Aman
Câteodată chiar mă simt ca și cum aș trada-o dar nu pot pur și simplu să mă mă detașez de viata mea din trecut , știu că sunt un idiot care o minte zilnic , și ce e mai grav e că o face cu zâmbetul pe buze . Știu câte promisiuni i-am făcut și până acum nu am reușit să îi îndeplinesc decât o infimă parte . Dar pur și simplu nu pot sa renunț la Miriam și nici la fetița , au devenit totul meu și știu că mă mint singur și o fac in fiecare nenorocit de minut dar nu am uitat-o și nu pot sa renunț la ea , a fost și este prima mea iubire , doar că de când a apărut taifunul roșcat în viața mea mi-a dat peste cap toate concepțiile și tot ce credeam că îmi displace la o femeie , ei fix la ea mă atrage și o face cu atâta forță că mă uimește și pe mine . Chiar daca nu i-am spus prea des o iubesc și nu aș suporta să o pierd. Doar că nu pot să divorțez și asta pare că este motivul principal al certurilor noastre . Nu știu cum să fac situația în sine mai acceptabilă știu sună egoist și poate că sunt , dar nu vreau sa le pierd pe nici una . Oricum religia mea mi-ar permite să îmi mai iau o soție , dar știu sigur că ea nu ar fii de acord , mi-a spus clar că ea nu împarte , chiar daca o face deja și nu a aflat până acum sau poate că știe dar nu vrea sa accepte asta . Naiba știe .
Așa că nu știu cum să o scot la capăt , știu că îi cer prea multe , să accepți ceea ce ea se chinuie să facă e fenomenal și ținând cont că a fost crescuta altfel și are alte principii decât mine , mi se pare un miracol că încă nu a făcut ceva imprevizibil . Adică la cat e de vulcanică mă așteptam de mult timp să reacționeze in consecință . Doar că de la o vreme e apatica și nu mai vad focul acela în privire ca înainte , nu ma mai contrazice sau daca nu ii convine ceva doar pleacă .Și asta începe să îmi pună nervii la încercare , sunt ferm convins că a încetat să mai creadă că o să îmi respect promisiunile de acum trei ani , și probabil aș fii făcut-o dar nu mă lăsa conștiința și poate și religia , am crescut îndoctrinat cu anumite legi și în decursul timpului au început să îmi curga prin vene. In plus nu o vad să stea închisă în casa să gătească și să respecte tot ceea ce ar face o soție musulmană.
O vad , i se stinge esența , probabil vârstă își spune cuvântul vrea sa testeze și să trăiască orice la intensitate maxima . Și eu nu o pot lăsa pentru că sunt un idiot posesiv , și nu suport sa o știu pe lângă persoane străine , mai ales de sex masculin . Prietenia dintre ea și asociatul ei îmi aduce un gust amar pe cerul gurii , și dacă aș putea i-aș interzice să mai vorbească cu orice mascul în călduri, dar nu pot și asta mă frustrează in ultimul hal . Nu e vorba că nu am încredere în ea , doar că așa sunt construit să protejez , dar cum ziceam ea îmi dărâmă toate afurisitele de concepții.
Mă ridic cu greu din locul în care am adormit , se pare că refugiul meu tot mai des e camera de oaspeți , și știu că ar trebuii să înfrunt situația și să îi zic că nu o sa divorțez dar îmi e frica că ar putea pleca și asta ar fii un dezastru pentru că nu pot sa o pierd și sper să găsesc o soluție cat mai curând , până nu o sa mi se strecoare că nisipul printre degete . Știu că fuga nu e o soluție , dar momentan nu am alta , e încăpățânată și imprevizibilă și la naiba are o gura de îți întoarce lumea cu susul în jos . De aceea prefer sa mai aman puțin problema asta . Cobor din pat și mă duc spre bucătărie sper doar ca Miriam sa nu mai facă tot ce ii sta in putere sa îmi deranjeze micul taifun pentru că e chiar greu sa o îmbunez și așa e supărată pe mine .
Totusi ar trebuii să înțeleagă și Miriam pentru că nu mai are varsta ei și consider că experiențele prin care a trecut au maturizat-o dar se pare că a dezvoltat o fascinație in a o enerva , a observat că e vulcanică și se aprinde repede și profită de asta de fiecare dată când are ocazia.
In bucătărie e minunea mea care se îndoapă că un mic purceluș cu cerealele pregătite de mama ei , mă aplec și îi dau un sărut pe creștet și zâmbesc când își întoarce privirea spre mine . Am fost un idiot și am platit cu ani din viața micului miracol dar acum nu o voi mai priva de dragostea mea .
-Ce faci îngeraș , sau sa zic purceluș ?
-Mananc , și pentru că razi de mine nu îți dau și ție.
-Cat de crudă poți fii . Ai milă de un biet muritor de foame.
-Nu , cere-i lui mami poate ei i se face mila , Lucy unde e?
-Nu sa trezit încă .
-Ok , poate vrea sa se joace mai târziu cu mine.
-O întrebi când coboară .
Mă îndrept spre Miriam și o vad cu o grimasă pe chip , și cu toate că a acceptat că o iubesc pe Lucy tot nu se poate abține mereu .
-Ce sa întâmplat , Miriam , ce e cu fata asta ? Nu ai dormit bine azi-noapte .
-Oh ba da , am dormit excelent . Sunt doar curioasa cat o sa o mai tii așa .
-Adică?
-Stii despre ce vorbesc Aman , nu te mai preface surprins. Ești convins că nu o sa mai înghita minciuna ta mult timp nu?
-Si cam ce ai vrea sa fac mă rog .
-Sa ii spui adevărul , simplu .
-Care adevăr , știi că nu pot face asta .
-Acela in care mă iubești și nu o să mă părăsești vreodată .
-De unde știi , ridic o sprânceană și mă uit la ea .
-Vrei sa spui că mă vei părăsii din nou?
-Vreau să spun să o lași balta bine , nu am chef.
-Dar ce sa întâmplat nu te-a potolit prințesa ? Sau ți-a tăiat porția pentru că tu ești un fricos și jumătate și nu ești în stare să îi spui un adevăr.
-Ce nu înțelegi din , nu pot . Știi bine că ar pleca și asta incerc sa evit.
-Pai și , daca nu poate accepta asta ce mai caută aici , și așa mi sa luat de atitudinea ei .
-Si ce vrei , îți închiriez un apartament și nu o mai vezi , simplu.
-Esti pe bune acum tot mie. Serios ce îți face copila aia de ești așa schimbat?
-Si eu mă întreb asta zilnic , dar chiar o iubesc și nu vreau sa o pierd , așa că aștept o minune .
-Așa aruncă-mi in fata asta , de parca eu nu te-as iubi și totuși sunt obligata sa îmi împart soțul cu o răsfățată , orgolioasa . Sau poate că nici nu îți pasa pe cine rănești doar sa îți fie ție bine .
-Uite îmi pare rău , ști că îmi pasă așa că nu mai face așa .
- Văd cât de tare îți pasă , dar împărți patul cu alta . Și la mine vii doar când te certi cu ea , nu sunt psiholog , protejata ta e.
-Despre asta e vorba , atunci poate nici nu o sa mai vin .
-Fa ce vrei , și așa nu o faci prea des. Decât să te mai aud cum te vaiti că nu te asculta mai bine mă lipsesc .
-Cum vrei , deci vrei sau nu un apartament cu vedere la mare.
-Nu , dar o sa fac ceva care o să mă distreze .
-Miriam , nu . Lăsa nenorocita aia de boxa , că o să mă urle toată ziua . Și așa o face.
-Si , nu vad unde ar fii problema . Rezolv-o Habibi . Știi că ar fii mult mai simplu daca ai înceta să te mai ascunzi după deget.
-Pa Miriam , fa ce te face sa te simți mai bine . Și eu o să fac la fel . Mă asigur că opresc războiul înainte să înceapă.
-Așa , fugi la ea . Acum cat mai poți . Și crede-mă daca nu o sa ii zici tu o sa o fac eu .
-Ce sa îmi zică?
Nici că putea pica într-un moment mai bun.
-Nimic iubire , a dormit prost și acum are chef de cearta , hai sus.
Mă uit la Miriam și chiar pare pornită sa ii zică , doar că lăsa capul în jos și vrea să plece .
-Daca ești geloasa , poți oricând să pleci , nu te tine nimeni aici .
-Poate pleci tu mai repede că mine , și așa ce statut ai ?
-Miriam , ajunge du-te in camera .
-Sa plece ea , de ce mereu o fac eu.
-Pentru că pe mine mă iubește . Nu știu zic și eu.
-Ajunge îngeraș , haide sus .
-Adică până la urmă plec eu nu ?
-Nu. Plecăm amândoi , e bine așa încăpățânată mică.
-Nu știu , sunt deschisa la negocieri.
Lasă că îi dau eu negocieri , o prind de picioare și o ridic pe umăr , nu așa îmi îmi imaginam dimineața asta , și când mă gândesc că trebuie să îi spun că o să plec la palat într-o săptămână , și că trebuie să le iau și pe Miriam și fetița . O să am nevoie de multă răbdare . Și criza lui Miriam nu ajuta deloc situația . Da e mai tânără și mai impulsiva , dar așa a fost de când am cunoscut-o .
-Aman , dă-mi drumul , nu pot sa stau cu capul în jos . Să știi că nu așa rezolvi problemele .
Nu mai spune .
-De data asta vreau sa rezolv altceva .
-De ce nu te-a rezolvat nevasta ta?
