In momentul asta mă simt ca o idioata , pentru că îmi doresc să mă simt iubita , ceea ce e puțin imposibil pentru că nu are cine , pe Gabe l-am pierdut și nu știu dacă sunt pregătită să mă deschid în fata lui Aman . Nu știu dacă mai pot iubi , și asta mă sperie , pentru că în momentul asta chiar am nevoie sa nu mă mai simt atât de singura . Incerc sa adorm și să nu imi mai las temerile la suprafață , simt că e greșit să mă folosesc de Aman ca de un pansament și știu că sunt egoista că poate el simte ceva pentru mine și eu doar îl folosesc sa îl uit pe Gabe cu toate că știu că asta nu se va întâmpla . Sunt o persoana oribila dar n-am afirmat niciodată cum că aș fii o persoana buna.
Sunt trezita din somn ,de ușa care se deschide , probabil lipsa somnului de noaptea trecută și-a lăsat amprenta pentru că nu știu exact momentul când am adormit , dar știu că l-am visat pe el. Atigandu-ma și iubindu-ma ca și cum ar fii ultima dată și chiar a fost ultima dată , prima și ultima dată când m-am simțit cu adevărat iubita . Cea ce e tragic pentru că în câteva ore o să devin într-un fel soția altui bărbat . Și nu am nici o intenție de a mă opune in vreun fel acestui aranjament. Cum am mai spus am nevoie că cineva să mă iubească chiar daca nu pot răspunde în același mod , poate o sa pot vreodată sau poate nu .
-Cum se mai simte viitoarea miresica?
-Chiar vrei sa îți răspund la asta Aișa ?
- De ce faci asta daca nu vrei ?
-Nu o să înțelegi , îmi place suferința și chiar nu mă pot abține să nu o simt constant în viata mea. Și Aman e un om bun , poate o sa pot sa îl iubesc în viitor .
-Sunt sigură că o vei face . Acum o să te facem atât de frumoasă încât nu o să poată dezlipi de tine . Nu că în prezent o face .
Nu ii raspund pentru că nu am energie să mă gândesc cum o sa rănesc trei persoane o să fim prinși într-un triunghi unde in loc de o persoană nefericita vor fi trei . După ce îmi aranjează parul într-un coc complicat și îmi aplica un machiaj la fel de complicat arat diferit , tot ce însemna Lucynda sa transformat în variata 3.0 actualizata . Mă ajută să îmbrac rochia mare și grea , doamne cat de strălucitoare e mă simt că un pom de Crăciun . Și de parca nu ar fii fost de ajuns , îmi mai pune si doua cutii de bijuterii . Acum am mâinile pline de brățări grele unele cu inel cu tot , cercei mari și grei și vre-o trei coliere unul mai greu ca altul .
-Chiar era nevoie să mă împopoțonezi in halul asta , arat de parca un curcubeu a vomitat pe mine . Sigur nu mai ai și altele , că sunt convinsă că o să găsești loc sa le agăți .
-Nu te mai plânge ești superbă.
-Da dar abia mă mai pot mișca .
-O sa scapi de ele , Aman va fii mai mult decât fericit sa te ajute .
-Nu te plac prea mult in momentul asta.
-Apropo unde ai fost plecata ?
-Pe plaja , m-am plimbat .
-Toata noaptea?
-Nu Aișa , noaptea am petrecut-o cu Gabe , care cică și-ar fii făcut griji că am dispărut și a plecat sa mă caute .
- Nu îmi spune că ai făcut vre-o prostie te rog .
-Daca prin prostie te referi și la faptul că m-am dăruit pentru prima oară lui și apoi l-am părăsit chiar daca el mă implora sa nu o fac . Da am făcut o prostie. Pentru că i-am rupt inima în bucăți și pe a mea am distrus-o .
-Aman știe?
-Da i-am spus în dimineața asta.
-Si cu toate astea a acceptat sa te ia de soție.
-Știu e sucita rău toată situația asta și nici măcar eu nu o pricep. Am renunțat să o mai fac . De ce ar vrea pe cineva așa distrus că mine drept soție?
-Poate pentru că te iubește?
-Cum poți iubi pe cineva așa ca mine , priveste-ma sunt o epava.
-Daca tu nu te iubești , asta nu înseamnă că altcineva nu o poate face. Ești specială și poate o să îți dai și tu seama de asta. Cândva.
-Sau poate nu merit te-ai gândit la asta?
-Nu tu decizi asta , încetează să te mai blamezi. Acum haide ceremonia e pe cale să înceapă.
După o ceremonie ciudată și o petrecere și mai ciudată , cu dansuri care sunt demne de contorsioniști , bine exagerez puțin dar a fost o experiență nouă în care am fost analizată în toate felurile posibile și am depus toată energia pe care am avut-o sa par fericita . Și în felul ăsta sa mai adăugat o masca la cele existente. Și vor mai continua și altele, după fiecare masca pusă o să îmi continui să îmi spun că sunt bine și o să merg mai departe .
CITEȘTI
Prinde-ma de mana
RomanceVolumul 2 din Înger Decăzut Au trecut 3 ani de la dispariția lui și în timpul asta sau schimbat multe , dar eu , am ramas doar eu o umbră care se lupta sa lase trecutul in urmă și să îi zâmbească prezentului . Dar oare mai am puterea de a mai lăsa...