Capitolul 2
Îmi mut atenția pe brunetul din spatele meu și observ că are costum din acela specific de aici. Mă bufnește rasul și el vede asta .
-Ce te amuza așa tare monstrulet ?
- Tu , și fusta ta caraghioasă .
-Stai sa vezi ce îți fac mica împielițată.Și așa mi sa dus toată dispoziția , știu nu are nici o vina că eu sunt o dobitoaca pe care o afectează orice cuvânt , și știu că nu are nici o noimă pentru că nu pot sa ii interzic să mai folosească astfel de apelative , pentru că Gabe folosea multe și acum eu o să îmi amintesc momentele in care el mă alintă așa .Sunt o idioata care nu înțelege că sa ales pe el , mintindu-se că o face pentru mine , nimeni nu părăsește o persoana pentru că o iubește prea mult . El a fost un egoist de când îl știu și așa a și rămas .
-De ce te-ai întristat maimuțică ?
-Ți se pare , sunt puțin obosita .
-Daca vrei renunțăm la plimbare și rămânem aici , sau ne plimbam pe plaja , e liniștit și nu e nimeni acum deci nu trebuie sa pui neapărat hijabul știu că nu îți place.
-Serios ,
-Da serios , acum arata-mi că știi să zâmbești ești așa drăguță când o faci.
-Iarta-ma dar nu pot sa fac asta , cel puțin nu în momentul de fata. Mă duc să mă îmbrac revin repede .Plec în baie să mă îmbrac nu am chef sa ies de aici , dar sunt conștientă că nu pot rămâne închisă între patru pereți toată viața . Și Aman chiar încearcă ar fii destul de urat sa îl refuz chiar în fiecare zi . Mă gândesc totuși că nu am fost niciodată la o întâlnire sau ceva . Deci ar fii prima oara , și nici nu știu cum să mă simt în legătură cu asta . Bine sunt și idioata e o simpla plimbare nu a zis că mă scoate la întâlnire.
Sau cine știe poate că nu ia dat un nume sau ceva dar sigur mă place , sau poate doar îmi imaginez , nu aș vrea să mă placa pentru că la sfârșit am avea amândoi cate o inima frântă si nu îmi doresc asta .Ies din baie și îl văd așezat pe pat se uita spre un punct fix , nici nu realizează că sunt în camera , daca l-aș fii întâlnit mai devreme sigur i-aș fii putut întoarce sentimentele , arata bine și în hainele lui tradiționale și în haine normale , și acum serios ar trebuii să fii orb sa nu îl observi . Ce mă doare cel mai tare e că viața nu e deloc corectă și cum a mai spus și Aișa a suferit și el și probabil încă o mai face , dar eu sunt o egoista nenorocita care nu se gândește decât la ea . Exista momente in care mă gândesc la cat de mult ma schimbat prezenta lui Gabe in viața mea .
Înainte îmi pasă de oameni reușisem cumva sa îmi recapăt încrederea cat de cat , eram mult mai altruista și nu îmi pasa că o să ajung eu cea rănită la sfârșit , dar experientele din adolescență și nu numai m-au marcat într-un mod în care nu pot sa mai am încredere în nimeni , și poate asta a fost și motivul pentru care a plecat și el , sa saturat să mă aștepte , și probabil avea alte așteptări de la persoana cu care își va împărții viața și eu nu le îndeplineam aș fii fost și uimita să aibă răbdare cu o persoană căreia îi e frica sa o și atingi nu mai vorbesc de altceva . Dar , daca îmi spunea ce își dorește de la partenera probabil ar fii mers mai bine lucrurile între noi , dar nivelul de comunicare care îl aveam era minim . Sau poate nici nu își dorea așa ceva , cum spuneam un om rănit nu va putea repara alt om rănit .
Poate doar asta am fost , o prizoniera din greșeală , și de care sa scăpat cu prima ocazie ivită.
-Iti place ce vezi ?
-Mh , ce vad?
- Nu știu și aș vrea să știu și eu de ce ai rămas blocată în mijlocul camerei , adică știu că sunt frumos , dar parca mă simt că un exponat în fața priviri tale așa intense.O doamne am rămas blocată pe el , și acum crede că m-am holbat la el ceea ce am și făcut la naiba dar numai la el nu mă gândeam , sunt îngrozitoare și nici nu stiu ce sa ii spun , cum se uita la mine cu atât de multă speranță încât simt că mi se rupe sufletul că nu ii pot împărtășii sentimentele , știu doar că sufletul meu e sfâșiat și oricât de mult îmi doresc să o fac nu voi reușii , am făcut o dată greșeală de a-mi lasă inima sa decidă a doua oară nu o voi mai face.
- Eu , a... nu făceam asta doar mă gândeam scuze că te-am făcut să te simți inconfortabil nu a fost cu intenție .
-Dar glumeam cu tine , poate poate reușesc să scot un zambet dar se pare că nu prea mă pricep .
-Nu e asta , și chiar te pricepi serios am eu o stare mai rea și nu mă pot concentra pe deplin . Dar promit că o să mă chinui puțin mai mult.
-Nu vreau sa te chinui să zâmbești prințesa , vreau sa o faci pentru că așa simți și pentru că zâmbetul tău îmi transforma și cele mai urâte zile in momente de neuitat .
CITEȘTI
Prinde-ma de mana
RomanceVolumul 2 din Înger Decăzut Au trecut 3 ani de la dispariția lui și în timpul asta sau schimbat multe , dar eu , am ramas doar eu o umbră care se lupta sa lase trecutul in urmă și să îi zâmbească prezentului . Dar oare mai am puterea de a mai lăsa...