Ajungem in camera și o trântesc in pat , nu pot sa cred că mă folosesc de asta pentru a evita să mă mai cert cu ea . Nici o data în viață nu am fost laș și am preferat să înfrunt cu capul sus orice problema dar acum îmi e frica sa o fac .Nu vreau sa o pierd și nici nu pot sa renunț la Miriam ,nu acum când abia am regăsit-o . Știu sunt un egoist nenorocit doar ca sunt stresat și nu știu cum sa rezolv asta , și în plus am aflat că se află în oraș și Gabe , fix ce îmi lipsea o alta problema . Nu știu dacă sau întâlnit sau nu dar sper din suflet sa nu o facă . Dacă până acum am reușit să gestionez cat de cat situația , daca o sa se întâlnească știu sigur că va fii sfârșitul nostru .
Nu sunt pregătit să îi dau drumul , nici acum nici mai târziu .
-Ești idiot , nu totul se rezolva cu sex .
-Hai nu ma înnebuni , nici nu știam asta ? Mulțumesc că m-ai luminat doamna psiholog.
-Domnisoara , nu sunt măritată . Nici măcar logodită .
-Asta vrei , se rezolva in maxim o săptămână o să fii soția mea , daca asta e problema.
-O să divorțezi , intr-o săptămână?
-Nu iubire , dar pot să mai îmi iau o soție , știi bine asta . Doar că trebuie să treci la religia mea .
-Nu o să fiu a doua soție nici dacă o să rămân nemăritată , e josnic și o știi și tu . Îmi e de ajuns că sunt a doua roata .
-Gelozia ta e nefondată , ai dovezi care să îți susțină afirmațiile ?
- Dă-mi drumul , du-te să faci pe soțul perfect , și pe tatăl responsabil . Duminica e ziua destinată fetiței tale sau brusc și asta ai uitat.
-Vai îți mulțumesc că îmi aduci aminte care îmi sunt îndatoririle , pacat că pe ale tale le uiti destul de des în ultima vreme.
-Ce anume , ești frustrat că nu mă mai culc cu tine? Ei bine , poate nici nu mai vreau sa o fac , poate m-am saturat sa îți ascult minciunile , sau promisiunile . Sa îți între bine in cap nu sunt obligata sa fac sex cu tine , când ți se pune ție pata. Nu sunt jucăria ta .
-Nu ! Acum știu și de ce mă eviți , te-ai întâlnit cu el asai ?
-Cu cine ?
-Știi , credeam că ești mai deșteaptă de atât .
-Vorbeste clar și termina cu insinuările .
-Gabe sa întors și ceva îmi spune că știi și tu asta de asta mă eviți de câteva zile?
-Așa și ce treabă am eu , spre deosebire de tine eu am lăsat trecutul in urma nu stau cu el în casa.
-Dacă e așa , fa dragoste cu mine .
-Ești penibil , da-te jos am nevoie la baie .
-Acum cine evita să înfrunte problemele .
-Spune asta fix omul care nu face altceva decât să se complaca in situația asta . Eu sunt singura idioata din toată ecuația asta . Fraiera de Lucynda care așteaptă să ce . Nimic îți spun eu , nu mai vreau sa fiu rezerva. Ori te hotărăști , ori plec . Simplu.
-Daruieste-mi un copil , și o să bag divorțul.
-Cum spuneam , ești penibil . Daca îți fac un copil , îl abandonezi pe cel care îl ai ?
-Nu , nu am spus asta , am zis că bag divort și te fac soția mea.
-Deci asta e regula să pot să primesc un titlu , să îți torn ție copii cum a făcut și ea. Nu mersi nu sunt in sezonul de împerechere .
-Ingeras ,să nu crezi că sunt atât de fraier , unde ai fost azi-noapte ?
-Sa ajut un prieten .
-La miezul nopții , ce voia sa il învelești de noapte buna.
-Rezolva cu Miriam și apoi poți să îmi impui cu cine sa umblu.
-De fapt o pot face oricum , știi ești a mea cu sau fara un anumit titlu. Acum hai sa facem un duș.
-Ai dreptate, o să fac duș , dar singura .
-Inca mă sfidezi nu?
-Mereu o să o fac.Poate așteptați sau nu un capitol din perspectiva lui Aman. Îmi cer scuze că nu am mai postat de mult . Încerc să o fac când am timp . Va mulțumesc că citiți. Daca va place aștept un com cu orice întrebare sau părere și bine înțeles o ⭐ .
CITEȘTI
Prinde-ma de mana
RomanceVolumul 2 din Înger Decăzut Au trecut 3 ani de la dispariția lui și în timpul asta sau schimbat multe , dar eu , am ramas doar eu o umbră care se lupta sa lase trecutul in urmă și să îi zâmbească prezentului . Dar oare mai am puterea de a mai lăsa...