Capitolul 19

241 41 11
                                    


      Razele soarelui îmi deranjează vederea și chiar daca aș mai vrea sa dorm nu pot. Îl văd pe Aman cum doarme pe o parte și pot sa spun că e chiar adorabil . Mana lui îmi tine talia prinsa într-o menghina și un picior îl are prins în ale mele. O poziție ciudată daca e sa mă întrebi pe mine . Incerc să îmi eliberez corpul din strânsoarea lui și să îmi eliberez vezica care e pe cale să îmi explodeze. Dar chiar înainte să cobor îmi prinde mana și mă oprește .

-Unde fugi dulceata.
-La baie , unde as putea să plec .
-Te-ai trezit cu fata la cearșaf ?
-N-am chef Aman ce e?
-Vreau să știu ce mai ai de data asta ?
-Si eu vreau la baie .
-Bine fie , nu am pofta sa mă cert cu tine așa devreme . Se pare că am revenit la atitudinea capricioasa sa te pregătești in două ore plecăm .

-Ai terminat cu morala sau mai ai ?
Îmi dă drumul și ofteaza , cu coada ochiului îl văd cum se ridică se îmbracă și se îndreaptă spre ieșire.
-Am ceva de rezolvat și revin încearcă să nu îți verși nervii pe toată lumea .
-Cine a zis că sunt nervoasa , vine și Miriam nu ?
-Lucynda am mai discutat subiectul asta .
-Da nu poți să o părăsești , bla bla bla.
-Ar fii cazul sa incepi sa te porți ca un adult nu mai ai cinci ani.
-Am înțeles tati , altceva ?

Scutură din cap și iese pe ușa , intru și eu în baie și îmi incep rutina , și nu știu de ce sunt așa pornită până la urmă își lasă casa in urma să îmi îndeplinească mie dorința , știu că face unele sacrificii și eu mă port de parca m-ar fii obligat să fac ceea ce am făcut . Am vrut sa fac asta , de asta nici nu știu de ce naiba rămân ancorată în trecut. Nu știu dacă mă iubește dar a așteptat aproape un an să mă hotărăsc dacă mă dăruiesc lui sau nu .

Sunt o ciudata nici nu știu ce naiba îl face să mă suporte atât de mult , am unele momente in care nici eu nu mă suport. Și asta e unul din ele . Hotărăsc să ies din baie și să îmi pregătesc bagajul , și poate mai târziu o să ii cer scuze pentru comportamentul meu deplasat. Ies din baie și dau de Aișa în camera o da asta chiar e o surpriză pentru că nu a mai dat pe aici de mult timp sigur a trimis-o Aman pentru că mi-am dat seama că din proprie inițiativă nu ar venii . Și știu cât de patetică am fost de mi-am descărcat sufletul la ea și poate nici măcar nu mă place , a fost într-un fel obligată să mă suporte. Concluzia asta îmi aduce un gol in stomac , dar cum spuneam nu mă suport nici eu de ce ar face-o altul.

-Ce te-a mai pus Aman să faci ?
Își ridică fata uimita la mine și mă privește cu ochii mari .
-De unde ști că mă trimis el?
-Uiti că am o facultate in psihologie  , și chiar daca nu aveam tot îmi dădeam seama că nu ai veni de una singura ,se vede de la un kilometru că nu asta vrei sa faci in momentul asta.
-Uite Lucy nu am nimic cu tine , doar că ...
-Nu te mai chinui , nu e nimic nu ești obligată să mă suporți. Deci zi ce mai vrea și ești liberă să pleci unde vrei. Oricum nu am o stare prea buna și nu e bine sa stai pe lângă mine .

-Ti-a trimis astea , a zis că o să te ajute .
Îmi îndrept privirea spre pat și văd doua cutii , instant mi se ridica tensiunea nemernicul mi-a trimis abia acum cadou . Cu toate că i-am zis de nu știu câte ori că vreau și eu să iau contact cu lumea exterioară.

Decid că nu are rost sa îmi vars nervii pe Aișa și așa mai are puțin și o ia la fuga , nu știu ce anume a speriat-o fața mea sau cine știe ce ia spus scumpa de Miriam.
-Multumesc , lasă-le aici o să vorbesc eu cu el când se întoarce în camera .
-Dupa fața ta nu pari prea incantata.
-Pentru că nici nu sunt , dar aștept să văd ce explicație are pentru cadoul asta , tocmai acum.

-Adica ?
-Nu contează , mă apuc de împachetat .
-Daca vrei te pot ajuta , știu că sunt o prietena groaznica sau am fost dar chiar nu vreau sa pleci supărată pe mine.
-E ok , nu sunt supărată pe nimeni . Deci poți sta liniștită . Sunt doar nervoasa pe Aman lucru absolut normal idiotul reușește să mă calmeze și tot odată să mă scoată din sărite în același timp.

-Si totuși îl placi nu ?

-Si totuși o fac , sau nu știu nici eu ce mai simt . Pentru că e însurat in mama ei de treabă și nu știu dacă pot să mă obișnuiesc cu asta. Și cu lingușelile nevestisi .
-E puțin mai cu doua fete , dar totuși sper sa te obișnuiești , și tu daca ai fii fost în locul ei ce ai fii făcut.
-Putin glumești nu , tipa e o scorpie și nu știu , cred că nu aș mai fii stat . M-aș fii întors înapoi.  Eu sunt prea vulcanică sa stau să vad cum soțul meu e cu alta femeie.

-A crescut  cu greu fetița și crede-mă când îți spun că nu are unde sa se duca , și nici măcar nu ar lasa-o Aman tine la copil enorm din cate am văzut .
-Mda , mi-am cam dat seama de asta . Sunt un om rău că nu mi-l doream cu toate complicațiile astea la pachet?
-Nu , nu ești , dar nu mereu se întâmplă ce ne dorim . Ști viața nu e tot timpul corecta.
-Eu o știu cel mai bine , poate prea bine.

Conversația noastră se oprește și se scuză că trebuie să termine ce are de făcut astăzi . Între timp îmi aranjez și restul hainelor și mă îmbrac in ceva mai lejer , doamne cat îmi doresc să pot să port o rochie sau pantaloni scurți și maieu. Mă trântesc in pat și mă uit la cadoul lui Aman . Cat de ipocrit sa fie încât să înceapă cu cadourile exact după ce m-am culcat cu el . Sau poate tu ești paranoica și are o explicație pentru ce a făcut.

Ațipesc și tresar când aud usa , îmi ridic ochii și îl văd cum mă privește suspect.
-De ce nu te-ai uitat daca îți place modelul , daca nu le pot schimba .
-Le poți lua și ti le poți îndesa in fund nu vreau cadourile tale , nu sunt curva ta să mă plătești după ce mă culc cu tine .
-Oare de ce nu mă mir că ți-a trecut asta prin căpșorul ăla roșu al tău.

-Scuteste-ma bine.

-Esti cel mai complicat specimen feminin de pe planeta , orice fac tu interpretezi cum îți convine ție . Nu sunt un cadou incapatanat-o o să îți folosească la cursuri de asta le-am cumpărat .
-Si până acum de ce nu ai făcut-o ai așteptat să îți trec prin pat să îmi iei un amarat de telefon .

-Nu îți folosea la nimic , și ești imposibilă de azi-dimineață ești cu fundul in sus , ce naiba ai ? Nu apreciezi nimic din ce fac pentru tine  . Mă mut la naiba in praznic pentru că prințesei nu ii convine la palat . Sau ce sa întâmplat regreți ce sa întâmplat aseară? Pentru că e ridicol nu te-am obligat cu nimic . Știu că nu sunt foarte romantic dar daca nu îmi spui ce te deranjează nu pot sa ghicesc .

-Tocmai ai vorbit urat și ți-ai dat
principiile la o parte . Și nu regret chiar daca nu m-ai obligat ai profitat de confuzia mea . Dar în fine cert e că nu regret nimic , sau aproape nimic oricum știi și tu că ,cu  ultima parte nu prea am fost de acord.

-Pe naiba , daca ai terminat sa faci pe victima îmbracă-te trebuie să plecăm avem avion in doua ore .
-Nu mai înjura domnule Aman , nu e frumos . Asta îmi repeți și tu mie .
-Termina , ești enervanta.
-Ei bine așa ești și tu când îmi spui o data la 5 secunde . Îți servesc puțin din propriul medicament , ia zi ce gust are?
-Vin-o aici impielitat-o.

Nu apuc sa reacționez că e peste mine in pat și se pare că are chef de glume . De când îl cunosc mai întâi ne certăm și apoi face ceva de genul , mă copleșește și nu pot sa mai rămân supărată pe el.
Îmi prinde încheieturile cu o mână și cu cealaltă incepe să mă gâdile , și oricât incerc sa scap nu reușesc .

-Aman termina nu pot sa respir. Ești nebun.
-Da , după o anume  impielitata care îmi mănâncă zilele . Zii te predai?
-Nici nu mă gândesc , aș putea să te lovesc și să scap .
-Da dar nu o sa o faci nu?
-Bazeaza-te pe asta cowboy .

Îi prind buzele într-un sărut și prind momentul in care slăbește strânsoarea și îmi eliberez mâinile le pun pe piept și îl împing și apoi îl gâdil eu pe el , mârâie la mine și chiar daca nu am forța sunt deasupra lui și incerc sa îi țin acolo .

-Se pare că sa întors roata , te predai?
-Nu joci corect .
-In dragoste și în război totul e permis .
Rade cu poftă și ce e drept e frumos când o face nu că în general nu ar fii doar că ii se lumineaza fata când o face. În toată nebunia creată nu auzim ușa care se pare că sa deschis de ceva vreme , și un glas de copil se aude.

-Tati.
-Daca ati terminat sa va comportați ca doi copii , nu aveam un avion de prins. Se pare că prințesa are nevoie de o schimbare de peisaj.

Sigur că e și scorpia supremă de ce nu ma așteptam la asta , mă ridic de pe Aman și incerc sa mă cobor din pat dar nu reușesc .

-Raisa , ce zici mă ajuți să o fac pe Lucy să se predea , tati nu are atâta forță cat ai tu?
-Oh pe bune , chiar e nevoie de tot circul asta.
-Da , pregătește-te să pierzi , uite ce mușchi am tati a zis că sunt foarte puternica.
-Raisa , nu avem timp , haide .
- Te rog mami.
-Am ,zis ..
-Miriam , coboară venim și noi după nu e așa prințesa?
-Daaa.
Mă bufnește rasul ,entuziasmul fetiței mă amuză .
-Ce zici iubire , mi-au venit ajutoarele .
-Acum cine trișează ?
-Cum ai zis in dragoste și în război totul e permis .

Și așa trece cred că un sfert de oră cu Raisa care se distrează de minune încercând să facă să mă predau și apoi să îl facem pe Aman să se predea.

-Ies Tati a pierdut .
-Parca erai de partea mea, când ai schimbat echipa.
-Lucy mi-a promis o înghețată .
-Asa deci atunci fii pregătită să înfrunți furia marelui rege.
Sunt așa drăguți și după încă o tura de gâdilat ne oprim și încep să mă pregătesc .

-Gata am terminat cu joaca , să ne grăbim să nu pierdem avionul.
-Eu sunt gata , chițăie Raisa .
-Ti sau stricat codițele intreab-o pe Lucy daca ti le face din nou, pentru că eu nu mă pricep absolut deloc .
-Haide prințesa sa refacem ce a stricat tati.
Starea Raisei mi se transmite și mie , e chiar un copil minune și îmi place să văd că îl adoră pe tatăl ei , de asta îmi e incredibil de greu sa despart o familie . Eu sunt singurul intrus și știu că dacă ar petrece mai mult timp împreună ca o familie i-ar fii și mai bine micutei . După ce ne-am aranjat și am terminat cu caratul bagajelor pornim spre aeroport. Se pare că visul meu în sfârșit se îndeplinește .

-Esti fericita micuțo ?
-Nici nu îți imaginezi cat .
-M-a bucur , să zâmbești așa mereu . Micuțul meu înger impielitat.
Și fără vreau rad pentru că acum chiar cred că o să fiu în sfârșit fericita , și știu că odată cu mutarea viața mea o să se schimbe în bine. Deci da chiar sunt fericita.

Prinde-ma de mana Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum