nu te plac și chiar nu îmi plac toate lucrurile astea.
-Probabil dar tot o sa o fac , pentru că ghici ce o sa fii soția mea in cam două zile și după cum ai aflat îți este interzis să mă refuzi.
-Si ghici ce daca nu îți muti mâinile în următoarele trei secunde o să te lovesc unde nu rasare soarele.
-Ai tu inima sa faci asta .
-N-am chef de glume , da-te .
-Daca mă săruți o fac .
-Nu vreau . Ori te ridici ori ramai fara moștenitori .
-De la Gabe ai învățat să ameninți ?
-Scuteste-ma și dă-mi scrisoarea e a mea.
-Si tu ești a mea , nu îți mai permit sa ai ceva de la alt bărbat. Așa că inelul de la gat o sa îl vreau .
-Esti nebun , e al meu și dacă o să încerci să îl atingi o să rămâi fără degete.
Mă chinui sa îl împing de pe mine și să îmi țin și pumnul strâns pe lănțișor.
-Calmeaza-te maimuțico glumeam nu îți iau lănțișorul . Doar opreste-te că s-ar putea sa nu îți placă ce o să simți. Ceva îmi spune că nu a fost o idee buna să mă arunci din pat.
-Ai dreptate , trebuia să folosesc apa .
-Du-te și fă un duș că ai treabă astăzi . Ai de învățat un dans pentru maine seara .
-Nici nu mă gândesc să mișc un pas pentru tine .
-Vrei să mă superi ingeras ?
-De aia nu mai ploua că te superi tu.
-Daca mai continui cu încăpățânarea asta puerila nu o sa te vad bine.
-Vreau să plec , cu cine pot vorbi să pot face asta.
-Cu mine și nu te las sa pleci acum fugi , că o să plec și eu am ceva treabă .
Se ridică de pe mine și mă ajută să mă ridic , e nebun dacă își închipuie că o să învăț un dans stupid . Frustrata mă duc și ii scot toate hainele care le are la mine in dulap și i le arunc afara. Are noroc că nu le-a tăiat cu foarfeca că așa aveam de gând . Știu mă port copilărește dar nu am cum altceva sa o fac. Pentru că nu am voie sa fac nimic , trebuie sa plec de aici și urgent . Așa că deseară o să mă strecor de aici , găsesc eu un hotel ceva și dacă nu pot sa ies din tara asta blestemata macar îl pun pe drumuri să mă găsească la cati nervi mi-a făcut merita asta cu vârf și îndesat. Se aude ușa și știu cine e , Aișa care de obicei e trimisă sa mă dădăcească doar pentru că am o sensibilitate aparte la ea.
-Da , draga te-a trimis căpcăunul să mă înveți cum se da din buric. Ei bine spune-i idiotului că nu sunt disponibila momentan să revină în , ce zici de niciodată.
-I-ar v-ați certat , zău sunteți mai rău că șoarecele și pisica.
-E vina lui că îmi dă comenzi ca la sclave , nu o sa fac ce vrea și nici să te mai folosească pe tine nu mai merge .
-Sigur te place destul de mult ca să îți facă față temperamentului tău vulcanic.
-I-ar mie nu îmi pasă . Simplu i-am spus să mă lase să plec nu vrea să mă suporte .
-Lucy , de ce îl chinui .
-Aisa daca ai devenit între timp avocatul lui poți pleca .
-Doamne nu te razbuna pe mine acum era o parere doar . Aaa și apropo nu o sa fie foarte bucuros să își vadă hainele in fata uși .
-E camera mea pe care a ocupat-o cu forța , daca vreau sa îi scot hainele afara o fac .
-Daca nu va omorâți reciproc eu mă declar fericita. Acum hai sa îți arat pașii ,e treaba ta daca Ii pui in aplicare sau nu măcar să ii știi.
După vreo două ore in care mi-a chinuit picioarele și soldurile în mișcările pe care nu o sa le fac in veci. Am învățat câteva mișcări , și asta mi se pare o pierdere de timp sincer , dar și așa mă plictisesc .
-Nu mai mișc un deget , sunt obosita și chiar nu trebuie sa mă indoi in toate părțile . Nu sunt experta sau ceva dar nu îți trebuie dans din buric să faci sex. Doar ți-o pui pentru numele lui Dumnezeu . Nu e nevoie de dansuri la bara .
- Asta ii ajută să se destreseze sau ceva de genul.
-Tot ei , serios . Mă doare fix în cot de stresul lui.
O usa trântită ne face să ne întrerupem conversația și un Aman furios intra pe ea.
-Aisa poți să ieși ,am ceva de vorbit cu soția mea .
-Nu sunt , știi ceva las-o baltă , zii ce ai de zis Aișa nu pleacă nicăieri.
-Aisa nu m-am făcut înțeles sau mai e nevoie sa repet ști că nu îmi place.
-Aman , nu pleacă e camera mea și eu vreau sa stea.
-Si tu ești a mea și mai vorbește o dată peste mine sau nu îți vor placea consecințele .
-Scuze Lucy chiar nu vreau sa îl enervez și mai rău , și te-as statuii să nu o faci nici tu .
-M-a lași cu ifosele tale de doi lei nu sunt o nenorocita de proprietate , daca vreau sa vorbesc o fac dar nu vreau sa îți văd fata pur și simplu nu vreau . Trezeste-te nu mai suntem în evul mediu .
-Lucynda ori taci ori te fac eu sa taci.
-Nu vreau cine te crezi .
În toată cearta mea cu Aman nici nu am observat că am rămas singuri în camera.
-Ce naiba caută toate hainele mele la ușă , ai macar idee cat de idiot e gestul făcut . Le-a văzut toată lumea care a trecut pe aici , de ce naiba tot continui să mă faci de ras.
-Erau la mine in camera și eu nu te vreau aici .
Se uită la mine de parca vrea să mă omoare la propriu , și vine și îmi înșfacă încheietura încerc să mi-o smulg dar nu pot și începe să mă tragă după el . Ma împleticesc pe picioare și mai sa cad .
-Termina dracu că nu vin niciunde .
-Misca , femeie împielițată, te învăț eu minte sa mai faci lucruri prostești in care sa îmi compromiți respectul în public.
-Nu vin ce naiba ai de gând , ești nebun .
-Lucynda , ori te miști ori te iau pe sus.
Nu mai așteaptă să îi răspund și mă smucește pe scări în jos , cu o viteza pe care abia mă țin să nu mă adune de pe jos . Ma trage și mă împinge spre o ușă , mă dezechilibrez și cad in genunchi pe covorul pufos din camera suspecta.
-In sfârșit ai înțeles statutul tau .
-Esti nebun , complet nebun . Trebuia să îmi mulțumești că le-am pus la ușă , pentru că aveam de gând să le arunc pe geam .
-Pentru impertinenta de care ai dat dovadă , pedeapsa ta e 5 lovituri de bici.
-Tu ești întreg la cap , da-te psihopatule eu plec de aici .
-Nu vrei sa faci asta , pentru că pedeapsa ta se dublează .
-Doamne ,unde am ajuns in tara nebunilor.
-Si mie mi-a ajuns să îți tolerez copilăriile nu vrei să înțelegi de vorbă bună , am și alte metode mai convingătoare.
-Esti sucit nu te apropia de mine .
-Mi-as fii dorit să nu se ajungă aici dar acțiunile tale din ultimul timp m-au făcut de rușine în palat . Sunt arătat cu degetul că nu știu să mă impun . Așa că nu am de ales prințesa.
Mă ridic cu viteza luminii și dau să alerg spre prima ușa pe care o văd poate scap de nebun , pentru că doamne cat de sucita e situația asta mă simt ca în evul mediu pe vremea aia erau sclavi și stăpâni . Dar nu apuc sa fac mulți pași pentru ca mana lui mare îmi agata încheietura și mă trântește in pat .
Imi prinde încheieturile una de cealaltă și mă rotește pe burta , toate astea in mai puțin de un minut ce naiba e Nostradamus .
-Da-mi naibii drumul psihopatule .
-Daca nu îți ții afurisita aia de gurița închisă ți-o leg.
Nu încetez pentru că cine naiba ar face-o dar încremenesc când îmi simt pantaloni alunecând de pe mine ,la asta nu m-as fi așteptat.
-Aman ești nebun nu poți face asta.
-Pot și o să o fac . Crede-mă iubire pot face foarte multe lucruri daca sunt provocat.
Rămân în lenjerie și vreau să îl înjur de la strămoși in sus dar știu că va face ce îmi spuse . Dar în schimb mârâi și mă zbat că un pește pe uscat . Patul se ridică și îi aud spunând ceva din partea opusa camerei .
-Iti consumi energia degeaba .
-Da-mi dracului drumul am priceput te ascult de acum incolo.
-Hai buna gluma nu merge așa , oricum am ajuns de râsul lumii din cauza ta.
Patul se aude iar și simt o mângâiere ușoară sub fund , apoi urmează o lovitură care aduce cu sine o senzație de usturare și o înjurătură colorata. Simt un aer cald că și cum ar sufla sa nu mai doară și apoi un pupic tot în același loc , doamne cat de ciudata e chestia asta. Urmează o a doua mângâiere ușoară că un fulg urmată de aceeași senzație de usturare.
-Au. La dracu Aman , da-mi drumul și termina cu jocul asta stupid .
-Pot sa fac ce vreau eu , încă nu ai înțeles că nu ai alta cale decat să îți scoți încăpățânarea asta din căpșorul tau frumos.
-N-ai sa vezi .
- Atunci nu îmi rămâne de făcut decât să te conving.
A treia lovitura vine fara sa respecte același ritm , și cu o intensitate de mai mare pe fesa stanga, cert e ca nebunul nu glumește și deja mă ustura al naiba de rău nu știu ce folosește că simt mai multe fire alunecandu-mi pe piele. Și nu vreau să mă gândesc la orice tine de jucăriile sexuale pentru că mi se strânge stomacul . Cum poate face asta. Zici că sunt cel mai mare dușman al său .
-Spune iubire , mă mai sfidezi ?
-Daca nu aș fii in pozitia asta ți-aș da și un cap in gura .
Nu apuc sa termin că următoarea lovitura mă ia prin surprindere , și tip cat mă țin plămâni .
-Nenorocitule , îmi va rămâne semne , cum poți fii atât de inuman.
-Jur că mă tentează să îți spăl gura cu săpun . Acum fii atenta la mine dulceață , pentru ultima am alta idee , așa că te dezleg dar sa dea Allah sa te miști și un centimetru din poziția in care te pun, pentru că jur că o să mai adaug 5 lovituri și crede-mă nu glumesc. Nu îmi place să mă sfidezi și tu ai făcut-o suficient . Ai priceput?
Nu îi răspund , e idiot daca crede că sunt o păpușă care îi respectă cu strictețe regulile tâmpite . Îmi smucește capul spre el și cu toată determinarea îl sfidez fix pe fata daca privirile ar ucide s-ar travali.
-Daca nu răspunzi la ce te întreb am și alte metode sa te conving .
Nu renunț la încăpățânare și îmi dă drumul la cap care mi se prăbușește între perne , se apleacă și mă apucă de picioare și mă rotește pe spate , apoi îmi smulge lenjeria la propriu , doamne e prea mult, incerc să îl lovesc cu picioarele dar îmi prinde gleznele și mi le depărtează.
-Inceteaza dracului , e prea mult Aman ai întrecut limita .
-Dar ce am făcut , încerc să descopăr ceva .
-Ia-ti mâinile de pe mine , ce vrei să știi ?
Nu îmi răspunde , se apropie din ce in ce mai mult și îi simt respirația calda in zona mea intima.
-Fac ce vrei doar lasă-mă în pace.
-Asa te vreau iubire, ascultătoare . Vezi că se poate?
Îmi dă drumul la mâini și mă ajută să mă ridic mai sus pe perne , doamne cat i-aș scoate ochii . Caut ceva cu care sa mă acopar și îmi prinde mâinile înainte să încerc orice altceva.
-Nu am terminat ți-am zis eu sa te acoperi. Și de ce naiba ești așa pudica doar ai stat cu Gabe atâta timp , doar nu a stat și să uitat la tine .
- Ești idiot Gabe nu m-a atins daca nu am vrut și în nici un caz nu sa purtat ca în epoca trecută .
-Sa fiu al naibii , nu îmi spune că ești virgina pentru că nu te cred.
-Nici nu am nevoie sa o faci , doar stai departe de mine .
- Nu ieși , de aici Lucynda . Să de-a naiba sa nu asculti că ce ai primit acum o să mă asigur că o să fie dubla.
-Dispari .Woow , urâcios nu ? 😁😁😁
CITEȘTI
Prinde-ma de mana
RomanceVolumul 2 din Înger Decăzut Au trecut 3 ani de la dispariția lui și în timpul asta sau schimbat multe , dar eu , am ramas doar eu o umbră care se lupta sa lase trecutul in urmă și să îi zâmbească prezentului . Dar oare mai am puterea de a mai lăsa...