Lucynda
Mă trezesc într-o cameră străină , și cu o mână grea pe mine nu știu cum am ajuns aici sau ce am făcut azi-noapte , și știu cât de groaznic mă simt , dar nu pot sa reactionez , cel puțin nu acum, un singur lucru mă liniștește și acela e parfumul lui . Doar că durerea asta cumplită de cap nu mă lăsa să mă panichez acum , o voi face în următoarele minute , dar acum .... acum îmi permit să nu mă mai gândesc la nimic pentru că nu vreau sa o mai fac.
Incerc să mă mișc sa pot merge la baie , nici nu știu dacă am nevoie cu adevărat , sau poate vreau sa gândesc și cu el aici și așa de aproape nu pot sa o fac . Mă ridic ușor după ce i-am îndepărtat membrele de pe mine , serios e uriaș omul asta, și îmi pun picioarele pe parchetul rece . Pășesc ușor spre baie și mă tot gândesc ca mi-ar prinde bine un duș îmi dau jos hainele lipite de pe mine și mă bucur de picăturile fierbinți care mă liniștesc . Nu știu ce o sa fac in continuare dar nu mai vreau sa îl văd pe Aman cel puțin o perioada , iar pentru asta am nevoie de un loc în care sa stau . Probabil o sa locuiesc câteva zile la un hotel și o să sun o agenție să închiriez o garsoniera . Simt o mana pe spate și mă panichez instant. Tip și dau să ies cat mai repede din spațiul îngust, imaginile cu mâinile lui Aman mă năpădesc și cu cat incerc mai mult să scap cu atât mă simt mai neputincioasă , mă simt lipita de cabina și lacrimile îmi curg pe obraji închid ochii și rostesc cu teama .
-Te rog , nu îmi face rău . Nu mai vreau , te rog să îmi dai drumul .
-Ce dracu , îngeraș . Nu îți fac nimic calmează-te . Deschide ochii și uitate la mine , nu îți fac nimic .
Dau din cap in sens negativ și îmi strâng și mai tare pleoapele , simt cum mana lui îmi dă parul de pe fata .
-Il omor , îți jur că îl nenorocesc pe idiot . Acum te rog iubire ai încredere nu îți fac absolut nimic . Haide deschide ochișorii, uite sunt îmbrăcat și dacă te face sa te simți mai bine închid ochii .
-Nu e nevoie scuze , doar că m-ai luat prin surprindere , atâta tot , nu sa întâmplat nimic .
Ies din dus cu picioarele moi , jur că dacă nu ar fii aici m-aș pune jos și aș da drumul la o porție zdravănă de plâns , nu credeam că mă va afecta atât de rău , dar uite că nu a fost așa . Îmi îmbrac corpul într-un prosop și caut hainele cu care am fost îmbrăcată ieri .
-Le-am spălat și uscat sunt in camera pe pat , daca hainele le cauți .
-Mulțumesc.
Ies fara să mă mai uit in spate și pot sa pun pariu că o să se audă vreo bufnitură pentru că îl știu impulsiv și pentru că la naiba îl cunosc . Mă îmbrac și nu apuc sa îmi usuc parul că se aude o bufnitură , cum spuneam își varsă nervii pe lucrurile din jur sau mai nou pe pereți .
-Usor cu mobila ,Gabe că te dau vecini in judecată . Și nu te mai stresa atât doar ți-am zis că sunt bine .
-Ești bine pe dracu , acum 10 minute , tremurai și mă implorai sa te las in pace , cu toate că nu îți făcusem nimic.
-Ti-am zis că m-ai speriat doar . Și până la urmă cine ți-a dat dreptul să intri peste mine in baie. Nu mai vorbesc prin pereți, vorbim mai târziu plec la cabinet.
In nici 5 secunde apare și nervosul doar într-un prosop , și Dumnezeu să mă ierte dar arata bestial, și înainte era frumos dar parcă acum își bate joc. Mă vede că mă holbez și un zambet i se întinde pe toată fața .
-Vezi sa nu lesini. Știu sunt frumos dar nu e nevoie sa lesini.
-Ha ha , buna asta , mă uitam la tatuaje , nimic mai mult.
-Sunt convins de asta . Și nici nu mă gândesc să te las la cabinet astazi , suni și anulezi programările . Și înainte să comentezi pentru că știu că asta o să faci . Îți spun că dacă nu mă asculți o să te incui in camera , și știi că nu glumesc .
-Nu ai nici un drept să faci asta , noi nu suntem nimic așa că nu te mai baga in viața mea.
-Care viața, să fii sclava sexuala a arabului . Trezește-te la dracu Lucynda tipul e un psihopat , și la dracu în ea de treabă te-a violat sau ce naiba ți-a făcut de ești așa speriată .
-Exagerezi nu mi-a făcut nimic .
-Asta numesti tu nimic ? Ești în stare să o iei la fugă în orice moment, și oricât te chinui sa nu o arati se vede că ai pățit ceva . Și până la urmă în calitate de ce ești tu acolo.
-Logodnica .
-Mă faci sa rad , unde e inelul și dacă nu ai observat e însurat și mai are și un copil . Știi până acum credeam că ești naivă , dar acum cred că ești doar proasta. Te lași călcată în picioare de idiotul ăla și tot acolo te întorci . Ai devenit între timp masochista spune-mi iubire că te ajut bucuros cu noua descoperire.
-Dacă ai terminat de urlat , vreau sa plec și nici nu am chef sa îți dau ție explicații. Trebuie sa îți amintesc că tu m-ai aruncat în brațele lui poate ai uitat cat de crud ai fost și m-ai părăsit , acum ce ? Ai pretenția să te primesc cu brațele întinse înapoi , speri degeaba nu se va întâmpla . M-ai rănit o data , a doua oară nu îți mai dau ocazia.
-Îmi pare rău la dracu nici nu știi cât regret că am fost un dobitoc , dar orice am făcut eu nu se compara cu ce ai pățit , încetează dracului sa te prefaci bine pentru că nu ești , ai fost abuzata , nu te mai întorci în casa aia niciodată.
Nervii mei au ajuns la apogeu , și chiar nu îmi pasă ce crede și ce vrea , o să fac fix ce vreau eu am obosit sa fac cum vor alți deci toate părerile lui , ei bine sa și le bage undeva.
-Si de ce mă rog , ți-ar pasă ție . Ce treabă ai avea tu cum mă simt sau ce am pățit eu , daca într-adevăr am pățit ceva. M-ai abandonat idiotule , deci asta , arat spre mine , nu e problema ta , nu că a fost vreodată .
-Pentru că te iubesc incapatanat-o și o fac al dracului de mult, ești in respiratia mea, in fiecare puls , imi curgi prin vene , cum dracu ai reusit asta. Cum ai reusit sa repari , un om atat de distrus ca mine?
-Eu ....
-Tu ce , hai minți , ascunde-te cum o faci de ani buni , spune-mi că nu mai simți nimic pentru mine , aruncă-mi in fata faptul că te-am abandonat în cel mai critic moment . Pentru că știu că e greșit dar nu întotdeauna facem alegerile corecte. Am incercat sa stau departe de tine , dar nu pot îți jur că nu pot viața mea orbitează in jurul tau și nu pot sa stau departe , asta nu mai ține de mine. Așa că spune-o , zii că mă urăști , spune-o că viața ta ar fii fost mult mai ușoară fara mine . Numai spune dracului ceva.
-Fa dragoste cu mine .
Nu știu de unde mi-a venit doar că vreau să îmi șterg toate atingerile lui de pe mine , vreau ca amprenta sa fie numai a îngerului cu aripi frânte care în sfârșit și-a descătușat inima și și-a permis să simtă . Și mă bucur , doamne cat de mult o fac .
-Ești nebuna , îți jur că nu am văzut om mai sucit că tine .
-Poate , sau poate ție frica , așa cum ți-a fost mereu și mă bagi tot pe mine la înaintare că sa te scutesti pe tine de vina.
-Doamne cum am ajuns așa de îndrăgostit de nebuna din fața mea , serios acum ești lucidă , sau te-a afectat serios alcoolul de noaptea trecută . Acum nici 30 de minute ai fost aproape de un atac de panică că te-am atins , și tu îmi spui că vrei sa faci dragoste cu mine . Ce minte sucita ai ?
-Una pe care tu nu o sa o înțelegi niciodată .
-Asta e clar .
Isi pune mâinile în cap și se învârte că un leu in cușcă , și dacă mă uit bine e chiar amuzant de privit . Mi se strânge stomacul de fiecare dată când mă uit la el și știu că îl iubesc pentru că o fac și e cel mai frumos sentiment trăit vreodată.
-Deci ? Ce ai de gând?
-Ești sigură că vrei asta?
-De ce nu aș fii?
-Habar nu am , ești cea mai complicata ființă întâlnită.
-Ha , cine vorbea ? Cred că ar fii cazul sa te privești în oglindă.
-Așa razi de mine afurisit-o , o să am grijă să nu te mai poți ridica din pat ceva vreme.
-Asta este o amenințare ?
-Nu știu este?
****
Și da cum a promis , asta a și făcut nu ma lăsat să mă duc decât la baie , in rest nu am stat decât în pat printre multe altele, mi-a adus mâncare la pat am făcut dragoste , de mai multe ori , am stat in brațele lui . Ne-am uitat la filme , sau ne-am contrazis pe diferite subiecte . A fost o zii de neuitat , și știu că mă iubește îmi arată în fiecare clipă asta , la cabinet nu am mai ajuns , pot sa spun că mi-am luat un mic concediu și mă simt bine , mai bine ca niciodată . Zilele in care am vegetat practic în apartamentul lui Gabe sunt minunate , el e minunat și ciudat . Adică cine ar fii crezut că marele Gabriel poate să facă clătite in fiecare dimineață , sau diferite feluri de mâncare , după părerea lui am slăbit foarte mult și se ocupa personal să mă readucă la forma inițială . Îmi place grija cu care mă copleșește și nu mai vreau sa plec , dar trebuie sa o fac mâine e ultima zii din săptămâna asta și trebuie să vorbesc cu Aman , am amânat destul discuția și chiar daca nu îmi face plăcere trebuie sa clarific lucrurile intre noi. Și apoi să îmi iau și lucrurile de acolo , nu pot purta la nesfârșit tricourile lui Gabe.
-La ce te gândești îngeraș?
Mă uit la el ,și e frumos la naiba zici că e picat din cer , de când l-am văzut prima data era ridicol de frumos ,doar atitudinea era stricată , și chiar și așa tot m-am îndrăgostit că ultima idioata de el .
- Stai nu îmi spune știu . La cat frumos sunt și cât de bine e când sunt în tine. Știu asta dar ce sa fac e un talent nativ.
-Si nici de modestie nu duci lipsa se pare .
-Nu le poți avea pe toate nu ?
-Asta așa e .
-Si totuși eu le am .
-Încetează lăudărosule , dar serios acum de unde ți-a venit ideea să îți umpli tot corpul cu tatuaje?
-De ce nu îți plac ?
-Sunt simpatice , și tu ești plin de mușchi . Ce ai mâncat în ultimii trei ani ?
-Simpatice, razi de mine afurisit-o . Și crede-mă e mai bine să nu știi . Nu vreau sa ramai cu traume .
-Ha ha , amuzant ce sa zic.
-Știu , chiar sunt bun la toate ,deci ai noroc că m-ai prins .
-Cine a zis că am făcut-o , ai sărit tu singur singurel .
-Trebuie sa ai mereu tu ultimul cuvânt nu?
-Inca te mai îndoiești de asta.
Nu mai zice nimic doar se ridică puțin și eu aterizez de pe pieptul său gol de astfel direct cu fata in perne , așa îmi vine cate o dată să îl bat .
-Anunta , nesuferi........ Ce naiba?
Mă simt , răsucită cu fata spre el și cu mâinile ridicate deasupra capului , daca inca mai are pofta de nebunii , ei bine eu nu , îmi simt tot corpul moale și nu vreau decât să stau .
-Gabe ...
-Shhh.
Mă sărută , și doamne cat de bine o face , mă pierd total în senzațiile oferite de el până în punctul în care îl doresc din nou și din nou . Uit de oboseala probabil uit și cum mă cheamă dar nu îmi pasă îl vreau pe el și nimic altceva. Fantezia se destramă că simt ceva pe deget , când Dumnezeu ajunsă acolo . Gabe se da jos de pe mine și îmi las mâinile tremurânde in jos , piatra care sclipește pe degetul meu îmi trezește o grămadă de amintiri , și nu credeam că o să o mai văd vreodată. Lacrimi îmi curg pe obraz fără să le pot retine și nu știu ce pot sa fac , nici nu știu ce să zic.
-Sa nu cumva sa îți treacă prin cap sa îl dai jos , ți-am mai spus e al tău . Doar ca tu ai fost extrem de încăpățânată . Dar acum nu îți face filme că mai scapi , de data asta ești a mea .
-Gabe.
-Nu mai plânge prostuțo , tu ai idee cat de mult te iubesc?
-Si eu te iubesc. Dar....
- Nici nu vreau sa aud . Acum a ajuns la proprietarul de drept , așa că nu aveau să aud alte comentarii. Priceput îngeraș.
-Debordezi de romantism .
-Nu le poți avea pe toate nu?Ce părere aveți despre cum a cerut-o Gabe în căsătorie. Diferit nu ?
Și foarte romantic sau poate nu!!
Abia aștept să vă aflu părerile.
Scuze că nu am mai postat așa se întâmplă când nu îmi place nimic , și sincer nu sunt nici acum prea mulțumită cum a ieșit .Oricum daca va plăcut trimiteti-mi o ⭐ .
CITEȘTI
Prinde-ma de mana
RomanceVolumul 2 din Înger Decăzut Au trecut 3 ani de la dispariția lui și în timpul asta sau schimbat multe , dar eu , am ramas doar eu o umbră care se lupta sa lase trecutul in urmă și să îi zâmbească prezentului . Dar oare mai am puterea de a mai lăsa...