Nu știu ce are de gând să facă dar sigur nu o sa fie ceva drăguț, pentru ca privirea lui e diabolică și sincer nu îmi place când se poartă asa , îmi dă o senzație de neputința. Plus că nu am unde sa mă mă dau și el continua sa se apropie.
-Dar ce am făcut mă conformez dorințelor tale te scap de plictiseala. Nu asta voiai.
Nu apuc sa ii mai răspund că pătrunde în lenjeria mea și mă atinge , mă încordez toată și îmi strâng ochii , mă trec tot felul de senzații , mana lui îi face de cap in lenjeria mea și mie îmi vine să sar in sus.
-Știi pentru o persoana care susține că nu mă suporta. Răspunzi mult prea bine la atingerile mele, de ce te minți iubire.
-Da-mi drumul , Ah . Acu...m .
-Chiar asta îți dorești maimuțică ?
Nu mai răspund , doar mă mișc destul de provocator , cat să îl aprind mai rău decât e , daca vrea sa se joace o sa intru și eu în jocul lui .
-Lucynda , potoleste-te.
-Dar ce fac?
Simt cum din poziția asta așa incomodă mă pătrunde cu doua degete , simt cum mă inunda o căldură și poate și o undă de durere .
-Aman opreste-te , nu mă mai joc .
-Cine a zis că eu o fac . Spune-mi ce îți dorești.
-Sigur nu la asta mă gândeam , vreau să mă săruți atât.
-Nu mă sărut cu femeile cu care fac sex. E ceva mai intim .
-Atunci ce noroc , noi nu am făcut sex deci regula ta nu se aplica .
Își retrage mana și mă urca pe birou , se apropie de fata mea și când credeam că o va face îmi șoptește peste buze.
-Nu m-ai convins prințesa , acum poți pleca am treabă și apoi trebuie să mă duc undeva .
-Unde , vin și eu .
-Nu e un loc potrivit pentru tine .
-Ok și eu trebuie sa stau închisă în turn nu?
-Exact nu așa stau toate prințesele?
-Scuteste-ma , și poți lucra nu te deranjez doar o să stau să te privesc .
-Nu pot lucra cu tine aici.
-De ce te distrag .
-Nu mă enervezi .
-Pacat , o să te obișnuiești .
-Coboara , poate intra cineva și te vede cocoțată pe birou.
-Nu până nu mă săruți .
-Cum spuneam , ești doar un copilas frustrat că nu primește o jucărie noua.
-Da bine , tu m-ai făcut curva deci am dreptul să mă port in consecință.
-Te faci de ras , și ar trebuii să știi când să renunți dai in penibilitate .
-Ti-a trecut iubirea față de mine așa repede?
-Am menționat vreodată ce te iubesc , nu mai țin minte.
Auci asta chiar a durut , și ei bine orgoliul meu pe care și așa l-am călcat în picioare e la pământ . Serios Lucy chiar atât ai decăzut. Mă uit la el puțin șocată și doar puțin dezamăgită , și constat că doar sa jucat cu mine și eu ca o naivă l-am crezut .
-Voiam sa fiu primul dar daca ai decis să te dăruiești altui bărbat doar din răzbunare , nu mă mai interesezi . Asta arata ce tip de femeie ești.
Nu mai spun nimic , schimbările lui bruște mă amețesc și la naiba chiar daca nu îmi doresc tot mă rănesc ca naiba cuvintele lui . Când am decăzut așa să mă înjosesc in fața lui doar pentru un gram de afecțiune . Clar sunt dobitoaca , și a fost o greșeală să vin aici . Mă dau jos și nu mă mai uit in ochii lui , îmi întorc capul și incerc sa nu las lacrimile să îmi evadeze ,nu vreau să vadă că mă rănește dar se pare că nu reușesc prea mult că o lacrimă îmi scapă o îndepărtez rapid și când îmi simt încheietura prinsa reacționez și mi-o smulg.
-Ce sa întâmplat prințesa te-am ranit ?
Când îmi simt iar brațul prins mă întorc și ii dau o palma peste obraz , mă uit în ochii lui și îi răspund .
-Nu mă mai atinge și vorbesc serios. Nu ai vrea să îți pătezi onoarea și mai rău nu? Bafta cu intalnire totuși , nu te obosi sa îmi arăți drumul o sa îl găsesc eu .
- Nu ieși de aici , termina cu ifosele.
-Nu îmi spui ce sa fac .
-Uite că o fac , nu mă enerva . Nu vrei să mă vezi nervos .
-Ce vei face , mă vei lovii iar? Sau ma incui in camera ?
-Nu vrei să știi cate idei am .
-Nici nu mă interesează , stai calm.
-De ce m-ai lovit până la urmă ?
Nu îi răspund doar mă îndrept spre ușă dar nu apuc sa prind mânerul că mă lipește de ea.
-Da-mi drumul , parca aveai treabă.
-Spune-mi ?
-Ce vrei .
-De ce m-ai lovit la naiba , ești sarita?
-Ca așa am vrut .
-Asa frustrata ești că nu am vrut sa te sărut . Pe bune?
-Da-mi drumul e ultima dată când îți zic.
-Nu vreau .
-Nu mă face să te lovesc iar .
-Esti , destul de violenta când nu primești ce vrei nu . Uite te sărut , sucito.
-Nu îndrăzni , să mă mai atingi . Nu sunt jucăria ta. Acum dă-mi dracului drumul vreau sa plec.
- Te-au rănit cuvintele mele , de aia pleci așa . Până acum nu voiai să ieși de aici sub nici o forma .
-Iarta-ma că nu am știut cat de nenorocit ești . Stai calm nu o sa te mai deranjez .
-Uite , îmi pare rău , daca te-am rănit . Nu asta intenționam.
-Ei bine ai reușit , dă-mi te rog drumul vreau să plec în camera. Nu a fost o idee buna sa vin. E clar că te dezgust . O sa o întreb pe Aișa cum o pot ajuta și nu mai e nevoie sa dormi în camera de oaspeți , o să îmi mut lucrurile înapoi .
-Ti-am spus că îmi pare rău ce vrei sa fac.
-Sa îmi dai drumul .
Ușa se aude și mă mută mai in spate , își reia atitudinea de om serios și strigă .
-Da intra .
-Domnule Aman , avem o problema , mare de tot .
-E urgent , momentan mă confrunt cu o alta problema mare.
-Credeți-mă daca nu era atât de urgent nu va deranjam .
-Poti să detaliezi puțin mai mult .
-Are mâini picioare și plânge .
-Vin imediat , ai și tu niste detalii. Auzi la el mâini picioare și plânge, ce naiba sunt eu medium să ghicesc.
-Lucy asteapta-ma în camera vin cât pot de repede , nu am terminat discuția .
-Nici nu mă gândesc , Vin și eu daca tu chiar nu te prinzi îți spun eu ce e orgoliosule . Gândește cine plânge , și are mâini și picioare. Un copil , clar nu o sa mai stau închisă în camera . Doar tu ai zis sa mă implic . Uite o fac.
-Nu mă supără Habibi du-te in camera nu poți să iei parte , la lucrurile astea. Și parcă erai supărată pe mine , ți-a trecut.
-Nici pe departe , dar am un sentiment că o să o dai in bara grav de tot și chiar vreau sa vad asta .
-Cine ma pus să mă încurc cu tine ești și sadică și sărită. Uite daca te duci în camera deseară te scot în oraș. Ce zici ?
-Unde vreau eu?
-Da unde vrei tu .
-Bine atunci vreau la club. Nu am fost niciodată , vreau sa vad cum e .
-Vedem acum poți pleca .
-Nu până nu promiti .
-De unde naiba să găsesc eu club in care sa aibă voie și femei.
-Te descurci , sau intervin în problema cu mâini și picioare .
-Stiu ce faci , și nu e frumos sa te răzbuni.
-Știu dar tot o fac , pentru că ești un idiot care vorbește gura fără el . Sau asta e părerea ta despre mine defapt .
-Nu , ai darul de a mă enerva și spun lucruri care știu că te vor răni. Dar nu vreau de fapt sa te rănesc îngeraș , niciodată nu am vrut.
Se apropie de mine și îmi prinde fata in palme și își lipește buzele de ale mele încet , o atingere că un fulg și nu face nimic doar sta așa . Se desparte după câteva secunde, minute habar nu am dar cert e că mă calmează , poate el e cel care îmi poate calma toate temerile , și nu știu cum naiba reușește de mă face să îl ascult și când nu vreau .
-Deci îngerașule sălbatic , promiti că ma vei asculta și te vei duce în camera . Și eu o să vin la tine imediat ce termin.
-Folosesti , manipularea pe mine și asta nu e frumos domnule Aman.
-Daca funcționează , folosesc orice trebuie . Doar du-te .
Nu mai zic nimic mă întorc să plec dar nu are aceeași părere pentru că mă lipește de ușa și îmi ia buzele cu asalt și nici nu reușesc să mă conectez prea bine cu mișcările sale pentru că e mult prea rapid , și cand reușesc se oprește. Pe bune ,asta e răutate in stare pura.
-Continuam când vin ,și nu te mai uita așa de parca ai vrea să mă omori .
-Esti un ciudat să știi .
-Fugi , și nu uita valul , e pe lângă birou.
Îl agat imediat și ies din birou , cu toate că sunt extrem de curioasa aleg sa îl ascult , măcar de data asta .E mai mic , dar așa a ieșit și nu e scris acum , pentru că în ultima perioada nu am mai scris nimic am ideile dar nu le pot scrie , sper sa scap repede de starea asta. In orice caz sper sa va placa.
CITEȘTI
Prinde-ma de mana
RomanceVolumul 2 din Înger Decăzut Au trecut 3 ani de la dispariția lui și în timpul asta sau schimbat multe , dar eu , am ramas doar eu o umbră care se lupta sa lase trecutul in urmă și să îi zâmbească prezentului . Dar oare mai am puterea de a mai lăsa...