Lucynda
În dimineața care urmează , cobor ușor din pat și îmi agat din mers singurele articole vestimentare pe care le am , ies din camera pe vârfuri sa nu cumva să îl trezesc pentru că nu o sa reușesc să îmi duc planul la bun sfârșit , astăzi trebuie neapărat să mă duc să îmi iau hainele din casa lui Aman . Rup o foaie din agenda de pe masa și îi scriu repede un mesaj , acum tot ce sper e sa nu explodeze , prea tare . Mă îmbrac și îmi prind părul într-o coadă de cal. Incalt tenesii și ies pe ușa. Sun la un taxi și în nici cinci minute ajunge , urc și îi spun adresa la care vreau sa ajung .
M-am tot gândit , acum viața mea pare completă și dacă până acum doar supraviețuiam , acum am inceput să trăiesc cu adevărat. Mă uit la inelul de pe deget și chiar sunt uimita , adică a mai făcut-o o data și apoi m-am părăsit , cu ce ar fi diferit de data asta . Sper din suflet sa nu fii greșit când i-am acordat a doua șansă. Tot astăzi trebuie sa ajung și la o farmacie , pentru că mi s-au terminat pastilele și trebuie să le mai iau încă o săptămână și ceva.
-Domnisoara am ajuns.
Mă trezesc din melancolie auzind vocea șoferului , îi mulțumesc plătesc cursa și cobor . Sper sa termin repede pentru că nu vreau sa mai deschid și alte subiecte , cu toate că știu că el o să o facă. Mă îndrept spre intrare și totuși sper sa fie plecati aș fii mult mai liniștită, chiar daca venisem cu gândul să clarific lucrurile acum nu prea mai sunt sigura de asta. Intru in hol și aud zgomote din bucătărie , probabil Miriam face mâncare și sa dus speranța mea . Dau să urc scările dar îmi aud numele , asta îmi mai lipsea o cearta cu afurisita.
-Lucynda , Alah am crezut că ai pățit ceva . Aman te caută disperat de o săptămână.
-Nu stau mult Miriam , am venit doar să îmi iau lucrurile.
-Sa știi că regreta .
-Nu prea te ajuta regretul in unele situații , și eu nu mai vreau sa fac asta . Așa că sper sa fii fericita , meriți asta . Și vorbesc serios eu daca eram in locul tau nu aș fii rămas.
-Il iubesc , aș face orice pentru el , cred că știi despre ce vorbesc nu?
-Stiu perfect , și eu o fac dar poți sta liniștită nu pe soțul tău . Intre noi a fost un fel de vindecarea rănilor reciproce . Sau ceva pe acolo , îți dau un sfat , nu o mai face .
-Ce anume ?
-Nu te mai lăsa călcată în picioare , daca ai învățat ceva din experiența mea , e sa nu te mai lași la mila lui. Începe să fii mai independentă i-ați un job , și nu mai face tot ce vrea . Cum am fost eu poate sa vina alta și tu ce vei face atunci ?
-Nu știu !
-Vezi impuneți punctul de vedere , spune-i ce te deranjează și dacă vrei să fii singura soție spunei că o să pleci și nu o să își mai vadă copilul . Crede-mă odată ce ești mai independentă o să termine cu dominarea.
-De ce vrei sa mă ajuți? Tot timpul m-am purtat că o scorpie cu tine.
-Crede-ma daca ar fii atentat cineva la soțul meu aș fii facut mult mai multe decat ceea ce ai făcut tu .
-Il iubești nu ?
-Pe cine ?
-Persoana care ți-a dat inelul .
-Mai presus de viața mea.
- Mulțumesc , o să încerc sa pun in
aplicare ceea ce mi-ai spus.
-Acum mă duc să strâng repede , mai vorbim .
-Vrei să te ajut ?
-Nu , mulțumesc mă descurc .
Urc repede scările și intru in camera care nu de mult am impartit-o cu Aman , sincer locul ăsta nu îmi trezește amintiri prea plăcute , așa că încerc să strâng cat de repede pot , mă îndrept spre dulap sa îmi scot restul lucrurilor și să le pun in trailerul de sub pat .
Acum poate chiar sunt și eu de vina adică am acceptat să împart patul cu un bărbat însurat , ce naiba o fii fost în capul meu , chiar daca zicea că nu mai e nimic între ei tot nu a vrut să divorțeze , realizez acum că trebuia să îmi pun întrebări cu mult timp înainte, dar cum se spune niciodată nu e prea târziu .
Până a apărut acel cineva care îmi înseninează viața , știu nu trebuia sa îl iert așa de repede ținând cont că practic m-a abandonat, dar totuși de ce sa ne lungim suferința . Acum chiar mă simt bine viața mea a intrat pe un făgaș normal și sper că va rămâne așa.
-O doamne iubire te-ai întors , îmi pare extrem de rău pentru cum m-am purtat ,fac orice numai să mă ierți.
Corpul îmi reacționează înaintea creierului și mă dau din instinct mai in spate de vocea mult prea cunoscută care acum îmi trezește amintiri neplăcute. Doamne sunt mai traumatizată decât credeam cat de ironică este situația un psiholog are chiar el nevoie de ajutor specializat. Îmi ridic privirea spre el și când văd că are intenția să mă atingă mă mai dau un pas în spate . Jur că nu vreau sa reacționez așa îl cunosc știu că îi pare rău și sunt convinsă că nu o sa mai facă asta , dar nu pot sa îmi conving și corpul sa se puna de acord cu creierul .
-Lucy , îmi pare rău , nu știu ce ma apucat am fost gelos și am reacționat ca un om al peșterii. Știi că nu ți-aș face rău vreodată. La naiba te iubesc nu pot sa îmi scot din cap cat de idiot am putut fii. Sper că știi că nu o sa ma mai port așa niciodată.
-Stiu .
-Si totuși , nu poți să mă ierți.
-Momentan nu prea pot face multe așa că aș prefera să nu te mai apropii . Am venit doar sa îmi iau lucrurile , așa că te rog să mă lași să o fac.
-L-ai iertat nu?
-Nu înțeleg?
-Inelul de pe degetul tau , este de la el așai?
- Aman ar trebui să ști mai bine ca oricine că eu nu am fost vreodată în stare să fiu o musulmancă așa cum îți dorești tu . Acum ți sa întors și soția și copilul ce îți mai dorești .
-Pe tine .
-Eu nu , am realizat că m-am complăcut într-o situație în care nu eram fericită , sa locuiesc cu soțul altei femei a fost cea mai mai mare greșeală a mea. Și cum spuneai si tu când iubești , ierți . Exact asta am făcut și eu .
-Am crezut că l-ai uitat , că în tot timpul acesta ai reușit să te vindeci .
-Am o întrebare , tu de ce nu ai putut să îți uiți soția chiar daca ai alungat-o?
-Nu e același lucru și o ști și tu . A fost o situație mai diferita.
-Hai pe bune , ai fost un laș și nu ai așteptat să afli și părerea ei pentru că să îți spun ce , la voi femeia e desconsiderată , și ai ascultat de restul idioților de acolo și ghici ce , ți-ai alungat soția și însărcinată. Asta e cel mai demn comportament de un soț și viitor tata. Și ce am constatat că nici acum nu ești un tata asumat . Ca să știi și tu nu ești tata doua ore seara sau o data pe săptămână. Îmi pare rău de soția ta , pentru că a fost obligată să se căsătorească cu așa o persoană .
-Ești crudă.
-Serios , nu draga , e purul adevăr . Acum depinde și de cel care îl primește . Și dacă te raportezi la situația mea , ei bine să știi că eu chiar am trecut prin multe cu Gabe și atunci pe plaja , voia să mă ia cu el chiar daca nu a reușit să scape de amenințarea care mă viza. Dar eu fiind încăpățânată , am zis că dacă mă răzbun pe el rezolv ceva dar am realizat că nu am făcut altceva decât să ne supun pe ambii la o suferință prelungită.
-Te-a abandonat în mama ei de treabă , cum poți să îi mai tii apărarea.
-Și tu ce ai făcut ? Sau stai la tine nu se pune . Privește-ți propriul comportament si abia apoi poți critica pe altul . Și un ultim sfat , accepta-ti soția pentru că ce a indurat ea nu cred că ar fii făcut-o multe. Și după toate astea sa vina să își mai găsească și soțul împărțind patul cu alta , e la fel de crud.
-Lucy .
-Pa Aman , îți doresc o viață frumoasă. Concentrează-ți atenția pe micul pui de om pentru că merită nu e bucurie mai mare decât cea a unui copil și tu ai unul ca un îngeraș nu îți mai bate joc de sentimentele ei.
-Îmi pare rău , pentru tot .
-Și mie , mi-aș fii dorit să rămânem prieteni dar în momentul acesta nu sunt așa sigură că asta îmi trebuie. Poate peste ceva timp o să pot să mă uit la tine cum o făceam înainte de toate astea .
Mă îndrept spre ieșirea din cameră și nu îi mai acord atenție , trag bagajul după mine și îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru că am reușit să port o conversație civilizata cu el înainte de a fugii , știu că par lasă , dar în momentul acesta nu îmi pasă aș face orice numai să plec cat mai repede de aici.
Cobor scările în liniște și știu că e in spatele meu , parca ii simt privirea arzându-mă , dar nu mă întorc îmi continui hotărâtă drumul spre ușă că și cum asta e misiunea mea în viața , când ajung la ultima treaptă privirea mi se burează și ratez treapta , mă aștept oricând să fac contact cu podeaua dar spre fericirea mea nu se întâmplă asta . Realizez cine mă ține strâns în brațe și mă smucesc de parca m-ar arde îmbrățișarea lui. Mă împleticesc in picioare și când da să mă prindă iar , o voce ne face pe amândoi să tresărim. Poate sunt nebuna , dar mă bucur enorm că a venit după mine .
-Nu o atinge .
Îmi îndrept privirea spre vocea care a răsunat acum in încăpere și dau de persoana care îmi face inima să facă salturi . Doamne cat pot sa îl iubesc , simt că viața începe și se termină cu el , și cu toate că ne-am supus amândoi la suferințe repetate , uite-ne aici pe ambii căutând să ne facem un viitor împreună.
-Gabe .
-Vin-o îngerașule , ce cauți singură . Parca am vorbit că o să vin cu tine . Data viitoare o sa folosesc alte metode să te țin lângă mine .
-Mai ai idei , că din ce țin minte m-ai legat de orice chestie găsită .
-Știu dar asta nu e nimic , stai să vezi ce pățești când ajungem acasă . Împielițată mică și neascultătoare ce ești.
Aceași stare pune stăpânire pe mine și caut sa mă sprijin de ceva , sau de cineva . Dar ajutorul meu vine cu o gură spurcată și multe tatuaje.
-Lucy , ce ai . Mergem la spital .
Reacționez , imediat și parca cu forte proaspete mă ridic din locul unde sunt așezată și constat că este canapeaua din hol cum naiba am ajuns aici. Mă rog asta nici nu mai contează pentru că simpla menționare a spitalului mi-a luat cu mâna orice durere aș fii avut.
-Nu. Nu merg niciunde . Sunt bine e doar o cădere de calciu . Sau poate de la oboseala . Te rog Gabe nu vreau la spital. Hai acasă.
-Dumnezeule ce i-ai făcut în câteva zile , zici că ai spalat-o pe creier.
-In locul tau mi-aș ține gura închisă asta daca nu vrei sa o deschid și eu . Cine ți-a dat dreptul să abuzezi de ea nenorocitule. Cum te mai poți numi bărbat daca ai ajuns să faci asemenea lucruri odioase.
-Ti-a spus ea asta? Și termina cu jignirile , aici nu ești în mahala.
-Ce ai făcut tu e de un milion de ori mai rău decât că vorbesc eu urat. Măcar eu știu să respect ceea ce iubesc, tu nu ai capacitatea asta .
-Ai abandonat-o pe o insulă pustie , asta da iubire ce pot sa spun.
-Da , am recurs la asta pentru că o știu cât de încăpățânată poate sa fie și își punea viața în pericol , aș fii făcut orice sa îl salvez viața . Tu doar te-ai văitat și apoi ce , ai încercat sa mă ții la distanță de ea.
-Si care e problema , ai abandonat-o deci nu mai era treaba ta ce face și cu cine .
-Idiotule ai profitat de suferință ei și te-ai băgat cu forța în viața și patul ei . Ți-am lăsat-o în grija să rezolv anumite lucruri care ii puneau viața în pericol și tu ai făcut orice sa mă ții la distanță de ea.
-Nu am făcut nimic să o forțez , mi sa dăruit din proprie voință , și a făcut-o de multe ori . Nu am plănuit să mă îndrăgostesc de ea ,dar sa întâmplat și da aș fi făcut orice sa nu o găsești.
-Ai făcut deja tot ce puteai , o caut de mult timp și după ce m-am chinuit destul de mult să intru în emiratele Arabe, surpriza ai luat-o și ai dus-o la dracu în praznic . Daca nu mă suna un prieten sa ne vedem , nu aș mai fii văzut-o niciodată.
-Asta a fost o eroare și crede-mă dacă știam că îți faci apariția , nu mai eram de mult pe aici .
Toate cuvintele lor mi se învârtesc in cap și acum realizez cat de naivă am fost , și eu care credeam că a făcut-o pentru mine , el voia să mă ascundă de Gabe . Doamne cât de proastă am putut fii ,daca plecam atunci cu Gabe nimic din toate astea nu se întâmpla .
-Ajunge . Încetați , nu vreau sa mai aud absolut nimic. Gabe vreau acasă .
Mă întorc spre persoana care mă dezamăgit enorm și îl privesc cu milă , exact asta este sentimentul care mi-l inspiră , nu a fost în stare să aibă grijă de nimic . Și-a alungat soția gravidă și acum a făcut orice să mă țină lângă el chiar daca era conștient că nu îl iubesc .
-Îmi este mila de tine . Ai avut o familie împlinită și ți-ai bătut joc , apoi că sa te simți tu împlinit m-ai ținut lângă tine chiar daca știai că iubesc alta persoană. Cum , cum reușești să dormi noaptea ?
-Lucy ... Nu e adevărat , te iubesc enorm crede-mă.
-Asta nu e iubire , ceea ce simți nu e altceva decât o obsesie. Sper să ai o viață frumoasă.
-Te rog Lucy ,
-La revedere , Aman .
-O sa plece iar , știi nu . Cum a mai făcut-o . Doar e bun la asta .
-Poate , dar prefer mai mult o clipă de fericire , in locul unei vieți de amăgireȘi am revenit ,da am avut multe chestii de făcut , mi-am dat Seama că nu e deloc ușor cu doi copii . Revenind da l-am făcut pe Aman personaj negativ și nu am nici măcar un regret , oricum o vedeați pe Lucy in rolul de sotie de musulman . Euuu nu și chiar îmi era dor de nebunia lui Gabe . O să încerc o scriu mai des . Deci care sunt părerile voastre in legătură cu capitolul și ce a făcut Aman . Va așteptați la asta ?
CITEȘTI
Prinde-ma de mana
RomanceVolumul 2 din Înger Decăzut Au trecut 3 ani de la dispariția lui și în timpul asta sau schimbat multe , dar eu , am ramas doar eu o umbră care se lupta sa lase trecutul in urmă și să îi zâmbească prezentului . Dar oare mai am puterea de a mai lăsa...