Cu cat incerc sa las trecutul in urma cu atât de tare se zbate să revină la suprafață cu forte proaspete , să mă distrugă să îmi rupă inima în bucăți , și știu că nu trebuia să mă limitez la o relație că asta , dar nu am avut de ales sau poate nu am vrut . Am obosit sa mai caut așa că pur și simplu accept lucrurile așa cum sunt . Un oraș nou , o viață nouă nu așa începe orice poveste , da dar noi nu trăim în povești cu zâne . Și realitatea mereu a fost mai dură decât orice poveste așa că fie că vrei sau nu ești obligat sa o trăiești . Și nu știu de ce dar acum gesturile tandre ale lui Aman par să mă enerveze mai mult decât să mă calmeze , și știu că e prostesc dar pur și simplu nu mai vreau sa joc in piesa lui de teatru sau sa fac parte din lumea lui. O lume in care eu nu mă incadrez sub nici o forma . Îmi doresc o viață normala cu un iubit normal , fara neveste și copii . Oare cer prea mult , sau sa nu mai spun de amalgamul de lucruri pe care mi le doresc sa le fac cu el și nu pot pentru că am senzația că nu e doar al meu , și asta mă ucide lent chiar daca a zis că nu are nici o treabă cu ea , nu știu ce să mai cred .
Toate sentimentele mele sunt vraiște și săruturile pe care tocmai le primesc nu ajuta deloc la starea mea deplorabilă de aceea mă ridic și vreau sa pun capăt la orice ar vrea el în momentul asta . Și chiar nu am făcut mai nimic după ce am venit de la înghețată , am mâncat din mâncarea făcută de Miriam care bine înțeles era musulmană și eu am urcat în camera spre deosebire de el care a rămas să facă pe tatăl perfect și soțul și mai perfect . Aș minți daca aș spune că nu sunt geloasa pentru că își petrece tot timpul liber cu ele și eu sunt in plus am impresia că doar daca are chef de sex vine sau să doarmă că în rest este mai prezent în viața lor decât în a mea.
-Ce e iubire , nu pari deloc prezenta .
-Poate că nici nu sunt , și încetează că nu am chef de sex .
-As putea să știu și cauza?
-Știi Aman mi sa acrit de toată situația . Ai promis că o să divorțezi , și de trei ani amâni sau eviți subiectul . Ba mai mult o implici in orice și știi cine e cel mai mult lăsată pe lângă ... Eu sunt a treia roata și am obosit sa înghit orice rahat care mi-l zice sau face doar pentru că e mama copilului tau .
-Ce ți-a mai făcut de data asta , spune-mi iubire cum te-ai simți tu daca cineva te-ar despărți de propriul copil ?
-Ce legătură are asta cu faptul că încă e soția ta și cu faptul că așa se comporta , ba mai mult și tu o faci cu ea .
-Ti se pare ,de când ai devenit așa paranoica iubito?
-Vezi nici nu negi că ai face asta , doar eviți și probabil la voi se practica ca bărbatul să aibă mai multe soții dar eu mă simt înșelată in fiecare zii și la dracu nu vreau să mai împart nimic cu atât mai puțin atenția ta care și așa e minima.
-Serios ești geloasa degeaba , uite mergem unde vrei tu câteva zile și o să îți acord toată atenția mea.
-Vreau să dorm , și nu mai vreau jumătăți de măsură , ori tot ori nimic . Alege Aman și spune-mi răspunsul .
Mă pun sa dorm dar nu reușesc , cert e că Aman a plecat din camera , și știu că așa face de fiecare dată când deschid subiectul dar nu mai suport să fim în situația asta am nevoie de stabilitate in viața mea , acum mai mult ca niciodată .
După vreo două ore de agonie in care gândurile nu au vrut să îmi de-a pace reușesc să adorm dar nu apuc bine sa ațipesc că aud telefonul , cine ar putea să mă sune la miezul nopții și mai ales sâmbătă. Îl ridic fara chef și văd că am un mesaj de la Vlad care mă roagă frumos să mă duc la el că are o problema urgență și nu are la cine să apeleze.
„ Serios Vlad e miezul nopții , nu poate aștepta până mâine ?”
„Nu te-as fii deranjat daca nu era urgent și sincer ești cam singura persoana care ar putea măcar să ajute cu ceva. „
„Trimite-mi adresa și în 15 minute ajung , sper sa merite că dacă e vreo glumă sau ceva o să mă asigur că ramai fara moștenitori”
„Mai ușor cu amenințările și crede-mă că dacă nu era o situație disperată nu te deranjam , mă suni când ajungi nu intri fara mine „
Mă ridic fara chef și arunc primele haine care le vad , nu că aș vedea prea multe la ora asta dar totuși arat destul de decent într-o pereche de blugi negri , și un top alb . Imi prind părul într-o coadă și îmi iau geaca de imitație de piele , îmi pun in poșetă cheile și telefonul și cobor ușor scarile , nici nu vreau să știu ce părere ar fii avut Aman despre toată povestea asta . Nu că aș fii putut să plec singura la miezul nopții sa ajut un amic . Pentru el e grav daca întârzii de la cabinet , zici că mă duc pe lună și nu mai ajung acasă. Deci în momentul asta mă bucur că a plecat din camera , și oricum nu fac nimic rău , Vlad îmi e prieten și dacă a apelat la mine înseamnă că e grav. Îmi incalt balerini de la ușă și mă strecor ușor , ajung la mașină și pornesc spre adresa trimisă de Vlad . După zece minute intru intr-un cartier dubios și chiar mă îndoiesc serios că aici ar sta Vlad . Înaintez cu viteza redusa și mă opresc in fața unui bar , cu o plăcuță luminoasă „La Donna „ dar un „n” e închis sau probabil ars , doamne zău că nu sunt normală la ce stau eu sa analizez la miezul nopții într-un cartier dubios , o să îl strâng de gât pe Vlad . Iau telefonul și îi trimit mesaj sper sa nu dureze mult ca sa ajung și acasă de preferat tot în noaptea asta .
„Am ajuns , și unde naiba m-ai pus să vin e sinistru și o să te omor daca nu scap cu viața de aici „
Mă uit pe geam și în partea laterală a barului sunt câțiva tipi de care nu ai vrea sa dai pe strada , și sper totuși să fie prea ocupați să nu îmi observe prezenta că de nu m-am ars. Telefonul îmi vibrează scurt și îl deblochez sa citesc mesajul.
„Ajung in doua minute , nu ieșii din mașină și poți să mă omori apoi „
Acum singurul lucru la care mă gândesc e ce naiba face Vlad intr-un loc că asta și de ce are nevoie de mine , dar nu apuc să îmi duc la sfârșit gândurile cu el chinuit că aud un sunet in geam , doamne Dumnezeule sper sa nu mă fii observat vreun dubios , îmi întorc privirea spre geam cu inima cat un purice și când îl observ pe Vlad mă liniștesc și răsuflu ușurată .
-Idiotule , era sa mor de inima . Cobor din mașină și când vreau sa ii mai zic câteva mă oprește cu o fluturare a mâini.
-Nu avem timp haide , mulțumesc cerului că nu ai rochie , ar fii îngreunat mai rau situația . Stai in spatele meu și nu te face remarcata .
-Serios , și cum anume as putea sa mă fac remarcata , să sar pe primul tip pe care îl văd. Și ce naiba căutăm în barul asta de la periferie in miezul nopții.
-Haide Izzy , mă ajuți să conving un prieten sa plece, pe picioare și nu pe targă .
-Adica , să conving un bețiv sa plece din bar . Da ce sunt eu Dumnezeu . Lasă-le să își bea mințile poate se trezește la realitate după o vizită la urgente.
-Haide , e grav nu a mai pus strop de alcool in gura de trei ani și acum își bea mințile , ceva la tulburat și scuză-mă dar așa e de când a plecat de la tine . Deci terapia ta nu ia îmbunătățit starea ba chiar a agravat-o . Hai că nu arata prea bine și dacă se mai apuca cu cineva la bătaie presimt că o să sfârșească pe un pat sau la arest .
Primul gând care îmi vine in minte e Gabe , doamne e nebun , defapt la ce mă mir el nu era nici înainte prea calm . Merg in spatele lui Vlad și nu mai spun nimic , ajungem in bar și îl văd cu capul pe bar , e o imagine nu prea drăguță , dar sigur o sa ii scot toate idioțeniile din cap . Asta pentru că am venit la ora asta in locul ăsta sa ii scot lui fundul beat dintr-un bar . Ironic dar mă așteptam într-un fel la asta . Mă așez lângă el pe scaun și îl bat pe umăr , își ridică capul și vad , are nasul spart și o vânătaie urâtă la ochiul stâng.
-Ce sa întâmplat îngeraș , nu știam că frecventezi locuri ca astea ? Și cum de te-a lăsat arabul sa vii?
-In primul rand nu frecventez ma chemat Vlad să îți scot fundul de bețiv de aici până nu ajungi in mai știu eu ce alte probleme . Și în al doilea rând nu e treaba ta , acum ridicate și hai că e târziu și mie îmi e somn .
-Te-a obosit iubitul , dulceață . Se vede cât de mult îl iubești că ai dat fuga la mine .
-Gabe , ești un mare idiot și stai calm că nu am știut că e vorba de tine , am crezut că Vlad are vre-o problema . Dacă știam că dau peste tine beat mort si bătut bine nu mă mai ridicam din pat .
-Si atunci ce dracu mai cauți aici , intoarce-te de unde ai venit. Nu am nevoie de ajutorul tau nici acum nici alta data.
-Esti penibil , ridicate și hai că e posibil sa îți mai dau și eu câteva daca nu te ridici acum . Nu vreau scandal Gabe așa că hai sa mergem.
-Vin cu o singura condiție .
-Orice numai sa plecam de aici , locul ăsta îmi dă fiori.
-Atunci saruta-ma .
-Esti serios acum?
-Da , daca o faci merg unde vrei tu.
-Ok. Dar când ajungem acasă nu am încredere în tine , și mai ales in starea asta .
-Dar nici eu nu am încredere în tine .
-Pai ce sa zic ori ramai aici ori vii si îți primești sărutul . Alege că nu mai stau mult .
-Esti diabolică , mă ajuți puțin .
-Da că eu as și putea să car o matahala de cel puțin o sută de kilograme .
-Hei , nu am atâtea .
Îi fac semn lu Vlad , și îl ajutăm să meargă până la mașină , contactul cu aerul răcoros pare să îl mai trezească și să meargă pe propriile picioare ceea ce e bine că și așa o să mă aleg cu dureri de spate . Ajungem la mașina mea o deschid și îl împing pe scaunul pasagerului , închid portiera și mă întorc spre Vlad .
-Cum ai reușit să îl scoți , eu mă chinui de câteva ore , îți mulțumesc enorm .
-Nu întreba , îl duc eu acasă unde sta ?
-Iti trimit adresa prin mesaj să o poți băga pe gps , și mulțumesc .
Intru in mașină și îl găsesc cu ochii închiși , și mai bine așa nu trebuie sa mai port vreo conversație jenantă . Pornesc mașina și când vreau sa bag adresa pe gps , glasul său îmi oprește orice mișcare.
-Știu unde locuiesc și spre surprinderea ta nu sunt chiar atat de beat . Mergi îți arat eu drumul.
Nu mai zic nimic ies din parcare și urmez indicațiile lui , in 15 minute ajungem in fața unui complex de apartamente , nu foarte departe de zona in care locuiesc eu . Intru in parcare și mă întorc spre el , nu știu ce as putea sa ii zic dar e clar că nu prea avem subiecte sau avem dar ne e teama sa le dam curs , in orice caz asta nu o sa se mai întâmple și atunci spun cel mai pertinent lucru care îmi vine.
-Te descurci sa urci sau ai nevoie de ajutor? Se uită la mine cu o sprânceană ridicata și ofteaza . Ei bine nu la asta mă așteptam oricum .
-Ti-am spus nu sunt atât de beat , și în plus ai făcut destule nu vreau sa intervin și mai mult în viața ta .
-Ok. Cum sa ii zic că deja a făcut-o , și nu știu cum o să mă mai recuperez de data asta dar probabil asta e doar treabă mea. Îl aud după câteva minute in care nici unul nu a mai zis nimic si cred că nici nu are de gând să plece prea curând .
-De ce ai făcut-o ? Știu la ce se refera dar nu pot sa ii dau un răspuns , oricum nu unul adevărat, pentru că nici eu nu știu exact de ce am făcut-o . Poate că eram rănită , mă simțeam abandonată sau poate voiam să mă răzbun . Oricum nici un răspuns din astea nu ar fi corect așa că prefer sa nu le zic.
-La ce te referi? Tu de ce ai făcut-o ?
-Știi la ce mă refer , ești deșteaptă îngeraș tot timpul ai fost , pe când eu .... Mi-a luat ceva timp să îmi dau seama cat de mult te iubesc . Atât de mult timp că la sfârșitul lui te-am pierdut. Ironic nu? Dar că sa îți răspund am făcut-o că sa te protejez , lucrurile nu mergeau bine și puteai oricând să devii o țintă vie , pentru că ești și ai fost singura mea slăbiciune .
-Nu mai bea , știu că nu ai mai făcut-o de mult timp și aș vrea să nu o mai faci nici de acum in colo. Pentru că știu că din vina mea ai inceput sa bei iar . Nu aș mai vrea și altceva pe conștiință.
-Știi ce îmi doresc in momentul asta?
-Spune-mi .
-Sa îmi adormi in brațe să mă trezesc in fiecare dimineață cu zâmbetul tău minunat , care sa îmi spuna „buna iubire” . Dar probabil mi-am ratat șansa , din moment ce ești cu Aman de mult timp.
-Probabil ,
-Oricum să știi că nu am uitat pactul nostru , dar o să îmi iau recompensa când sunt treaz și nu miros că o întreagă distilerie . Așa că noapte buna îngeraș.
Se apleacă mai mult spre mine și îmi sărută obrazul sunt așa bulversată de gestul lui că nu mă mișc decât când aud zgomotul produs de portiera .
Aș fii vrut sa ii zic că îl iert pentru tot , că nici eu nu am făcut alegerile cele mai bune dar probabil și pentru asta e prea târziu . Plec din parcare și în 10 minute ajung la mine , parchez mașină și intru în aceași liniște în care am plecat acum câteva ore . Intru in camera , mă schimb și mă pun in pat spre deosebire de acum câteva ore când nu reușeam să dorm acum sunt epuizată . Sper că lucrurile sa se rezolve curând , sau sa pot să trăiesc în continuare ce alegerea făcută , dar ceva îmi spune că o să fie din ce in ce mai greu .Nu am prea avut inspirație în ultima vreme deci de asta nu am mai postat sper sa va placa și scuze pentru eventualele greșeli .
CITEȘTI
Prinde-ma de mana
RomanceVolumul 2 din Înger Decăzut Au trecut 3 ani de la dispariția lui și în timpul asta sau schimbat multe , dar eu , am ramas doar eu o umbră care se lupta sa lase trecutul in urmă și să îi zâmbească prezentului . Dar oare mai am puterea de a mai lăsa...