Capitolul 13

225 36 7
                                    

-E groaznic ,

Îmi afund capul în perne iar și iar , nu pot sa cred că mi se întâmplă asta , de aproape o lună stau singură , nici măcar Aișa nu a mai venit , de Aman nici nu mai vorbesc cu toate că e camera lui nu o frecventează prea des . Nu știu unde doarme dar vine o data la câteva zile noaptea când adorm și pleacă dimineața devreme. Din noaptea aceea nu a mai vorbit cu mine decât strictul necesar , toți din palat mă evita , am ajuns mai rău ca ciuma și jur că nu mai suport . Acum dacă stau să mă gândesc am acționat prostește dar serios nu ia trecut supărarea pe mine atâta timp. Nu fac nimic , curățenie am,   dulapul l-am aranjat de câteva ori ba chiar le-am pus pe culori , atât de rau am ajuns . Mă duc la masa , și cum m-am obișnuit toți mă ocolesc . Nici măcar nu știu motivul pentru care o fac , aș vrea să le urlu in fata ce dracului au dar apoi mi-am dat seama că nu înțeleg o iota din ce spun și am renunțat.

Ce sa zic incep sa mă obișnuiesc cu absența lui Gabe , și spre fericirea mea nu m-am mai gândit la el de câteva zile . Acum sunt ocupata să concep un plan sa îl găsesc pe afurisitul ăla de Aman . Jur zici că la înghițit pământul . Mă îmbrac cu tot ce tine de religia de pe aici și doamne cât îmi doresc să mă duc într-o țară normală. Și ies pe ușa nu știu exact unde să plec dar am găsit o carte cu traduceri și am reușit să traduc câteva cuvinte . Sper totuși să fii reușit și să nu fii scris cine știe ce porcarii. Cum vad pe cineva pe coridor ii întind hârtia .

O citește și se uită la mine ciudat . Spune ceva dar cum mie mi-a luat ceva sa caut câteva cuvinte într-o ditamai cartea nu am șanse să știu ce zice . Mă uit la el cu niste ochi mari sperând că rezolv totuși ceva . Oftează și îmi face semn cu mâna să merg după el . Daca nu ar crede omul că sunt sărită de pe fix aș sării la propriu în sus de fericire . Sau cine știe la cate zile am petrecut în singurătate poate chiar am luat-o razna.
Merg după tipul suspect și trecem pe langa mai multe coridoare , nu vad bine dar nu pare mai mare că mine înalt și bine făcut . Oare toți musulmanii sunt atletici și frumoși de pica . Lor de ce nu le e interzis să umble așa instiga la păcat .

Ajungem într-un final in fața unei uși și acesta se oprește , aproape intrând cu capul in spatele lui dar mă opresc la câțiva centimetri cine știe de ce stupidități mă mai acuză . Glasul lui Aman se aude din interior și nici nu îmi vine să cred că mă bucur să îl aud .
Deschide ușa și ca un gentelman ce nu e intra primul și dacă nu eram atenta îmi trântea o ușă în cap . Nu renunț împing usa grea și intru îl observ pe Aman in spatele unui birou plin cu diferite hârtii.

-Da Usman ai ceva sa îmi spui .
-Am gasit-o pe holuri singura și mi-a dat asta . Presupun că pe tine te caută.
Mai că pufnesc idiotul știa engleza și nu sa sinchisit sa îmi spuna . Ma lăsat să mă chinui.
-Asta-i buna , mă chinui atat sa traduc câteva cuvinte și tu știai engleza , de ce naiba nu ai spus , ai văzut că nu am nici o idee ce naiba îndrugi tu pe acolo.
-Nu m-ai întrebat .
-Serios ,
-Lucynda ,
-Bine înțeles că tot vina mea e , oare cum de nu m-am așteptat la asta .
-Poti pleca , mulțumesc  .
Mă întorc la căpcăun da a redevenit la aceeași porecla nu mă  acuzati stau închisă de o luna singura daca nu am luat-o razna o să o iau în curând.
-Ce vrei Lucynda , am treabă . Nu am timp sa stau sa îți ascult plângerile despre cât de tare suferi tu.
-Pe bune Aman chiar așa de supărat esti pe mine?
-Nu sunt .
-Da ,cum sa nu de aia nu ai mai vorbit cu mine de o nenorocita de luna . Și în plus i-ai interzis și lui Aișa sa mă mai viziteze.
-Nu ai vrut timp sa suferi in voie , uite ți-am dat . Și Aișa are și alte lucruri mai bune de făcut decât să stea după fundul tau răsfățat.

-Esti un ipocrit .
-Ai terminat , poți pleca .
-Nu plec , de astăzi o să îți stau pe cap . Nu vrei să vorbești foarte bine . Dar eu singura intre patru pereți nu mai stau pentru că o să o iau razna.
-Mai rău decât ești ?
-Ha ha . Buna gluma.
-Ai putea să ajuți și tu la treburile prin palat Aișa a venit la tine din timpul ei liber poți să te duci și tu să o ajuți pe ea.
-Cum toți mă ocolesc mai rău ca pe ciuma cum naiba sa o fac.
-Si a cui e vina de când ai venit aici doar te vaiti sau vorbești urat cu toată lumea nici nu mă mir că te ocolesc .
-Nu te plac deloc , ști asta nu ?
-Atunci de ce vii să mă deranjezi .
-Pentru că am dreptul , sunt soția ta.
-Hopa , ți-ai amintit de asta cum ai reușit prințesa.
-Nu te prinde ironia . Să ști.
-Pleaca Lucy vorbesc serios , daca nu ai ceva important de spus lasă-mă în pace . Intoarce-te la vechea ta suferință.
-Nu plec , și nu ai cum să mă dai afara.
-Zau , vrei sa îți arat .
-Sa te văd .

Se ridică de la birou și pleacă spre ușă și eu mă îndrept spre scaunul lui , mă asesz și chiar e confortabil . Mă las pe spate și închid ochii relaxant ce pot spune . Simt o respirație calda pe gat și zâmbesc , ei bine sper că a renunțat la ideea de a mă  da  afară de aici pentru că nu plec . Un sărut ușor îmi furnica pielea urmat de unul în spatele urechii.

-De ce ai venit de fapt iubire ?
-M-am plictisit singura și tot odată de atitudinea ta, nu mă mai evita .
-Parca nu mă plăceai?
-Nu o fac , nici acum dar nu mai vreau sa stau închisă mă simt ca la pușcărie. Vreau sa mă plimb .
-Si eu vreau să îmi termin treaba și tu îmi ocupi scaunul și biroul.
-Unde ai dormit ? Și mai ales cu cine ?
-Geloasa ?

Mă uit la el și îl văd cum își ridică sprânceana dreapta in sus , nu sunt geloasa , doar mă enervează că nu îmi răspunde la întrebări și le ocolește. Plus sunt plictisita și vreau să ies de aici .

-Neah , doar curioasa .
-In camera de oaspeți . Și nu știu cine mai e disponibila din harem.
-Serios , nu îmi vine să cred . Eu știam că nu ai voie sa te atingi de soțiile altui bărbat.
-Si de unde știi tu mă rog?
-Dintr-o carte din camera ta. Dar nu asta e important de ce cauți placeri in alta parte sau de ce minți . Și cu mine nici nu vorbești .
-Glumeam , am mai fost prin cluburi , știi mai am și eu unele necesități . Și cum soția mea nu îmi dă ce am nevoie caut in alta parte .
-Deci tu poți pleca când vrei sa faci ce vrei dar eu nu pot ieși nici măcar în nenorocita voastră de gradina singura. Bravo , felicitări .

Dau să mă ridic să plec de lângă idiot pentru că e idiot îmi spune în fața că mă înșelat și nici măcar nu ii pasa . Și nici mie nu îmi pasă poate să facă ce dracului vrea . Sunt doar frustrata că el se distrează și eu stau închisă .

-Ce sa întâmplat prințesa , te-ai supărat ? Doar am răspuns la întrebarea ta .
-Știi ceva Aman . Te poți duce la dracu .
-Parca nu îți pasa , daca asta nu e gelozie atunci ce e?

Mă prinde înainte să trec de biroul lui și mă pune in brațele lui în scaun , și aterizez cu ambele picioare de o parte și alta a soldurilor lui . Și prinsa între pieptul să tare și birou . Nu știu cum am ajuns așa repede in pozitia asta dar sunt prea nervoasa sa analizez acum .

-Ce te supăra îngeraș că am plecat eu și tu nu sau pentru că nu am făcut sex cu tine ?
-Scuteste-ma Aman , dă-mi drumul vreau să plec .
-Dar nu te țin .

Incerc sa mă mișc dar mă presează și mai rău cu spatele in birou , apuc porcăria aia de pe cap pentru că în toată confruntarea asta am și uitat că o port , și o arunc jos . Acum îl pot privi mai bine se lasă în fața și îmi întind spatele pe birou că să pun distanta intre noi . Probabil toată izolarea din ultima vreme m-a afectat pentru că îmi doresc să mă sărute . Dar cum mă așteptam nu o face se joacă așa cum a făcut-o întotdeauna . Își împinge nasul în scobitura gatului meu și rămâne așa câteva secunde , apoi îmi mângâie pielea cu nasul și îmi depune mici săruturi , un oftat îmi iese involuntar și toți mușchii mi se încordează . Nu reușesc să mai mișc nimic , e suspect că mi-a luat graiul cu doar două atingeri . Nu îl iubesc nici măcar nu îl plac dar se pare că mă atrage , deci sigur de asta e vorba de atracție . Îmi las capul într-o parte sa ii las spatiu suficient să îmi exploreze zona gatului dar se oprește . Jur că o să îl omor într-o zii.

-Iti place , pisicuță mai ai puțin și începi să torci . Dar nu pot profita de o persoană care susține că nu mă suporta . Sau nu e așa?
- Mă scoți din sărite cu jocurile tale prostești .
-Spune-mi ce îți dorești ? Hai , ai curaj?
-Nu vreau nimic de la tine , cum spuneam doar mă plictiseam .
-Sa înțeleg că îți alung plictiseala ?
-Exact .
-Atunci zic sa o fac că lumea . Nu .
-Ce ai de gând ?
-M-a conformez , îți alung plictiseala nu asta vrei .

Tresar când îi simt degetele cum intră în pantaloni mei și caută bata de la lenjerie , mă sucesc sa îl scot mana de acolo dar se împinge și mai rău în fața punând presiune pe coloana mea care și așa nu sta în poziție bună .

-Termina , o să îmi nenorocești coloana. Și tine-ti mainile acasa

Prinde-ma de mana Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum