De o ora mă sucesc printre așternuturi , și mă gândesc cum naiba sa schimbat așa brusc atitudinea lui , adică pe bune , de aproape o lună e drăguț și îmi vorbea frumos mai că îmi vine să îmi dau palme la cat de naivă sunt. Zău că îmi merit soarta , nu știu cum naiba am putut avea încredere în el . In momentele astea îmi e dor de mama , aș fii vrut să mă apere de toate relele și să mă învețe cum să îmi apar inima de toate loviturile primite , și nu au fost puține .
Se aude ușa și de data asta aș vrea că persoana care a intrat să dispara , nici nu îmi pasă cine e . Aș vrea să mă evapor și eu numai să plec naibii de aici , pentru că sunt sătulă sa îmi spună ce sa fac . Îmi e dor de idiotul de Gabe și chiar dacă acțiunile lui Aman mi-au acaparat puțin gândurile , tot mă gândesc la el știu că o să se întoarcă . Și eu sunt dispusa sa îl aștept chiar daca o sa întâmpin probleme pe parcurs tot o sa îl aștept pentru că țin să cred că asta e un test să vadă dacă iubirea noastră o să reziste in timp sau se va risipi.
-Nu vreau sa vad pe nimeni.
-Știu dar nu am cum sa nu respect ceea ce îmi spune Aman.
-Da , poate tu nu poți dar eu da. Daca idiotul își închipuie că o să mă supun regulilor lui tâmpite se înșeală . Nu sunt marioneta nimănui .
-Vrei să spui că eu sunt marioneta că le respect ?
-Pai și atunci ce ești ? Te manevrează toți după bunul plac doar pentru un acoperiș deasupra capului.
-Ce a făcut de te-a enervat in halul asta . Nu te-am văzut așa niciodată.
-Atitudinea lui de rahat , aproape o lună sa purtat frumos și era așa blând și romantic și nu mă presa în nici un fel și acum că am îndrăznit să îi întrerup discuția cu cine naiba știe o fii aia , presupun că o noua cucerire . Tot el sa purtat că ultimul măgar și tot el era ăla supărat. In plus idiotul mă obligă să mă mărit cu el in trei zile . Să o creadă el că mă căsătoresc cu el mai bine mă arunc de la balcon.
-Ia și aer , Lucy calmeaza-te bine nu rezolvi nimic dacă te consumi așa. Pare ciudat ce mi-ai spus . Nu am știut că Aman să fii fost romantic vreodată în viața. E puțin gelos , și nu vrei sa îl superi nu sta bine cu răbdarea mai mereu . Toată lumea îl cunoaște.
-Si mie de ce naiba nu mi-ai spus . Ma păcălit sa fac ce vrea el și când i-am spus că nu fac ce vrea , ma alungat pentru aia , eu trebuia să fiu supărată ,nu el .
- Știi mi se pare că ești puțin geloasa , și nu ai motive serios nu are nimic cu cea pe care a adus-o . E o prietena de-a lui Amir .
-Nu sunt , nici măcar nu îl plac doar mă enervează că aia mă jignit și el tot pe mine ma acuzat . Nu vede adevărul la naiba. Dacă îmi spuneai cum e de fapt știam la ce să mă aștept.
-De unde aveam să știu cum se poartă el cu tine Lucy serios acum nu rezolvi nimic dacă îl enervezi și mai rău.
-Oo dar nu o sa îl enervez o să ii transform viața în infern , nu știe cu cine sa pus eu nu sunt cum își dorește el supusă și ascultătoare . Să vedem cum se va mai căsătorii cu mine daca eu nu îmi doresc .
-Hai să îți spun , ce trebuie să facă sau nu o soție .
-Nu te obosi că nu mă interesează , sau stai zii sa văd cum o sa le încalc pe toate ii arat eu afurisitului. Vrea război o sa îl primească.
-Eu zic sa nu faci asta , uite in Coran e un verset care spune asta . O sa ți-l citesc sa nu zici că le scot de la mine.
O vad cum răsfoiește cartea aia mare și groasa cu care a venit și nu știu de ce e așa de serioasă adică ce naiba ar putea să îmi facă.
-„Versetul 34: Bărbații sunt mai presus decât femeile, fiindcă Dumnezeu le-a dat întâietate asupra lor și fiindcă ei cheltuiesc din averi pentru ele. Femeile cinstite sunt pioase, păstrând în taină ceea ce Dumnezeu păstrează. Dojeniți-le pe cele de a căror ascultare vă este teamă! Părăsiți-le în așternuturi! Loviți-le! Nu le căutați însă gâlceavă, dacă vă dau apoi ascultare. Dumnezeu este Înalt, Mare.”
Ascult ce citește și mi se pare o porcarie , daca asta e religia lor e tiranică , și nu e drept deloc ce scriu aia.
-Asta e o mare porcarie , asta e un fel de biblie sau ceva nu ?
-E cartea sfântă , orice musulman a citit-o măcar o dată. Uite asta pățesc cele care nu se supun legilor musulmane .
- „Deși poligamia a fost permisă, numărul soțiilor a fost limitat la patru, fiecare trebuind să fie tratată egal. Nu este vorba despre o inegalitate spirituală. Coranul se adresează în mod explicit atât femeilor, cât și bărbaților, iar femeile vor trebui să plătească pentru acțiunile imorale la Ziua Judecății.
Cu toate acestea însă, există anumite versete care dovedesc inferioritatea juridică a femeilor. Partea unei surori reprezintă jumătate din partea fraților ei, conform legilor coranice întrucât se presupune că o va întreține soțul. Un soț poate pedepsi aspru, din punct de vedere fizic, o soție recalcitrantă sau nesupusă, ca măsură ultimă în cazul în care orice altă metodă a eșuat. În anumite proceduri juridice, mărturia unei femei nu valorează decât jumătate din mărturia unui bărbat - se presupune că, fiind nefamiliarizată cu problemele legate de afaceri, va avea nevoie de un prieten pentru a-i reîmprospăta memoria.”
-Da bine , am înțeles are multe drepturi și eu nu am nici unul , dar uiți ceva încă nu sunt soția lui și o să mă asigur că nici nu o sa fiu . Nu poate să mă oblige nu?
-Tehnic ești deja soția lui , asta o să fie mai mult o repetare a ceremoniei alaturi de familie. Mai am să îți spun obligatiile soțului și cele ale soției .
-Chiar daca nu vreau tot o sa mi le spui nu?
-Exact , nu fac decât să respect ceea ce am fost pusă sa fac .
-Esti imposibilă , jur că dacă mai aud o data cate drepturi are un bărbat aici îmi dau cu capul de pereți . Sau și mai bine îl dau pe Aman din cauza minciuni lui sunt în situația asta.
-Bafta cu asta . Acum asculta și apoi poți să îi faci ce vrei bine.
-Mda să inceapa tortura , ai noroc că te plac .
-Știu . Deci obligațiile soțului sunt ? Și uite sa vezi cat sunt de drăguță nu ți le zic foarte detaliat . Îți fac un fel de rezumat .
-Cum poți fi așa drăguță.
-Lucy , lăsa ironia .
- „OBLIGATIILE FINANCIARE .
Sotia are drepturi financiare fata de sotul sau, cum ar fi mahr (dota/zestre), cheltuieli si llocuinta.
Mahr reprezinta suma de bani la care sotia are drept de la sotul ei atunci cand contractual de casatorie este completat sau cand mariajul este consumat. Este un drept pe care barbatul este obligat sa il plateasca sotiei.
CHELTUIELILE
Invatatii Islamului sunt de acord in privinta faptului ca sotii trebuie sa cheltuie pentru sotiile lor, cu conditia ca sotia sa fie disponibila pentru el. Daca ea il refuza sau se revolta, atunci nu mai este indreptatita la aceste cheltuieli. Motivul pentru care este obligatoriu sa se cheltuie pentru ea, este acela ca sotia este disponibila pentru sotul ei datorita contractului de casatorie, si ea nu poate sa paraseasca casa sotului ei fara permisiunea sotului. Ceea ce se intelege prin cheltuieli este asigurarea nevoilor ei si a locuintei.”
-Stai așa , deci să înțeleg că dacă mă culc cu el îmi dă să mănânc sau alte lucruri gen haine și lucruri de igiena. Și dacă nu o fac nu le primesc.
-Da ,cam asta e ideea principală. Sau așa cred nu le știu nici eu pe toate dar presupun că asta e.
-Are vreun rost sa zic că sunt niste porcarii.
-Nu , deci locuința nu e așa importanta. Soțul trebuie sa acorde soției o locuință după posibilitățile lui.
„BUNUL TRATAMENT
Printre lucrurile asupra carora Allah a atras atentia este si interzicerea lovirii sau bataii intr-o maniera severa.
Sotul trebuie sa aiba o atitudine buna fata de sotia sa si sa fie bun cu ea si sa-i ofere orice lucru din ce ar putea sa-i inmoaie inima fata de el.
RELATIILE SEXUALE
Sotul este obligat sa aiba relatii sexuale cu sotia sa intr-un mod rezonabil, care este unul dintre cele mai importante drepturi pe care le are asupra lui. Sotul trebuie sa aiba grija de sotia lui in aceasta privinta si trebuie sa-i dea prioritate.
Shayk al-Islam Ibn Taymiyah a spus:”Este obligatoriu pentru sot sa aiba relatii sexuale cu sotia sa atat de mult incat sa o satisfaca, atata timp cat nu-l epuizeaza fizic sau nu-l retine de la a procura cele necesare traiului…”
-Și acum urmează cele ale soției.
-Pentru atâtea reguli se vorbește cam mult de sex , și se mai cred credincioși. Îmi trebuie o pungă in care sa vars.
-Esti amuzanta .
„OBLIGATIILE SOTIEI FATA DE SOT
–SUPUNEREA FATA DE SOT
Barbatii sunt protectorii si sustinatorii femeii” inseamna ca ei sunt responsabili de ele, ceea ce presupune ca ea trebuie sa i se supuna lui in materie de supunere pe care Allah a cerut-o de la ea, si sa-i trateze familia bine si sa aiba grija de averea lui.
SOTIA CARE ISI SERVESTE SOTUL
Ea este obligata sa-si serveasca sotul in acord cu ceea ce este rezonabil printre cei cu statut similar.
RELATIILE SEXUALE
Sotia are obligatia de a se supune sotului ei si de a-i permite sa se bucure de ea fizic, deoarece din moment ce contractual (de casatorie) este incheiat, lui i se permite sa se bucure de ea. Daca sotia refuza sa raspunda cererii sotului ei de a avea relatii intime, atunci ea a facut ceva haram (interzis) si a comis un pacat major, mai putin daca are o scuza valida din punct de vedere al shari’ah asa cum ar fi menstruatia, postul obligatoriu, boala, etc.
A NU PERMITE NIMANUI SA INTRE IN CASA, CU CARE SOTUL NU ESTE DE ACORD
Una dintre obligatiile pe care le are sotia fata de sotul ei, este sa nu permita nimanui dintre cei care nu ii sunt pe plac lui sa intre in casa lui.
A NU IESI AFARA DIN CASA FARA PERMISIUNEA SOTULUI
Unul dintre drepturile sotului fata de sotia sa este acela ca ea nu trebuie sa iasa in afara casei fara permisiunea lui.”
-Spune-mi că ai terminat că eu clar nu mai vreau sa aud absolut nimic.
-Da e gata , mă duc să îi anunț pe Aman că ești școlită.
-Magnific , trimite trădătorul ăla las care nu știe nimic înafara sa dea ordine .
Da din cap și nu mai zice nimic , și apoi ce ar putea să mai zică la cate mi-a împuiat capul în ultimele două ore. Sunt secată și mi-ar trebuii o baie să mă relaxez puțin până nu apare torționarul , zău îmi plăcea mai mult când nu îl vedeam cu zilele. Intru in baie și după ce umplu cada cu apa și adaug spuma din plin mă scufund in paradisul fierbinte.
Când constat că apa sa răcit , mă ridic aproape amorțită , am incercat sa nu mă mai gândesc la nimic și chiar am reușit . Ura pentru mine. Ies și îmi înfășor trupul într-un prosop moale. Ies din baie și mă ciocnesc de singura persoana pe care nu vreau sa o văd. Mă prinde de solduri sa nu fac contact cu parchetul dar sinceră să fiu aș fii preferat o căzătură in loc de asta .
-Mirosi extraordinar Habibi.
-Scuteste-ma Aman , ce vrei ?
-Sa văd dacă ai fost informată de tradtiile musulmane.
-Da , Aișa mi le-a spus ,chiar daca nu voiam asta.
-Si ce părere ai ?
-Ai face bine să îmi dai naibii drumul .
-Nu așa se poartă o soție musulmană.
-Știi ce amuzant in toate regulile voastre stupide e că în ambele categorii tot femeia e are cele mai multe .
-Știu și ce spun cu privire la refuzul tau de a mă lasă să te ating.
-Spun că ești un idiot și că visezi daca îți imaginezi că o să mă culc cu tine când vrei tu doar că așa spun niste reguli tâmpite dintr-o carte la fel de tampita , și că sa vezi aveti o grămadă de chestii despre sex .
- Lucynda , vorbește frumos pentru că o să fiu nevoit să îți spăl gurița asta frumoasa cu săpun. Ne-am înțeles prințesa.
-Dispari , broscoiule.
-Esti incorigibila .
-Si încă nu ai văzut nimic
CITEȘTI
Prinde-ma de mana
RomanceVolumul 2 din Înger Decăzut Au trecut 3 ani de la dispariția lui și în timpul asta sau schimbat multe , dar eu , am ramas doar eu o umbră care se lupta sa lase trecutul in urmă și să îi zâmbească prezentului . Dar oare mai am puterea de a mai lăsa...