Capitolul 28

142 26 14
                                    

Lucy

Eram sigură că așa o să reacționeze pentru că îl cunosc și știu că nu își dorește copii și plus de asta voiam să mai petrec puțin timp cu el înainte să fugă .  Dar cum spuneam acum e târziu , ies din baie atentă să nu calc in cioburile făcute de Gabe și mă întorc în cameră îl găsesc pe marginea patului cu fața în palme. Mda a reacționat destul de bine nu tu urlete nici un obiect nu a avut de suferit asta înafara de paharul din baie , partea cea mai grea e că nu știu cum să îi spun că există o șansă să nu fie al lui , nu vreau să mă gândesc că acesta e rezultatul unui abuz că și așa îmi e destul de rău și fără să mă torturez. Și acum mă gândesc ce groază ma cuprins când am văzut doua liniuțe .

Mă duc lângă pat și îmi iau hainele să mă îmbrac, nici nu știu cum să încep discuția pentru că nu pare că mai e conștient acum , da știu că trebuia să îl anunț de acum câteva săptămâni să nu se mai simta așa rău și să mă întrebe zilnic ce am dar pur și simplu mi-a fost frică . Și reacția lui nu mă dezamăgește pentru că mă așteptam la asta.

-Te ajut să împachetezi ? Sau pleci când dorm eu . Cred că merit de data asta un rămas bun ca lumea.

-Hmm . Nu , de ce unde plec ?

-Nu știu Gabe , doar să mă anunți măcar să îmi găsesc ceva unde sa locuiesc , nu e nevoie să o mai faci pe ascuns.

-Nu înțeleg unde sa plec și de ce ?

- Tu măcar ai auzit ce am spus eu mai devreme.

-Da ești însărcinată, și nu te-ai gândit că poate și eu aș fii vrut să știu mai devreme , asta înainte să mă dau de ceasul morții că nu știu ce să îți fac .

-Iartă-mă că nu am avut curajul să îți spun dar nu  reacționezi prea bine la vesti. Dovada sta în paharul spart din baie . Și apoi tu m-ai părăsit și fără motiv acum ai unul deci te ajut să împachetezi sau te descurci.

-Vorbesti prostii nu plec niciunde, cu riscul de a fii un tata de rahat o să fiu lângă tine , te iubesc înțelegi asta. Nu o să te mai părăsesc vreodată și că să nu te mai sperii de la orice , uite facem nunta când vrei tu .

- Acum când ai aflat că sunt însărcinată, nu mersi nu sunt atât de disperată . Dacă vrei să pleci ușa e acolo , copilul nu te obligă să faci ceva ce nu îți dorești.

-Tu ești sănătoasă , sau sarcina te-a prostit , femeie ți-am băgat inelul pe deget și nu știam de copil . Ce vrei sa fac sa mă crezi că nu o să mai plec .

-Nimic, nu vreau să mai faci absolut nimic, și nici să te legi la cap cu un copil pe care se vede că nu ți-l dorești și mai ales că există șanse să nici nu fie al tău .

-Aberezi îmi doresc un copil cu tine , doar că m-am speriat puțin pentru că nu știu ce să îi fac nu am avut un model în viață decât un alcoolic care nu știa altceva decât să își bată soția și copii. Și al cui sa fie dacă nu al meu.

-Al lui Aman . Ma ........ forțat  să zic asa.  înainte cu o zi sa vin la tine și apoi am fost cu tine deci nu știu dacă e al lui sau al tău. Așa că nu ai nici o obligație față de mine.

-Doamne iubire, chiar dacă îmi  e groaznic de teamă că o să eșuez în calitate de tata pentru că sa fim serioși nici ca viitor soț nu mă descurc extraordinar, dar nu o te las singură , și nu îmi pasă serios tot al nostru o să fie .

-Dar mie îmi pasă , vreau să știu al cui este și dacă e al lui , o să mi-l ia , pentru că acolo au niste legi ciudate și pot să păstreze doar copilul.

-Iubire liniștește-te că nu o să atingă nimeni de tine sau de îngerașul nostru. Înțelegi că sunt în stare să fac orice e nevoie să vă țin în siguranță.

                                              ****
Săptămânile au trecut, stările prin care treceam sau mai diminuat , adică acum nu îmi mai este rău decât dacă îmi vine vreun miros și lu bebe nu îi convine . Pot să spun că mă simt împlinită ,adică știu că nu am multe săptămâni dar relația noastră sa consolidat mai bine de cat as fii crezut . Gabe e atât de grijuliu încât uneori chiar îmi vine să îi dau cu ceva in cap  , serios exagerează cu orice mică chestie. De exemplu mă duce și mă aduce cu mașina de la cabinet și cât stau acolo mă sună din două în două ore , spune că vrea să se asigure că nu se întâmplă ceva . Cred că dacă nu ar avea propriul job ar fii in stare să îmi stea pe cap toată ziua . In plus nu mă mai lasă să plec niciunde fără el , și insistă să vină cu mine la fiecare control. Pe de altă parte, e de părere că dacă aș afla cine e de fapt tatăl bebelușului s-ar putea să îmi facă rău , mie sau lui bebe . Așa că nici nu vrea să audă , partea rea e că eu vreau sa aflu și sper că o să găsesc cât mai multe argumente să îl conving sa facem testul de paternitate.

Acum stau și îmi aștept următorul pacient , care se pare că întârzie și oricum voiam să termin și să plec am o durere îngrozitoare de spate . Mă scoate din gândurile mele ușa mă pregătesc să spun același text pe care îl zic la fiecare pacient dar mă opresc la timp când observ un domn cu o cutie in mana nu apuc să îl întreb dacă nu cumva a încurcat adresa   că îmi pune cutia in brațe .

-Îmbrăcați astea și coborâți jos.
-De ce ? Și cine sunteți dumneavoastră.
-Logodnicul dumneavoastră , va așteaptă și a precizat să vă grăbiți.
-Bine .
-O zi plăcută.
-La fel .

Doamne ce om ciudat, nici nu sa prezentat nimic doar a spus ce avea de spus și a plecat, bine că măcar a zis la revedere, nu că m-ar afecta asta dar așa că idee. De unde îi găsește Gabe și ce doamne iartă-mă mai pune la cale. Desfac cutia și în interior se afla o rochie albă și doamne cât de frumoasă este. 
După ce pun rochia pe mine cobor jos înainte să urce nebunul și să ia pe sus, și totuși nu pricep de ce vrea sa se căsătorească tocmai acum , mă simt că și cum asta as fii urmărit să rămân însărcinată pentru al obliga sa mă ia în căsătorie. Ies din companie și îl văd într-un smoching negru și cu un buchet de cale în mână , la naiba mi-ar pică fața la cât de minunat e , dacă nu aș fii atât de nervoasă pe el , sau hormonii mei se aprind mai repede in perioada asta habar nu am dar tot ce îmi vine in clipa asta să fac e să îl sărut sau să îl strâng de gât sau poate ambele. Mi-a furat până și bucuria de a căuta prin magazine de rochii sau alte rahaturi.

Ajung in fata lui și nu știu ce să fac , să îi dau cu florile in cap sa îl sărut sau să îmi las lacrimile să curgă , probabil o sa le fac pe toate trei .

-Mai bine mă bați decât să plângi, te iubesc și nu știu cum să te fac sa accepți sa fii soția mea, știu ce își imaginează căpșorul asta portocaliu al tău , dar crede-mă nu e așa . Sunt egoist, știu dar de data aceasta mă asigur că nu o să mi te  mai fura nimeni, deci nu o fac pentru tine , o fac pentru mine . Știi iubire cred că primul lucru care mi-a rămas în cap e culoarea parului tău, știi numele l-am uitat dar parul tau nu am reușit să îl mai scot din cap . Așa că ți-am pus și o poreclă  „ cap portocaliu „ și apoi ai devenit singurul lucru bun în viața mea de rahat , crede-mă iubire te iubesc mai mult decât propria-mi viață și sunt extrem de fericit că mi-ai dat șansa să devin tata. Îți promit că o să încerc să fiu un tata bun . Și acum e acum .

Ma uit la el și îl văd atât de emoționat , cu toate că venisem cu chef de scandal  să îi spun să își bage undeva florile și comenzile, dar acum doamne Dumnezeule mi-au disparut toate cuvintele , nu sunt in stare sa mai articulez un amarat de cuvânt și mai ales când îl văd că se pune in genunchi in fața mea , dacă mi-ai fii spus acum ceva timp că Marele mafiot Gabriel va renunța la tot doar că sa fie cu mine , ei bine te-aș fii crezut cel mai mare idiot din lume.

-Lucynda  , vrei sa fii soția mea și mama copiilor mei , și crede-mă odată ce îmi dau seama cum se cresc o să vreau mai mulți .

Ghemul de emoții mi se pune in piept și îmi face respirația greoaie dar îmi adun toate forțele respir adânc și raspund.

-La naiba da , asta e tot ceea ce îmi doresc de la viață.

Acesta este ultimul capitol urmează epilogul dar nu știu cănd o să îl postez probabil în câteva zile , pentru că ei bine nu prea am inspirație și nici prea mult timp. Sper sa va placă celor care ați rămas alături de mine și aș fii fericită daca ați da și o stea 🌟. Vă îmbrățișez .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 04, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Prinde-ma de mana Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum