Capitolul 18

244 39 15
                                    

Rămâne o clipă șocat dar își revine repede și nici nu reușesc să mai spun și altceva pentru că îl simt impingandu-se și la dracu e gol , cum naiba sa dezbrăcat și nu mi-am dat seama . Chiar daca nu îl pot vedea îl pot simți și nu vreau sa o mai fac . Pentru că oricât aș nega îl vreau și știu cât de greșit e asta și tot îmi doresc să o fac. Oare poți iubi din nou după ce ai fost rupt în mii de bucăți .

-O singura înjurătură din gurița ta spurcata și întru chiar daca nu vrei . Înțeles prințesa.
-De ce dracu faci asta , nu vreau sa fac sex cu tine nici acum și nici în viitor.

Încă o împunsătură și simt cum îmi pierd din credibilitate , pentru că săruturile lui combinate cu atingerile și modul posesiv in care mă ține mă fac să mă las moale in brațele sale  , și toate lucrurile spuse și lupta noastră doar a încins spiritele .

-Daca nu ai fii atât de încăpățânata , poate nu m-ai atrage așa mult la naiba nici nu știi cât de mult mă abțin să nu te posed chiar acum . Și nici nu ai avea nimic de spus pentru că , chiar daca nu recunoști ești mai mult decât pregătită pentru mine , doar spune da.
-De ce mai ai nevoie de acordul meu daca tot o sa o faci și fără să îmi dau eu acordul.
-Nu o să fac nimic din ce nu îți dorești , sunt oricum mă vrei tu dar nu o sa te fortez iubire. Una e sa te fac să mă dorești și alta e sa te fortez .
-Bine , atunci dă-mi drumul .

-Esti sigură că asta îți dorești . De ce nu accepți să mă dorești și tu la fel cum o fac și eu.
-Pentru că nu o fac .
-Vrei sa îți demonstrez că o faci , ești doar teribil de încăpățânată .
-Intocmai acum dă-mi drumul . Nu sunt roata de rezerva. Ai promis că nu ai nici o treabă cu ea și ce să vezi în nici o lună ți-a trecut prin pat. Ce demonstrează asta despre tine.

Mă sucește înapoi și îmi presează sani cu pieptul său tare. Părțile noastre intime se ating și îmi e din ce in ce mai greu să îmi păstrez hotărârea . Și în momentul asta cu respirația lui calda in fața și cu toată tensiunea asta sufocanta care plutește între noi nu o sa mai rezist mult.

-Si daca ți-aș spune că nu am făcut nimic cu ea , m-ai crede .
-De ce ar minți până la urmă ?
-Nu e evident , e frustrata și vrea să te enerveze  plus refuzul meu care cred că nu i-a picat tocmai  bine , să răzbunat și ea cum a putut . Și crede-mă te enervezi destul de repede și ești și excesiv de geloasa.

-Ba nu sunt .
-Ba da ești , o maimuțică tare copoasa și afurisita. In plus doamne ai o gurița așa spurcata. Cate o dată mă întreb cum sa te conving sa nu mai înjuri ca un birjar.
-Nu o să reușești să mă educi cum îți dorești tu , nu sunt un robotel să facă exact ce ii comanzi. Nu înțeleg de ce mai încerci. Acum am amorțit te dai?
-Sa știi că nu am glumit chiar vreau sa fac dragoste cu tine . Și pe bună dreptate cat mai ai de gând să mă ții pe tușa.
-Cat de mult mă dorești ?
-La fel de mult pe cât o faci și tu , nu nega știu că o faci.
-Nu neg , doar că nu o sa cedez așa ușor .
-Usor , tu chiar glumești mă chinui de un an să îți intru in gratii.
-Si o să o mai faci încă unul . Acum da-te vreau sa fac un duș sunt transpirata.
-Si ai uitat sa menționezi excitata .
-Magar.

Nu mai stau și îl împing de pe mine și o zbughesc spre baie , nu știu ce îmi doresc , de fapt știu doar că îmi e frica sa fac ceva in sensul asta. Situația noastră e incertă , mă confrunt cu o soție frustrata și cu un copil picat la mijloc. Nu vreau să îmi deschid iar porțile sufletului și la sfârșit să îl primesc iar în bucăți.  Încă nu mi-am recuperat toate părțile lipsa din inima și nu sunt pregătită să mă pierd din nou. Intru in dus și las apa sa îmi spele trupul daca ar fii așa ușor și cu mintea mea, cu toate gândurile fricile și insecuritățile mele . Dar din păcate ele rămân și sapa adânc în liniștea pe care mă chinui sa o găsesc. Îmi revin și deschid ochii când îi simt atingerile pe tot corpul meu și asta se pare că mi-a reactivat toate simțurile . Dau să protestez dar se pare că mă reduce din nou la tăcere.

-Nu gândii , doar simte. Aud o șoaptă la ureche și tot corpul îmi este asaltat de mii de senzații.

Îmi ridică corpul și picioarele mi se încolăcesc in jurul lui , buzele sale fac contact cu ale mele și dacă nu aș fii așa pierduta probabil m-aș opune iar , dar nu mai am forta și nici voința. Așa că o fac îmi pun creierul pe pauza și îl las să mă facă să simt ceva orice . Vreau sa nu mai sufăr , m-am saturat sa o fac . Îmi prind degetele în părul lui ud și trag ușor de el , mă pierd și o fac in mare fel . Buzele lui mi le părăsesc pe cele ale mele și îmi ia cu asalt gatul . Aburul care sa format în jurul nostru îmi face respirația și mai grea decât era și nu îmi pot retine geamătul , zâmbește pe pielea mea și știu că e foarte mândru de ce îmi face , nesuferitul . Închide apa și pornește spre dormitor , nu sunt stăpână pe mișcările corpului meu , și înainte să intuiesc măcar ce vrea mă lipește de ușa pe care tocmai am ieșit , renunță repede la mișcările calculate in favoarea celor pasionale și doamne mă amețește mai rău decât sunt . Îmi dă drumul in pat și eu mă gândesc cum am ajuns aici din moment ce acum câteva secunde eram lipita de ușa de la baie.

-Esti așa frumoasă , și ești a mea. Spune-mi iubire , ce îți dorești să îți fac . Pentru că la naiba eu îmi doresc așa multe.
-Nu știu , doar nu te opri.
-Asta voiam să aud ,

Nu cred că mai gândesc lucid in momentul asta și nici că mai vreau sa o fac , îmi simt absolut toți mușchii din corp încordați și acțiunile lui Aman mă storc de puteri , îmi sărută fiecare părticică de piele , mâna lui face mișcări circulare pe clitorisul meu și corpul incepe sa mi se onduiasca fără să îi dau acordul . Strâng cat de tare pot cearșaful în pumni până simt că îmi cedează.  Dar îmi sunt imobilizate și prinse în Dumnezeu știe ce deasupra capului , am nevoie de toată concentrarea din lume sa nu țip la el că de fiecare dată mă leagă de câte ceva cred că are vreun fetiș cu mine legata. Dar sunt mult prea amețită și mă las moale , pornește cu săruturi de pe gat pe sâni care îi acoperă în întregime apoi își urmează traseul până ajunge jos îmi depune săruturi in interiorul coapsei și apoi incepe sa îmi depună săruturi și cum sunt legată nu pot sa mă retrag cu toate că încerc dar mâinile lui îmi prind coapsele strâns și îl aud cum mârâie.

-Stai locului sau te musc .

Doar că nu pot sa o fac , gemetele îmi părăsesc gura fără să le mai pot abține și simt cum tot corpul mi se zguduie , doar că nu reușesc să îmi opresc corpul din tremurat că îmi simt corpul plin și un tipat scurt îmi iese printre buze , impactul puternic pe care l-am avut când a intrat brusc în mine ma cutremurat cu totul , trag de nenorocitele alea de legături dar degeaba , îmi simt corpul săgetat de o durere surdă dar mișcările lui puternice plus că sunt atât de fierbinte , mai atenuează .

-Esti a mea prințesa , să nu uiți asta pe viitor.
-Esti incredibil de posesiv, știai?

Îmi acoperă gura cu a lui și își continuă mișcările parca din ce in ce mai pasionale , îmi ridică bazinul in sus și de data asta o face încet , mișcările crescând în intensitate de fiecare data. Oficial nu îmi mai simt mâinile sau bazinul și el se pare că nu obosește.

-Aman, mă dor mâinile și restul corpului.
-Daca ai tras de ele până nu ai mai văzut .
Se ridică și îmi eliberează încheieturile care acum au dungi roșii .
-Esti sadic.

Nu mai apuc să îmi duc fraza la bun sfârșit că ne rotește și mă pune fix pe el , mă pătrunde cu aceeași brutalitate și mă întreb oare cum dau numai de tipi de genul.

-Hai iubire , să vedem cat de mult mă dorești.

E ciudat în poziția asta am impresia că îl călăresc și la drept vorbind chiar o fac. Incerc sa ii execut comanda și cu mișcări stângace mă mișc ușor dar nu o fac prea mult ,se pare că sta cam prost la capitolul răbdare și îmi prinde soldurile și îmi ghidează mișcările într-un mod mai alert. Îmi pun mâinile pe pieptul său tare și incerc sa țin pasul cu toate că îmi e puțin greu să mă coordonez . Schimba rapid poziția și acum sunt din nou in pat , după alte câteva mișcări îmi simt iar tot corpul cuprins de un curent care mă cutremură mai tare că primul și probabil și el o face pentru că îl simt incordandu-se brusc . Îmi eliberează picioarele care acum erau pe umerii lui și își lipsește fruntea de a mea. Mă simt atât de obosita că aș putea dormi o săptămână dar totuși îmi deschid ochii și îl privesc.

-Imi e somn , foarte somn. Și mă dor toate.
-Sa nu cumva sa îți treacă prin căpșor sa adormi copilaș , am așteptat un an să fac asta nu scapi așa ușor să știi. Și ai nevoie de antrenament sa nu te mai doară mușchii.
-Doar nu ești serios , sunt obosita .
-Si eu nu m-am saturat de tine .
-Ce mănânci de ai atâta energie .
-In câteva minute pe tine .

Nu mai zic nimic doar îmi las capul sa îmi cada în perne , îmi închid ochii și mă rog să mă lase nebunul să dorm doar că nu are de gând și mă musca de san , impulsul asta mă trezește și mână îmi acționează singura i dau una in umăr și mă uit urat la el.

-Esti idiot , mă doare , ce dracu.
-Nu mai înjura , sau îți promit că o să ți-o trag până când nu o sa mai poți sta pe picioare . Și vorbesc serios .
-Ce sa zic amenințări de rahat .

Mârâi scoasă din sărite și incerc sa îl dau de pe mine mă lasă să mă ridic dar nu fac decât doi pași că mă trage brusc înapoi și pic cu fata în perne . Îmi prinde mâinile la spate și pe bune acum ce naiba au toți cu prinderea mâinilor , și fără nici o avertizare intra cu forța în mine . Îmi apasă mâinile pe coloana și nu mai simt decât durere și e nebun dacă crede că își poate testa toate fanteziile pe mine .

-Aman ce dracu mă doare idiotule. Dă-mi naibii drumul ce nu înțelegi din nu mai vreau , nu sunt un obiect să știi.

-Ati și început cu plângerile prințesa . Ce te face sa crezi că o să fac numai ce vrei tu .

Nu se oprește ba chiar își intensifică mișcările in care nu mă pot abține să nu gem și să îl și înjur pe dobitoc . Mă ține așa strâns în poziția asta că nu pot sa fac nimic dar îl aud în șoaptă .

-Nu mai durează mult , mai rezista un pic.

Înainte să îi răspund ceva de dulce anticipează și mă împinge cu capul în perne , ei bine o să i-o plătesc pentru asta , mișcările lui sunt atât de rapide încât îmi vibrează tot corpul . Și încă un curent mă scutură din toate încheieturile dar se pare că cu toate că și el trece prin același lucru nu se oprește ba chiar mărește ritmul îmi simt fiecare oscior din corp cum cedează și i-aș spune să se oprească daca aș mai avea putere. Îmi eliberează mâinile și se oprește . Se apleacă ușor spre mine și îmi mușcă ușor lobul urechii , după care imi șoptește .

-Ti-am promis că o să te fac a mea doar in momentul in care o să mă vezi doar pe mine . Ce zici prințesa acum mă simți peste tot .

-Esti de-a dreptul nebun.
-Da , după tine .
- Aman la naiba nu ai folosit protecție.
-Știu , pentru că nu am vrut , nu am glumit când ți-am spus că vreau un copil de la tine.

- Te-ai gândit măcar o clipă că poate eu nu vreau , la dracu nu poți să iei singur toate deciziile.
-Si uite că o fac , ce ai de gând să faci in privința asta.

-Daca ești așa de sigur pe tine nu ai nevoie de un copil sa mă legi de tine. Nu sunt o mașină ,vreau să îmi termin studiile și să apuc sa și profesez. Nu sa îți torn ție copii pe banda.

-Nu mai urla și îți poți face bagajul mâine plecăm .
-Egoistule.

Fără să vreau ochii mi se umplu de lacrimi care îmi păteaza obrajii roșii , se apropie de mine și trag cu putere de cearșaful de pe pat acoperindu-ma cu el.

-Nu mă atinge .

Se apropie și în ciuda avertismentului meu o face , îmi șterge blând lacrimile căzute și îmi sărută fruntea.

-Eu îmi doresc o familie , asta nu ai înțeles până acum . Și mi-o doresc alaturi de tine îngeraș. Încearcă să dormi că ziua de mâine o să fie obositoare.

Nu mai stau să vad daca doarme cu mine sau nu , și închid ochii nici nu știu dacă regret sau nu că am făcut asta . Probabil sunt doar obosita o să regret mâine sau cine știe poate nu.

Prinde-ma de mana Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum